Műsorújság
RTL Most

Vállalati hírek

Éves csúcs az RTL Gold csatornán

Az RTL Gold 1,03%-os közönségaránnyal éves csúcsot döntött saját csatornáján a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 30. héten. Első helyen a csütörtök délutáni Mónika show végzett 3,9%-os SHR-rel; a második helyezett az Anikó show lett 2,7%-kal; a dobogó harmadik fokán a Marichuy- a szerelem diadala című telenovella szerepel.

Tovább olvasom
Három filmmel is bekerült a TOP20-as listába a Film+

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,3% volt a 18-49-es célcsoporton a 31. héten. A csatorna kiváló eredményét mutatja, hogy a három legnézettebb filmje bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába.

Tovább olvasom
A mi kis falunk sikere nyáron is töretlen

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
A Konyhafőnök megújult évada online is elképesztően rajtolt!

 A zsűri idén sem kíméli a főzni vágyókat, a megújúlt évadban azonban már a kezdetektől, vagyis a castingtól végigkísérhetjük a jelentkezők küzeldelmeit.

Tovább olvasom
Berobbant a Konyhafőnök!

Az RTL Klub gasztro reality-je minden hétköznap, 20:10-kor, vadonatúj évaddal jelentkezik! A Konyhafőnökben most mindenki megkapja a magáét, ennek megfelelően az első adás mindent vitt!

Tovább olvasom
Üzleti sikerekkel zárult a Cápák között második évada is – jöhet a harmadik!

Az ország egyetlen üzleti showműsorának második évadában is százmilliós összegek úszkáltak a víz felszínén! A vállalkozók, azaz a kishalak, próbálkoztak a mélyvízben megmaradni, de a Cápák nem kímélték őket: van, akinek az üzletébe befektettek, van, akiébe nem. Új Cápalány mutatkozott be, akit empátiájának köszönhetően hamar megszerettek a nézők.

Tovább olvasom
Ilyen még nem volt – botránnyal, kiborulásokkal jön A Konyhafőnök!

A Konyhafőnök eddig még soha nem látott epizódokkal augusztus 3-tól az RTL Klub képernyőjén. Most mindenki megkapja a magáét!

Tovább olvasom
Nyáron a sorozatoké a főszerep!

A Sorozat+ közönségarány 29. héten  0,9%-ot volt a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Sikerfilmek a Film+-on

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,9% volt a 18-49-es célcsoporton a 29. héten. A csatorna sikerét jól mutatja, hogy a két legnézettebb filmje bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába.

Tovább olvasom
Pajkaszeg lakói az RTL Klubon nyaralnak

Az RTL Klub a hétvégén esténként megelőzte fő konkurensét a kiemelt célcsoporton. Vasárnap este a Coco című animációs filmet láthatták a nézők, amely 10,1%-os közönségarányával a 29. hét legnézettebb filmje lett a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Jubileumi évaddal tér vissza a ValóVilág!

Az új évadra való jelentkezés már elindult, a tét 36 millió forint!

Tovább olvasom
Tizedik alkalommal tér vissza a ValóVilág!

A jubileumi évad jelentkezési oldala már elérhető, a tét most is 36 millió forint!

Tovább olvasom
Cápák között – indul a jelentkezés a harmadik évadba!

Ugyan nem rég ért véget a nagy sikerű üzleti showműsor második időszaka, de az RTL Klub már várja a vállalkozókat a Cápák között következő, harmadik évadába!

Tovább olvasom
Az RTL Gold műsorainak közönségaránya az egekbe szökött

Az RTL Gold 0,9%-os közönségaránnyal növekedett a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében.

Tovább olvasom
A Film+ ismét csúcsot döntött

A Film+ közönségaránya teljes napban 5,6%, főműsoridőben 6,2% volt a 18-49-es célcsoporton a 27. héten. Ezzel ismét csúcsot döntött a csatorna, hiszen az idei évben mind főműsoridőben, mind teljes napban a legmagasabb közönségarányokat érte el az előző héten. 

Tovább olvasom
Sikeres hétvége az RTL Klubon

Az RTL Klub a hétvégén esténként megelőzte fő konkurensét a kiemelt célcsoporton. Vasárnap este a Vasököl című akció filmet láthatták a nézők, amely 9,6%-os közönségarányával az elmúlt hét legnézettebb filmje lett a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Tarol a Hazai Extra az RTL Most-on!

