Műsorújság
RTL Most

Vállalati hírek

Maszkot fel!

Maszkot fel! Az RTL Magyarország országos kampányt indít a tudatos maszkviselés ösztönzésére!

Tovább olvasom
Őszi rejtelmek és nyomozások a Sorozat+-on

A Sorozat+ 1,0%-ot hozott a 38. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
A világ végére is a kalózokkal tartottak a Film+ nézői

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,0% volt a 18-49-es célcsoporton a 38. héten. A legnézettebb műsor a szombat esti Karib-tenger kalózai 3. – A világ végén volt: a Jack Sparrow kapitány kiszabadításáról szóló rész 5,1%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Méregerős paprikával fűszerezte nézettségét a Konyhafőnök

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben, és átlagosan 17,2%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Online is szuper eredményeket hozott A Konyhafőnök

A rendhagyó műsor eddig sosem látott casting epizódjaival vette kezdetét augusztus 3-án, ami hatalmas sikert hozott a nézők és az online felhasználók körében!

Tovább olvasom
Rekordszámú díjat söpört be az RTL Magyarország a Televíziós Újságírók Díján

Kiosztották a Televíziós Újságírók Díját. Az RTL Magyarország a meghirdetett tizenkettőből 10 kategóriában, összesen 18 jelölést kapott és ebből hetet díjra váltott, ezzel a gála abszolút győztese lett.

Tovább olvasom
Folytatja a sikeres együttműködést a Telenor Magyarország és az RTL Magyarország

A két társaság újabb megállapodásának köszönhetően, az eddigi sikeres együttműködés folytatásaként a Telenor MyTV előfizetői továbbra is élvezhetik az RTL Most+ exkluzív tartalmait. Az ősz folyamán több népszerű sorozat epizódjai már a televíziós premier előtt megtekinthetők lesznek az online platformon.

Tovább olvasom
A showműsoroké a főszerep az RTL Goldon

Az RTL Gold 0,8%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 37. héten.

Tovább olvasom
Szuperhős győzelem a Film+-on

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,3% volt a 18-49-es célcsoporton a 37. héten. A legnézettebb film a csatornán a vasárnap esti Wonder Woman volt, mely 8,6%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton, és több, mint 212 ezer nézőt szegezett a képernyők elé a teljes lakosságból. Az említett szuperhősfilm ráadásul bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. 

Tovább olvasom
Továbbra is makulátlan a Konyhafőnök köpenye

Az RTL Klub az elmúlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 17,2%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Elérhető az RTL Most+ a UPC Direct előfizetői számára

2020. szeptember 9-től a UPC Direct ügyfelei számára is elérhetővé válik az RTL Magyarország prémium videós szolgáltatása, az RTL Most+.

Tovább olvasom
A nyomozás folytatódik a Sorozat+-on

Az Sorozat+ 1,0%-os közönségaránnyal teljesített a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 36. héten.

Tovább olvasom
Amerika Kapitány a TOP20-ban

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,4% volt a 18-49-es célcsoporton a 36. héten. A legnézettebb film a csatornán a vasárnap esti Amerika Kapitány: Az első bosszúálló című Marvel-alkotás volt, ami ráadásul felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. 

Tovább olvasom
Az énekes álarca és a konyhafőnök köpenye repítette magasba az RTL Klubot

A múlt héten az RTL Klub minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 16,4%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Újabb exkluzív tartalmak a digitális platformokon!

Az Álarcos énekes és a Drága örökösök rajongói számára is garantált lesz a szórakozás az RTL Most-on és az RTL Most+-on!

Tovább olvasom
Sikert sikerre halmoz az RTL Magyarország kábelportfóliója a kiemelt célcsoporton!

A 35. hét a kiemelt, 18-49-es célcsoportot vizsgálva, nem csak főműsoridőben, de teljes napban is szuper eredményeket hozott a kiemelt korcsoportban piacvezető médiacsoport számára, amik nem csak a fő vetélytárssal szembeni versenyben kimagaslóak, hanem több TOP listás helyezést is jelentenek az RTL Magyarország kábelportfóliója számára.

