Többet költött a Facebookon hirdetésekre a Megafon, mint a szlovák politikai szereplők együttvéve
2024. április 20. 13:39
Elképesztő pénzt fizetett hirdetésekért a kormány propagandagépezete.
Az EU 27 tagállamából Magyarországon a hatodik legmagasabb összeget, több mint 2,1 millió eurót költötték „társadalmi kérdésekről, politikáról vagy választásokról” szóló hirdetésekre, Németország, Olaszország, Belgium, Lengyelország és Svédország után, írja a Lakmusz.
A Megafon közel 298 millió forintot (764 ezer eurót) költött politikai hirdetésekre 90 nap alatt, ez magasabb összeg, mint amit néhány európai országban összesen politikai hirdetésre fordítottak.
A CÖF Magyar Pétert lejárató videója volt az egész Európai Unióban a legdrágább Google-hirdetése év elejétől számítva. Magyarországon lakosságszám arányában csak Dánia és Svédország előzte meg a politikai hirdetésekben való költekezésben.
A Megafon hadjárata rögtön Novák Katalin köztársasági elnök és Varga Judit lemondása után megkezdődött:
Nyitókép: Bohár Dániel. Fotó: MTI/Veres Nándor