Az idén július 1-jével elstartolt új, sikersorozatokat magába foglaló pop-up csatorna az indulásától számított első 6 napban lekörözte a tavalyi, ugyanekkor elindított Film+ időszakos csatornát!

Tovább olvasom
A második negyedévben is piacvezető az r-time!

A 18-49 évesek körében még mindig az r-time kereskedőház portfóliójába tartozó csatornákat nézték többen főműsoridőben és teljes napban is.

Tovább olvasom
Főműsoridőben az RTL Klub a legnézettebb csatorna

2020 első félévében a hirdetők számára legfontosabb 18-49-es korosztály főműsoridőben az RTL Klubot választotta esti szórakozásul.

Tovább olvasom
Éves csúcsot döntött a Sorozat+ és az RTL+ is

A Sorozat+ saját csatornáján az idei év eddigi legmagasabb közönségarányát hozta 1,3%-kal a 25. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Éves csúcsot döntött a Film+

A Film+ közönségaránya teljes napban 5,3% volt a 18-49-es célcsoporton a 25. héten, csúcsot döntve ezzel az idei évben.  A csatorna két legnézettebb filmje ráadásul bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. A vasárnap délutáni Thor: Ragnarök 11,1%-os SHR-t ért el, és a teljes lakosságból több, mint 217 ezer nézőt szegezett a képernyők elé. Az ugyancsak vasárnapi Amerika Kapitány: Polgárháború 7,1%-os közönségaránnyal került a dobogó második fokára. A Film+ sikereit fokozza még, hogy vasárnap teljes napot tekintve magasabb közönségarányt ért el a csatorna, mint a fő konkurens a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton (Film+ SHR: 7,7% / TV2 SHR: 7,6%).

Tovább olvasom
Megújult Barátok közt és nyertes hétvége az RTL Klubon

Az RTL Klub hétvégén megelőzte fő konkurensét a nézettségi versenyben (RTL Klub hétvége prime SHR: 8,9% / TV2 hétvége prime SHR: 8,1%). Szombat este a Delfines kaland 2. című amerikai családi filmet láthatták a nézők (SHR 10,0%). Vasárnap este a XXIII. évad második részével jelentkező Cobra11 10,1%-os közönségarányt hozott, ezt követte a Faterok motoron című amerikai vígjáték, amely 8,6%-ot (SHR) produkált a 18-49-es célcsoporton. A sikeres hétvégének is köszönhetően a 25. héten 4 estén az RTL Klub diadalmaskodott.

Tovább olvasom
Hazai extra tartalmak az RTL Most-on!

A Mellékhatás, az Apatigris és A Tanár 3. évada ugyan július 1-től lekerülnek az RTL Most+ tartalmai közül, azonban a szórakozás ezután is garantált lesz!

Tovább olvasom
A nézők kedvenc sorozatai folytatódnak!

A tavasz folyamán a nézők kedvenceivé vált a Mellékhatás című sorozat az RTL Klubon, a televíziós premier után pedig az Apatigris és a Tanár 3. az RTL Most+ platformon ért el óriási sikert. Jó hír a rajongóknak, hogy mindhárom sorozat folytatódik.

Tovább olvasom
Piacvezető az RTL Most!

A Nielsen Közönségmérés kutatása szerint az RTL Most platformot választotta a legtöbb felhasználó.

Tovább olvasom
Az idei év eddigi legmagasabb közönségarányával indult a nyár a Sorozat+ csatornán

A Sorozat+ csatorna az idei év eddigi legmagasabb közönségarányával indította a nyarat, hiszen 1,2%-ot hozott a 23. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Szuperhősökkel és Pajkaszeg lakóival indult a nyár

A Film+ közönségaránya 4,4% volt a 18-49-es célcsoporton a 23. héten. A csatorna legnézettebb filmje a vasárnap esti Amerika Kapitány: Az első bosszúálló című film volt, ami bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába.

Tovább olvasom
22 országban a magyar fejlesztésű Made in Karantén!

