Műsorújság
RTL Most

Vállalati hírek

Hajnalig tartó bulizás volt a Muzsika TV-n

A Muzsika TV közönségaránya 0,5%-ot hozott a 20. héten a 18-49-es célcsoporton. A csatorna legnépszerűbb műsora a szerda hajnalban vetített Klippek 8,9%-os SHR-t ért el, ezt a Nem élhetek muzsikaszó nélkül és a Dallamokon át követte 10,7%-os és 10,8%-os közönségaránnyal.

Tovább olvasom
Kaland és nevetés a kábeleken

A Film+ közönségaránya 4,5% volt a 18-49-es célcsoporton a 20. héten. A csatorna legnézettebb filmje a vasárnap esti Törésvonal című amerikai katasztrófafilm volt: a kiemelt célcsoporton 6,3%-os közönségarányt ért el, míg a teljes lakosságból több mint 214 ezer nézőt szegezett a képernyők elé.

Tovább olvasom
Sikeres szombat az RTL Klubon

A szombat este remek eredményeket tartogatott a csatorna számára. A Made in Karantén 11,7%-ot (SHR) tudott felmutatni a kiemelt célcsoporton. Ezután a Mellékhatást láthatták a nézők, amely 13,6%-ot (SHR) produkált a 18-49-es célcsoporton. A saját gyártású orvosi thriller a teljes lakosság köréből több mint 457 ezer embert szögezett a képernyő elé.

Tovább olvasom
Rövidfilmek is már az RTL Most-on!

Új, 15-20 perces kis filmek is színesítik a digitális platform repertoárját: a Vércsék, a Feltámadás és A taxis már elérhető az RTL Most-on!

Tovább olvasom
Online beszélgetés Peter Fielddel: A reklámipar válság idején

Peter Fieldet aligha kell bárkinek is bemutatni. 15 éven keresztül volt reklámipari stratégiatervező, az elmúlt 20 évben pedig marketingtanácsadóként dolgozott. A kreativitás és a hatékonyság kapcsolata terén végzett úttörő munkásságának – például a Les Binet-vel közösen megalkotott Media in Focus (Középpontban a média) című műnek – köszönhetően Peter nemzetközi hírnévre tett szert, mint a Hatékonyság keresztapáinak (Godfathers of Effectiveness) egyike.

Tovább olvasom
Továbbra is a nyomozásé a főszerep a Sorozat+-on

A Sorozat+ 1,0%-os közönségarányt hozott a 19. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Szuperhős hétvége a Film+-on

A Film+ közönségaránya 4,8% volt a 18-49-es célcsoporton a 19. héten. A csatorna legnézettebb filmje a szombat esti Bosszúállók: Végtelen háború című szuperhősfilm volt, mely ráadásul felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistában. A Marvel film 8,6%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton, míg a teljes lakosságból több, mint 203 ezer néző szurkolt a szuperhősöknek.

Tovább olvasom
Változatos műsorok az RTL Klubon

Az előző héten az RTL Klub 9,3%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

Tovább olvasom
Egy régi kedvenc új köntösben, szuper eredménnyel az RTL Most-on!

Visszatért a Barátok közt: új évadával modernebb kivitelezésben garantálja az eddig is megszokott minőséget. Eddigi epizódjaival az elmúlt héten több, mint 200 ezer videó indítást generált az RTL Most-on.

Tovább olvasom
A szeretet utat tör magának az RTL Gold csatornán

Az RTL Gold 0,7%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoport esetében.

Tovább olvasom
A Film+-on akcióval, a Cool-on Pajkaszeg lakóival ünnepelték a hosszú hétvégét a nézők

A Film+ közönségaránya 4,5% volt a 18-49-es célcsoporton a 18. héten. Főműsoridőben 5,8%-os SHR-t tudott felmutatni a csatorna. Ezzel elérte az idei év eddigi legmagasabb prime közönségarányát, sőt ennél magasabb főműsoridős SHR eredmény utoljára 2019 nyarán volt a Film+-on.

Tovább olvasom
Dübörög az RTL Most+!

Az elmúlt két hónapban majdnem megduplázódott a regisztráltak száma a prémium platformon!

Tovább olvasom
Új hétköznapi műsorstruktúra az RTL Klubon

Az elmúlt héten az RTL Klub 9,7%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

Tovább olvasom
A Sorozat+ csatornáján folytatódik a nyomozás

A Sorozat+ közönségaránya 0,9%-os közönségaránnyal zárta a 17. hetet a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Ismét nagyot ütött a pofonosztó páros

A Film+ közönségaránya 4,4% volt a 18-49-es célcsoporton a 17. héten. A szombaton kora este leadott Nincs kettő négy nélkül című olasz akció-vígjáték felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistába. Ráadásul a csatornán 2020-ban az eddig leadott Bud Spencer-Terence Hill filmek közül ez volt az eddigi legnézettebb a kereskedelmileg kiemelt és a 4+-os célcsoporton is: a 18-49 éveseknél 9,3%-os SHR-t hozott, míg a teljes lakosság köréből több, mint 226 ezer főt szegezett a képernyők elé szombaton a pofonosztó páros.

