Műsorújság
RTL Most

Vállalati hírek

Mi is duplán szeretjük!

Az RTL Klub mind a hét estét megnyerte a 49. héten, ezzel az idei év eddig eltelt 342 napjából 287 megnyert esténél tart a csatorna.

Tovább olvasom
Sikert sikerre halmoz A Konyhafőnök VIP

Már csak néhány sztár maradt terítéken és kerül egyre közelebb a Konyhafőnöki VIP címhez és az azzal járó 10 millió forinthoz.

Tovább olvasom
Január 2-án indul a Drága örökösök harmadik évada

A Drága örökösök rövid szünet után visszatér a képernyőre. A harmadik évadban ismét mindenki azon dolgozik, hogy hozzájusson a mesés örökséghez, és új szereplők is felbukkannak majd Ökörapátiban. 

Tovább olvasom
2020-ban is Házasodna a gazda

Jövőre ismét elindítja sikeres társkereső műsorát az RTL Klub. Így újra itt a lehetőség, hogy az egyedülálló gazdák országos társkereső hirdetést adjanak fel. 

Tovább olvasom
Kábelek a TOP20-ban

A Film+ közönségaránya 4,0% volt a 18-49-es célcsoporton az előző héten. A csatorna sikerét jól mutatja, hogy a vasárnap kora este vetített Tarzan legendája című amerikai kalandfilm felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistában.  

Tovább olvasom
A Sorozat+ a krimikkel, az RTL+ a vasárnapi filmekkel tarolt

A Sorozat+ 1,0%-os közönségarányt hozott a 49. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Dr. Csont az élen

A Sorozat+ 1,0%-os közönségarányt hozott a 48. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
A szombat a filmcsatornáé volt

A Film+ közönségaránya 4,6% volt a 18-49-es célcsoporton az előző héten. A csatorna sikerét jól mutatja, hogy szombaton mind az egész napos (all day Film+ SHR: 5,0% / all day TV2 SHR: 4,5%), mind a főműsoridős (prime Film+ SHR: 5,6% / prime TV2 SHR: 5,4%) közönségarányt tekintve győzedelmeskedett a fő versenytárssal szemben. 

Tovább olvasom
7-ből 7 napot nyert az RTL Klub

Az RTL Klub mind a hét estét megnyerte a 48. héten és több mint a dupláját verte versenytársára a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben. A csatorna az idei év eddig eltelt 339 napjából 284 megnyert esténél tart.*

Tovább olvasom
A Trónok harca sztárjának új sorozata az RTL Most+-on!

Magyarországon kizárólag az RTL Most+-on látható a Négy esküvő és egy temetés sorozatváltozata, a főszerepben a Trónok harcában világhírűvé vált Nathalie Emmanuel-lel. A tíz epizódból álló romantikus sorozatot december 2-től már a Vodafone-UPC cégcsoport arra jogosult előfizetői is elérhetik.

Tovább olvasom
Saját magát is lekörözte a digitális Konyhafőnök VIP

A Konyhafőnök VIP nem csak a képernyőn teljesít kiemelkedően, de az RTLMost-on is szép számmal követik a főzőversenyt, még hozzá egyre többen. A 4. évad első 15 napján 637 ezer videó indítás volt a műsor mérlege, ami azt jelenti, hogy az előző évadához képest megkétszerezte eredményét a gasztroreality.

Tovább olvasom
Krimivel győzött a Sorozat+

A Sorozat+ 0,9%-os közönségarányt hozott a 47. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Éves csúcs és nézettségi sikerek a Film+-on

A Film+ az előző héten éves csúcsot döntött: közönségaránya 5,5% volt a 18-49-es célcsoporton, és ez volt a 2019-es év eddigi legjobb eredménye. Ráadásul a csatorna három legtöbb nézőt vonzó filmje bekerült a 47. hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistában. A fő versenytárssal szemben is szép eredményeket mutatott fel a Film+: a szerdán este 21 órától vetített A mestergyilkos - Feltámadás című akciófilm magasabb SHR-t ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton, mint a TV2 az azonos idősávban (Film+ SHR: 9,1% / TV2 SHR: 8,4%). A csatorna sikerét pedig még tovább fokozza, hogy szombaton az egész napos közönségarányt tekintve szintén győzedelmeskedett a fő versenytárssal szemben (all day Film+ SHR: 5,0% / all day TV2 SHR: 4,7%). 

Tovább olvasom
A konyhában és a színpadon is nagyot szólt az RTL Klub

Az RTL Klub az elmúlt héten hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 17,3%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Az RTL Magyarország vitte a hetet

A 47. héten tovább nyílt a nézettségi olló az RTL Klub javára. A csatorna hétből hat estét megnyert és átlagosan 17,3%-os közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban a 19 és 23 óra közötti idősávban – ez 78%-kal magasabb eredmény, mint a konkurensé.