A koronavírus okozta világjárvány új formátumok létrehozására ösztökélte a műsorgyártókat. Az RTL Magyarország és az UFA Magyarország által közösen fejlesztett egyedi tehetségkutató, a Made in Karantén is erre a különleges helyzetre reagált, az elmúlt hónaptól pedig már nemzetközi sikert is ünnepelhet az itthon is népszerű formátum!

Tovább olvasom
Sikeresen bemutatkoztak a gazdák

Vasárnap este a Házasodna a gazda harmadik évadának bevezető adását láthatták a nézők, amely 17,1%-ot (SHR) produkált a kiemelt célcsoporton. A gazdák bemutatkozását a teljes lakosság köréből több mint 649 ezren kísérték figyelemmel.

Tovább olvasom
Az év eddigi legnézettebb Columbo epizódjával búcsúztatta a tavaszt a Sorozat+

A Sorozat+ 1,1%-os közönségarányt hozott a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében. Első helyen a Columbo című krimi sorozat hétfő esti epizódja végzett 3,7%-os SHR-rel, ezzel ez a rész lett 2020 eddigi legnézettebb műsora a csatornán a 18-49-es célcsoporton. A teljes lakosság köréből pedig a a hétfői rész volt a legnézettebb Columbo epizód (közel 73 ezer nézőt szegezett a képernyők elé a 4+-os célcsoportból).

Tovább olvasom
Sci-fi-vel és nevetéssel zárult a május

A Film+ közönségaránya 4,1% volt a 18-49-es célcsoporton a 22. héten. A csatorna legnézettebb filmje a vasárnap esti Jupiter felemelkedése című sci-fi volt, ráadásul a film bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. A kiemelt célcsoporton 7,7%-os közönségarányt ért el, míg a teljes lakosságból több, mint 206 ezer nézőt szegezett a képernyők elé.

Tovább olvasom
Nyertes esték tömkelege az RTL Klubon

Az RTL Klub az év első öt hónapjában 89* megnyert estét tudhatott magáénak a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton. Ezzel a számmal az esték többségénél a csatorna került ki győztesként.

Tovább olvasom
Előbb mint a TV-ben! Már elérhető a Mellékhatás fináléja az RTL Most+-on!

A TV képernyőjén április 4-én, az RTL Most+ platformján azonban már március 28-án elstartolt nagysikerű sorozat, Kovács Dániel Richard rendezésében mutatja be a béranyaság csöppet sem felhőtlen és veszélytelen világát.

Tovább olvasom
Májusban is nyert az RTL Kábelportfólió

Április hónap után májusban is nyert főműsoridőben az RTL Kábelportfólió (7 csatorna) a legnagyobb versenytársa a TV2 Kábel (13 csatorna) csoporttal szemben.

Tovább olvasom
TOP50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban

A Marketing&Média magazin idén is összeállította a  „TOP50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listát, amelyen idén az RTL Magyarország vezetői közül, minden eddiginél többen szerepelnek:

Tovább olvasom
2020-as csúcsot döntött a Muzsika Tv

A Muzsika TV közönségaránya meghaladta a 0,6%-ot a 21. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Éves csúcsot döntött az RTLII, Film+ filmek a TOP20 műsor listáján

Az RTLII a múlt héten 3,0%-os SHR-t ért el a 18-49-es célcsoporton, és ezzel 2020 eddigi legjobb közönségarányát produkálta a csatorna. De nem csak teljes napban, hanem főműsoridőben is csúcsot döntött – meghaladva múlt heti csúcsát - 3,2%-os közönségarányt hozott, mely az idei év eddig legjobb heti főműsoridős eredménye a RTLII-nek.

Tovább olvasom
Sikerrel búcsúzott a Made in Karantén

A szombat este kiváló eredményeket hozott a csatorna számára. Az utolsó résszel jelentkező Made in Karantén 10,7%-os közönségaránnyal búcsúzott a kiemelt célcsoporton. Ezt követte a Mellékhatás, amely 11,8%-ot (SHR) ért el a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton. A saját gyártású sorozatot több mint 415 ezren követték figyelemmel a teljes lakosságból.

Tovább olvasom
Véget ért az Apatigris! Az 1. évad összes része visszanézhető az RTL Most+-on!