Tovább olvasom
Rekord hét az RTL Most-on!

A 2020-as év eddigi legkiemelkedőbb eredményét tudhatja magáénak az RTL Most: az idei év 17. hetében összesen 1 millió 736 ezer videómegtekintés történt a platformon, ami azt jelenti, hogy naponta 248 ezer alkalommal indítottak el tartalmakat a felhasználók.

Tovább olvasom
Hatalmas sikerrel búcsúzott a Drága örökösök 3. évada

A múlt héten az RTL Klub átlagos közönségaránya 13,8% volt főműsoridőben a kiemelt célcsoporton, ezzel minden konkurensét magamögé utasította.

Tovább olvasom
Hégető-díj: június 30-ig meghosszabbított nevezési határidő és kibővített témakör

A koronavírus által kialakult helyzetre való tekintettel meghosszabbított határidővel és új témákkal is várja a Hégető Honorka Alapítvány azokat az alkotásokat, amelyek mozgókép vagy fotó-sorozat formájában mutatnak be társadalmi problémákat, illetve az ezekre adott lehetséges megoldásokat, válaszokat. 

Tovább olvasom
Piedone az RTL+-on is hódít

Az RTL+ az idei év eddigi legmagasabb 0,9%-os közönségarányát hozta a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében.

Tovább olvasom
Rekordok hete a Cool-on

A Cool 5,0%-os közönségarányt ért el az előző héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton, és ezzel az eredményével 4 éves csúcsot döntött meg: ennél magasabb heti SHR-e 2016 tavaszán volt utoljára a csatornának.

Tovább olvasom
Extrán jó tartalmak az RTL Most+-on!

Egy igazi vígjáték-sorozat, az Apatigris révén a randizás világának szórakoztató megismerésével, A Tanár 3. szériájával a társadalmi kihívások feltárásában és megoldásában, valamint a Mellékhatás igazi krimi hangulatával garantálja az RTL Most+ az önfeledt szórakozást!

Tovább olvasom
Elsöprő sikerrel debütáltak az RTL Klub új, hétvégi műsorai

Az RTL Klub az elmúlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 14,9%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
RTL Most+ integráció a Vidanet-nél és a PR-Telecom-nál

2020 április végétől a Vidanet és a PR-Telecom előfizetői számára is elérhetővé válik az RTL Magyarország prémium videós szolgáltatása, az RTL Most+.

Tovább olvasom
Vadonatúj műsorok és visszatérő kedvencek az RTL Klub műsorán tavasszal

A tavaszt vadonatúj hétvégi műsorokkal indítja és április 27-től új hétköznapi műsorrenddel várja a nézőket az RTL Klub! Számos visszatérő kedvenc és több vadonatúj műsor igyekszik könnyebbé és élvezhetővé tenni az otthon töltött időt.

Tovább olvasom
A múlt héten is Columbo volt a nyerő!

A Sorozat+ közönségaránya 0,9% lett  a 15. héten is, a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Pajkaszegre "látogattak" a nézők Nagypénteken

A Cool 3,8%-os közönségarányt ért el az előző héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton. Nagypénteken 14:55-től 23:00-ig A mi kis falunk maraton volt az első évadból a csatornán. Pajkaszeg lakói igazán szép eredményeket hoztak a Cool-nak, ugyanis a 19 órakor kezdődött epizód nem csak a csatorna legnézettebb műsora lett a 15. héten, hanem felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. Az említett rész 9,0%-os közönségarányt produkált a 18-49-es célcsoporton, és több, mint 252 ezer nézőt szegezett a képernyők elé a teljes lakosság köréből.

Tovább olvasom
Apatigris és A Tanár az RTL Most+-on!

Ugyan a TV képernyőiről lekerül, az RTL Most prémium platform felhasználói továbbra is élvezhetik A Tanár 3. évadának, valamint az Apatigris további, fordulatokban gazdag epizódjait.

Tovább olvasom
Óriási sikerrel futott és még nagyobbal ért véget az Álarcos énekes!

A világ legrejtélyesebb és legőrültebb showműsorának első hazai évada a végéhez ért az RTL Klubon. A nyomozati számok önmagukért beszélnek, a vasárnap esténként jelentkező szuperprodukciónak már az első adása rögtön az év addigi legnézettebb műsora lett, ám ezt a rekordot többször döntötte még meg ezt követően!

Tovább olvasom
A húsvét hetében is rekordot rekordra halmozott az RTL Klub

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 17,1%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Új ragadozó a láthatáron a Cápák között új évadában!

Az RTL Klub-on hamarosan indul a Cápák között második évada, mely Magyarország egyetlen üzleti showműsora! A már jól ismert show vadonatúj Cápája Tomán Szabina, a sikeres üzletasszony, aki 15 év modellkarriert követően már 8 éve építi saját vállalkozását. A Toman életmódprogram megalkotója, az egészséges és fenntartható fogyás elkötelezett szószólója amellett, hogy nagyívű karriert épített, két gyermek édesanyja.

