HIRDETÉS

„A következő videómból kiderül, hogy a sampont sem tudom megengedni” – a TikTok magyar influenszerei az inflációból is divatot csináltak

„A következő videómból kiderül, hogy a sampont sem tudom megengedni” – a TikTok magyar influenszerei az inflációból is divatot csináltak

2:23
HíradóMég csak négy hónap telt el az évből, de a Megafon már többet költött hirdetésekre mint az összes szlovák párt együtt, az elnökválasztás alatt
2024. április 21. 18:55

Még csak négy hónap telt el az évből, de a Megafon már többet költött hirdetésekre mint az összes szlovák párt együtt, az elnökválasztás alatt

Idén már több mint 800 millió forintot költöttek politikai hirdetésekre Magyarországon a közösségi médiában a Lakmusz tényellenőrző portál összesítése szerint. Csak a kormány és a Fidesz üzeneteit terjesztő, az ellenzéket lejárató tartalmakat gyártó Megafon többet költött Facebook-hirdetésekre, mint Szlovákiában az összes politikai erő, összesen, pedig ott elnökválasztás volt néhány hete. A kormányközeli CÖF Magyar Pétert lejárató videójának hirdetésére költötték a politikai hirdetések közül a legtöbbet az egész Európai Unióban a Google-nél.
5:07
VideóErős Antónia és Barabás Évi nevével is visszaéltek a csalók két éve
2024. február 28. 15:26

Erős Antónia és Barabás Évi nevével is visszaéltek a csalók két éve

2020-ban számoltunk be róla, hogy csalók hirdettek a neten Erős Antónia, Barabás Évi és Tokár Tamás arcával. A fogyni vágyókat Erős Antónia kreált sikertörténetével csábították, noha ő sosem fogyókúrázott és nem is szedett soha fogyasztószereket. Tokár Tomival gyors meggazdagodást ígértek, Barabás Évi nevét pedig egy bélparazitairtó készítménnyel hozták összefüggésbe. Az ügyvéd szerint a jogtalan haszonszerzés mások tévedésbe ejtésével vagy tartásával bizony bűncselekmény. Hogy mit szóltak a csalásokhoz a képernyősök, elmondják ők a videóban.
BelföldMVM-szerződések: a hirdetési pénzek háromnegyede kormánypárti médiumokhoz került
2023. október 9. 5:58

MVM-szerződések: a hirdetési pénzek háromnegyede kormánypárti médiumokhoz került

A Magyar Villamos Művek két év alatt több mint 8 milliárd forint értékben jelentetett meg hirdetéseket, ennek az összegnek a háromnegyede kormánypárti médiumokhoz került – derült ki az rtl.hu által megszerzett dokumentumokból. A maradék kétmilliárd egy részénél is kimutatható valamilyen kormányzati kapcsolat, az pedig jóval ritkábban fordult elő, hogy olyan sajtótermékben hirdettek, ahol megjelenhet a hatalommal szembeni kritikus gondolat is. Az állami vállalat azt közölte, hogy a tervezési és médiavásárlási feladatokat teljesen a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által kiválasztott kommunikációs ügynökség látja el, a kampányokról pedig velük közösen gondoskodnak „átfogó médiapiaci ismeretekkel rendelkező szakemberek”.
7:56
ReggeliMár kattintani sem kell, hogy kémszoftver kerüljön a telefonunkra
2023. szeptember 21. 11:36

Már kattintani sem kell, hogy kémszoftver kerüljön a telefonunkra

Mindenki tapasztalja, hogy a reklámok nem csak zavaróak, de kifejezetten személyesek is tudnak lenni. Egy izraeli cég azonban még egyet lépett és úgy tudni, bizonyos reklámokat kémprogramokkal láttak el. Keleti Arthur kibertitok-jövőkutató a Reggeliben magyarázta el, pontosan mit is jelnet ez. A hírszerzési eszközök világa különleges: ha a reklámok bekerülnek a telefonokra, számítógépünkre – és lássuk be, már ott vannak –, a kémszoftverek ezeknek a reklámoknak a hibáit kihasználva eljuthatnak a rendszerünkbe, adat- és hírszerzési céllal. Leegyszerűsítve, míg eddig kaptunk egy megtévesztő e-mailt, amire rá kellett kattintani ahhoz, hogy a program beférkőzhessen a mobilunkra, most már kattintani sem kell, a reklámokkal automatikusan érkezhetnek a veszélyes kémprogramok.
GazdaságItt a magyarázat: ezért látni egyre több málló, szemetelő óriásplakátot az utak mentén
2023. szeptember 15. 10:23

Itt a magyarázat: ezért látni egyre több málló, szemetelő óriásplakátot az utak mentén

Aki Budapesten napi szinten közlekedik, észrevehette, hogy az utóbbi hónapokban kevesebb a friss óriásplakát, miközben lejárt szavatosságú vagy hámló hirdetések rondítják környezetüket. Vajon a válság tett be a piacnak, vagy egyszerűen leáldozott ennek a hirdetési formának? Hogyan spórolnak a plakátos cégek, és milyen változást hoz jövőre a köztéri reklámpiacon egy törvénymódosítás? A Magyar Reklámszövetség szakértője világosított fel.
2:39
HíradóMég csak 33 éves, de már árulja Ferrariját a cégével a jegybankkal üzletelő Somlai Bálint
2023. július 5. 18:31

Még csak 33 éves, de már árulja Ferrariját a cégével a jegybankkal üzletelő Somlai Bálint

Alig használt luxusautó 180 millió forintért eladó – piacra dobta különleges Ferráriját Somlai Bálint, a Matolcsy-család érdekköreihez tartozó vállalkozó. A 444.hu írta meg először, hogy a főleg MNB-s megbízásokból gazdagodó, mindössze 33 éves fiatalember két év után megválna a sportautók között is extrának számító kocsijától. Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő szerint nem az a baj, hogy Somlai Bálint gazdag, hanem az, ahogy a vagyonát szerezte.