Az április elején elstartolt Apatigris az RTL Magyarország első, száz százalékban saját fejlesztésű vígjáték-sorozata, Herczeg Attila rendezésében, egy édesapa mozgalmas életébe ad pillantást, a közönségkedvenc, Scherer Péterrel a főszerepben. Érdekesség, hogy a méltán népszerű művész, úgy tűnik fel a sorozat címszereplőjeként, hogy azt kifejezetten rá írták!

Tovább olvasom
Hajnalig tartó bulizás volt a Muzsika TV-n

A Muzsika TV közönségaránya 0,5%-ot hozott a 20. héten a 18-49-es célcsoporton. A csatorna legnépszerűbb műsora a szerda hajnalban vetített Klippek 8,9%-os SHR-t ért el, ezt a Nem élhetek muzsikaszó nélkül és a Dallamokon át követte 10,7%-os és 10,8%-os közönségaránnyal.

Tovább olvasom
Kaland és nevetés a kábeleken

A Film+ közönségaránya 4,5% volt a 18-49-es célcsoporton a 20. héten. A csatorna legnézettebb filmje a vasárnap esti Törésvonal című amerikai katasztrófafilm volt: a kiemelt célcsoporton 6,3%-os közönségarányt ért el, míg a teljes lakosságból több mint 214 ezer nézőt szegezett a képernyők elé.

Tovább olvasom
Sikeres szombat az RTL Klubon

A szombat este remek eredményeket tartogatott a csatorna számára. A Made in Karantén 11,7%-ot (SHR) tudott felmutatni a kiemelt célcsoporton. Ezután a Mellékhatást láthatták a nézők, amely 13,6%-ot (SHR) produkált a 18-49-es célcsoporton. A saját gyártású orvosi thriller a teljes lakosság köréből több mint 457 ezer embert szögezett a képernyő elé.

Tovább olvasom
Rövidfilmek is már az RTL Most-on!

Új, 15-20 perces kis filmek is színesítik a digitális platform repertoárját: a Vércsék, a Feltámadás és A taxis már elérhető az RTL Most-on!

Tovább olvasom
Online beszélgetés Peter Fielddel: A reklámipar válság idején

Peter Fieldet aligha kell bárkinek is bemutatni. 15 éven keresztül volt reklámipari stratégiatervező, az elmúlt 20 évben pedig marketingtanácsadóként dolgozott. A kreativitás és a hatékonyság kapcsolata terén végzett úttörő munkásságának – például a Les Binet-vel közösen megalkotott Media in Focus (Középpontban a média) című műnek – köszönhetően Peter nemzetközi hírnévre tett szert, mint a Hatékonyság keresztapáinak (Godfathers of Effectiveness) egyike.

Tovább olvasom
Továbbra is a nyomozásé a főszerep a Sorozat+-on

A Sorozat+ 1,0%-os közönségarányt hozott a 19. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Szuperhős hétvége a Film+-on

A Film+ közönségaránya 4,8% volt a 18-49-es célcsoporton a 19. héten. A csatorna legnézettebb filmje a szombat esti Bosszúállók: Végtelen háború című szuperhősfilm volt, mely ráadásul felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistában. A Marvel film 8,6%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton, míg a teljes lakosságból több, mint 203 ezer néző szurkolt a szuperhősöknek.

Tovább olvasom
Változatos műsorok az RTL Klubon

Az előző héten az RTL Klub 9,3%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

Tovább olvasom
Egy régi kedvenc új köntösben, szuper eredménnyel az RTL Most-on!

Visszatért a Barátok közt: új évadával modernebb kivitelezésben garantálja az eddig is megszokott minőséget. Eddigi epizódjaival az elmúlt héten több, mint 200 ezer videó indítást generált az RTL Most-on.

Tovább olvasom
A szeretet utat tör magának az RTL Gold csatornán

Az RTL Gold 0,7%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoport esetében.

Tovább olvasom
A Film+-on akcióval, a Cool-on Pajkaszeg lakóival ünnepelték a hosszú hétvégét a nézők

A Film+ közönségaránya 4,5% volt a 18-49-es célcsoporton a 18. héten. Főműsoridőben 5,8%-os SHR-t tudott felmutatni a csatorna. Ezzel elérte az idei év eddigi legmagasabb prime közönségarányát, sőt ennél magasabb főműsoridős SHR eredmény utoljára 2019 nyarán volt a Film+-on.

Tovább olvasom