Tovább olvasom
Columbo még mindig a nézők kedvence

A Sorozat+ 1,1%-os közönségarányt hozott a 46. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Csúcsformában a Film+

A Film+ közönségaránya az előző héten 4,9% volt a 18-49-es célcsoporton. A csatorna sikerét jól mutatja, hogy a TOP lista első helyén végző film bekerült a 46. hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistában.

Tovább olvasom
Az X-Faktor az RTL24-en is dübörgött

A tehetségkutató műsor nem csak nézettségben hozott óriási eredményt, hanem a nézőktől érkező impulzusok számában is megmutatkozott a show sikere!

Tovább olvasom
Rekord nézettséget hozott az X-Faktor élő show!

A 46. héten az RTL Klub egész napos közönségarányt tekintve megnyerte az egész hetet. Emellett öt estén is győzedelmeskedett konkurenseivel szemben: főműsoridőben átlagosan 17,0%-os SHR-t ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Nézettségi csúcson az RTL Klub; csoportszinten is kilőtt az RTL Magyarország!

Nézettségi csúcson az RTL Klub: a fő kereskedelmi célcsoportban szeptember 2-től a csatorna heti átlagos főműsoridős közönségaránya – 16,3% SHR – így 48%-kal jobb eredményt produkálva előzi meg a versenytársat. A 46. héten az RTL Klub hétből hat estét megnyert és átlagosan 17%-os közönségarányt ért el a 19 és 23 óra közötti idősávban amely 73%-kal magasabb eredmény mint a konkurensé.

Tovább olvasom
Novemberben 10 éves a Muzsika TV

Idén novemberben tölti 10. születésnapját az RTL kábelportfoliójának zenecsatornája, a Muzsika TV. A csatorna a nap 24 órájában, rendületlenül szórakoztatja a nagyérdeműt, amelyre nem csak a készítők, de a rajongók is büszkék.

Tovább olvasom
Krimivel tarolt a Sorozat+

A Sorozat+ 0,9%-os közönségarányt hozott a 45. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Akcióban nyert a Film+

A Film+ közönségaránya az előző héten 4,5% volt a 18-49-es célcsoporton. A csatorna sikerét jól mutatja, hogy a legtöbb nézőt vonzó két filmje bekerült a 45. hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistában. Ráadásul szombaton főműsoridőt tekintve magasabb közönségarányt ért el, mint a fő versenytárs a kiemelt célcsoporton. (Film+ SHR: 5,6% / TV2 SHR: 5,2%).

Tovább olvasom
Esténként az RTL Klub van terítéken

Magyarország kedvenc gasztroreality-je, A Konyhafőnök VIP, már a hét első napjaiban berobbant a televíziónézők nappalijába.

Tovább olvasom
Online is nyerőek voltak a Párosok!

A Nyerő Páros idei, őszi évada közel 4 millió videó indítást generált az online platformok-on!

Tovább olvasom
Nincs vetélytárs főműsoridőben

A 45. héten az RTL Klub minden estét megnyert a konkurenseivel szemben: átlagosan 19,9%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Hamarosan a Vodafone-UPC előfizetői is élvezhetik az RTL Most+ előnyeit

2019. december 2-től a Vodafone-UPC előfizetői is díjmentesen élvezhetik az RTL Most+ prémium szolgáltatásait és azt a rengeteg izgalmas újdonságot, melyeket először kizárólag az RTL Most+ felhasználók láthatnak. Az RTL Most+ szolgáltatást minden olyan Vodafone-UPC előfizető eléri, aki az arra jogosult digitális TV csomagra fizetett elő. A Vodafone-UPC ügyfelei a szolgáltatást egy személyes aktiváló kóddal érik el, melyet e-mailben kapnak meg a szolgáltatás indulását követő hetekben.

Tovább olvasom
Anikóval töltötték a hosszú hétvégét az RTL Gold nézői

Az RTL Gold 0,8%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton az előző héten.

Tovább olvasom
Remekelt A mi kis falunk a Cool-on

A Cool 2,7%-os közönségarányt ért el az előző héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton. November 1-jén ismét Pajkaszegre utazhattak a nézők, hiszen A mi kis falunk maraton volt a csatornán. A 20 órakor kezdődött epizód felkerült a 44. hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistában: a második évad záró része, több mint 292 ezer nézőt szegezett a képernyők elé a teljes lakosság köréből. A csatorna sikerét tovább fokozza, hogy az említett epizód magasabb közönségarányt ért el, mint a TV2 az azonos idősávban a 18-49-es célcsoporton (Cool SHR%: 7,5% / TV2 SHR%: 5,0%).

Tovább olvasom
A Nofilter már elérhető az RTL Most+-on!

A Nofilter az első olyan sorozat az RTL Magyarország repertoárjában, amely kizárólag digitális tartalomként elérhető az RTL Most prémium platformján.