Tovább olvasom
Egy videó, egy millió! Made in Karantén!

Már lehet jelentkezni az RTL Klub vadonatúj műsorába, amelyet Made in Karantén címmel láthatnak majd a nézők. Az alkotók olyan hétköznapi emberek saját maguk által készített videóit várják, akik tehetségük által mutatják be, hogyan teszik változatossá, izgalmassá, szórakoztatóvá, eredményessé a karantén idején otthon töltött napokat. A legmenőbb karanténvideók egymillió forintot érnek.

Tovább olvasom
Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik a Fókusz Plusz

Bezárt üzletek, munkájukat elvesztő emberek, betegekért küzdő egészségügyi dolgozók. A koronavírus járvány miatt számtalan ember került nehéz helyzetbe. A szombati Fókusz Plusz őket szeretné támogatni.

Tovább olvasom
Columbo a Sorozat+ élén

A Sorozat+ közönségaránya 0,9%-os SHR-t ért el a 14. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Szuper eredményekkel robbant be áprilisban a Film+

A Film+ közönségaránya 4,2% volt a 18-49-es célcsoporton a 14. héten.

Tovább olvasom
Komoly téma, komoly eredmény!

A Mellékhatás több mint 30 ezer videó indítást hozott az online platformokon!

Tovább olvasom
Nézettségi rekordokkal tarolt az RTL Klub!

Az RTL Klub az elmúlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 17,5%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton, ezzel az idei év eddigi legmagasabb heti átlagos közönségarányát produkálta.

Tovább olvasom
A Sorozat+-on továbbra is a krimi a nyerő

A Sorozat+ közönségaránya 0,8%-os lett a 13. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Film+: Gorilla bácsival a top20-ban

A Film+ közönségaránya 4,4% volt a 18-49-es célcsoporton a 13. héten. A vasárnap esti Gorilla bácsi című akció-vígjáték nem csak a csatorna legnézettebb filmje lett, hanem felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába.

Tovább olvasom
Ismét megelőzve a TV-s premiert: érkezik az Apatigris az RTL Most+-ra!

A komoly témával foglalkozó Mellékhatás után, a digitális platformon egy könnyed szórakoztató sorozatot is előbb láthatnak a felhasználók.

Tovább olvasom
Milliós nézettségekkel tarolt az RTL Klub

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 16,6%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Április 12-én indul az RTL Klub vadonatúj sorozata az Apatigris

Az Apatigris, az első olyan heti vígjáték-sorozatunk, mely száz százalékban saját fejlesztésű, a történet egy édesapa mozgalmas életébe enged bepillantást, a közönségkedvenc Scherer Péterrel a főszerepben.

 

Tovább olvasom
A Sorozat+ legkedveltebb nyomozója ismét Columbo lett

A Sorozat+ közönségaránya 0,9% lett a 12. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Hétvégi kalandok a Film+-on

A Film+ közönségaránya 4,1% volt a 18-49-es célcsoporton a 12. héten. A csatorna top3 műsora a hétvégén esténként leadott kalandfilm volt.

Tovább olvasom
Újabb extra tartalmak az RTL Magyarország digitális platformjain

Kiemelt tartalomként, egy új sorozat érkezik az RTL Most+-ra, míg az RTL Most-on számos extra tartalom válik elérhetővé.

Tovább olvasom
Éves csúcsán A mi kis falunk és az RTL Klub

Az RTL Klub az elmúlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 16,8%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton, ezzel az idei év eddig legmagasabb heti átlagos közönségarányát tudta felmutatni.

Tovább olvasom
#együttsikerül

Azok előtt tiszteleg az RTL Magyarország, akik azon dolgoznak, hogy ne álljon le az élet.

Tovább olvasom
Együtt erősebbek leszünk!
Tovább olvasom
Még mindig tarolnak a showműsorok az RTL Gold-on

Az RTL Gold 0,8%-os közönségarányt hozott a kereskedelmileg kiemelt célcsoport.

Tovább olvasom
Valerian: ezer bolygó, kétszázezer néző

A Film+ közönségaránya 4,5% volt a 18-49-es célcsoporton a 11. héten. A vasárnap este vetített Valerian és az ezer bolygó városa című sci-fi nem csak az előző hét, hanem az idei év eddigi legnézettebb filmje is lett a csatornán, mind a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton (SHR: 8,4%), mind a teljes lakosság körében – a teljes lakosságból több, mint 218 ezer nézőt szegezett a képernyők elé. Ráadásul az említett film felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába.

Tovább olvasom
Betárazott tavaszra az RTL Most

Március 20-tól családi animációkkal készül a platform, illetve március 24-én útjára indul a Film+ pop up csatorna is közel 100 filmmel a kínálatában.

Tovább olvasom