Tovább olvasom
Az X – Faktor lett a hétvége sztárja

Az RTL Klub a múlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 20,1%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton. Ez a közönségarány volt az elmúlt három évben a csatorna eddigi legjobb átlagos főműsoridős eredménye.

Tovább olvasom
2020-ban is lesz mit nézni az RTL-en!

Két új saját gyártású heti sorozatot, új, saját gyártású napi telenovellát és egy bűnügyi műsort jelentett be az RTL Magyarország a Big Picture konferencián. Visszatér a legnagyobb kedvenc és az RTL Klubra érkezik az utóbbi évek legvadabb énekes showműsora, A maszkos énekes és új évaddal érkezik a Cápák Között is.

Tovább olvasom
Az RTL Klub műsorán a Feriha főszereplőjének új sorozata

Az én kis családom címmel vadonatúj török sorozat érkezik az RTL Klubra november 11-én.

Tovább olvasom
Szenvedély és akció a kábeleken

Az RTL Gold 1,2%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton az előző héten.

Tovább olvasom
Nemzeti ünnep a Cool-on és Pajkaszegen

A Cool 2,8%-os közönségarányt ért el az előző héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton. Október 23-án A mi kis falunk-maraton volt a csatornán: a 19 órakor kezdődött epizód felkerült a 43. hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistában. A csatorna sikerét tovább fokozza, hogy a nemzeti ünnepen 5,4%-os SHR-t (all day) ért el, és így október 23-a volt az idei év eddigi legnézettebb nap a Cool-on*.

Tovább olvasom
A Konyhafőnök VIP – Terítéken a sztárok!

November 11-től minden hétköznap újra az RTL Klub műsorán jelentkezik a népszerű gasztroreality VIP kiadásának vadonatúj szériája.

Tovább olvasom
Igen!Igen!Igen!Igen!

Party az X-Faktor színpadán és a színfalak mögött is.

Tovább olvasom
Rekordok hete az RTL Klubon

Az idei év eddigi legmagasabb főműsoridős közönségarányát, a legmagasabb teljes napos közönségarányát, valamint a versenytárssal szembeni legnagyobb főműsoridős különbségét hozta a 43. hét az RTL Klub és az RTL Magyarország számára.

Tovább olvasom
Elindult az új prémium élmény, elindult az RTL Most+!

Lépést tartva a videós tartalomfogyasztási szokások változásával, az RTL Magyarország örömmel jelenti be, hogy október 22-én elindult új, prémium digitális szolgáltatása az RTL Most+, mely számos új funkcióval várja a nézőket.

Tovább olvasom
Visszük magunkkal a nézőket az élő show-ba!

Az RTL Klub tehetségei ismét letarolták a szombat estét, a tehetségkutató harmadik válogató adása, mind a teljes lakosságban, mind a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban az év legnézettebb műsora lett. A 2019-es évad eddigi megható vagy éppen megbotránkoztató pillanatait adásonként több mint egy millió néző követte figyelemmel**.

Tovább olvasom
Ismét Peter Falk a nyerő

A Sorozat+ 1,2%-os közönségarányt hozott a 42. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Akció, nevetés és krimi a kábeleken

A Film+ közönségaránya az előző héten 4,4% volt a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
A Párosok már megnyerték a felhasználókat!

A Sebestyén Balázs és Kabát Peti vezetésével október 14-én elstartolt Nyerő Páros, az első hét alatt közel 1 millió videó indítást hozott az RTL Most számára.

Tovább olvasom
241 megnyert este

Az RTL Klub a múlt héten hat estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 15,6%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton. Ezzel idén 241 megnyert esténél tart a csatorna.

Tovább olvasom
Mindent letarolt az X-Faktor

Az év legnézettebb műsora lett az X-Faktor 2019-es évadának második válogató adása, mind a teljes lakosságban, mind a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban.

Tovább olvasom
Kedd este helyszíneltek a sorozatnézők

A Sorozat+ 1,2%-os közönségarányt hozott a 41. héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Akcióban győzött a Film+

A Film+ közönségaránya az előző héten 4,3% volt a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
A Love Island hatalmas siker lett az RTL Most-on!

A műsor sikerét jól mutatja, hogy a long-, és shortform videókat nézve, a Love Island összesen 5 millió 780 ezer videó indítást generált az online platformon.

Tovább olvasom
235 este

A 41. héten az RTL Klub átlagos közönségaránya 16,0% volt főműsoridőben a kiemelt célcsoporton, és hétből hat estét nyert meg az előző héten. Ezzel az idei 286-ból 235 megnyert estét tudhat magáénak a csatorna.

Tovább olvasom
Indul a Showder Klub új évada az RTLII-n

Vasárnap vadonatúj, televízióban még nem látott évaddal érkezik az ország legnépszerűbb stand up comedy showja, a Showder Klub.

Tovább olvasom