Tovább olvasom
Rekorddal indítja az őszt az r-time

A 35. héten az r-time kereskedő ház nézettségi rekordot döntött a 2020-as évben főműsoridőben, a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
A MinDig TV Extra ügyfeleknek is elérhető lesz az RTL Most+

Még az idén elérhetővé válik az RTL Magyarország prémium videós szolgáltatása, az RTL Most+ , az Antenna Hungária Zrt. MinDig TV Extra ügyfelei számára is.

Tovább olvasom
Az elmúlt héten a szerelemé volt a főszerep az RTL Goldon

Az RTL Gold 0,9%-os közönségaránnyal teljesített a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 35. héten.

Tovább olvasom
Akcióban dús nyárzárás a Film+-on

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,0% volt a 18-49-es célcsoporton a 35. héten. A nyár utolsó hetén sem maradt sikerek nélkül a csatorna: a csütörtökön este vetített Az utolsó cserkész című amerikai akciófilm felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistába. 

Tovább olvasom
Mindent lefőzött a Konyhafőnök

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Híradó preview az RTL Most+-on!

Augusztus 31-től újabb exkluzív szolgáltatással bővül az RTL Most+ kínálata!

Tovább olvasom
A szerelem diadalmaskodott az RTL Goldon

Az RTL Gold 0,9%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 34. héten.

Tovább olvasom
Az örök kedvenc: Bud Spencer és Terence Hill a múlt héten is remekelt!

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,6% volt a 18-49-es célcsoporton a 34. héten. Augusztus 20-án délutántól maraton volt a Bud Spencer és Terence Hill filmekből. A híres pofonosztó páros kalandjaira ezúttal is sokan kíváncsiak voltak: az előző hét legnézettebb filmje is az esti Kincs, ami nincs című örök klasszikus volt, ami 10,5%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton, és közel 269 ezer nézőt szegezett a képernyők elé a teljes lakosságból.

Tovább olvasom
A Konyhafőnök új évada átlagban is magas nézettséget hozott

Augusztus 3-án elstartolt az A Konyhafőnok legújabb évada az RTL Klubon. Ezúttal amatőr versenyzők küzdenek egymással, hogy bekerüljenek Rácz Jenő vagy Sárközi Ákos csapatába. A két Michelin-csillagos séf most sem adja könnyen a bejutást jelentő kötényeket, így igazán izgalmas, olykor vicces és megható pillanatoknak lehetnek tanúi a nézők. 

Tovább olvasom
A Konyhafőnök a konyhák főnöke

A televíziós gasztro reality-k világában sok újdonság kerül képernyőre, de egy műsor van, amely igazán közel áll a magyar nézők szívéhez: ez a Fördős Zé, Rácz Jenő és Sárközi Ákos fémjelezte A Konyhafőnök.

Tovább olvasom
Bővített Hazai Extra szeptember 1-től az RTL Most+-on!

Hatalmas sikerek tudhat magáénak a Hazai Extra elnevezésű pop-up az RTL Most-on.

Tovább olvasom
Az R-time továbbra is stabil partner a sales house-ok versenyében!

Bár még nem ért véget, a 2020-as év mégis minden piaci részvevő számára igen megterhelő és bizonytalan évet hozott. A Covid-19 vírus berobbanásának és a korlátozó intézkedések hatására az elmúlt 5 és fél hónap kihívásokkal teli időszakot hozott, azonban az R-time még egy ilyen viharos időszakban is meg tudta őrizni piacvezető szerepét a kiemelt célcsoporton (A18-49), all day-ben és főműsoridőben is.

Tovább olvasom
Éves csúcs az RTL Gold csatornán

Az RTL Gold 1,03%-os közönségaránnyal éves csúcsot döntött saját csatornáján a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 30. héten. Első helyen a csütörtök délutáni Mónika show végzett 3,9%-os SHR-rel; a második helyezett az Anikó show lett 2,7%-kal; a dobogó harmadik fokán a Marichuy- a szerelem diadala című telenovella szerepel.

Tovább olvasom
Három filmmel is bekerült a TOP20-as listába a Film+

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,3% volt a 18-49-es célcsoporton a 31. héten. A csatorna kiváló eredményét mutatja, hogy a három legnézettebb filmje bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába.

Tovább olvasom
A mi kis falunk sikere nyáron is töretlen

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
A Konyhafőnök megújult évada online is elképesztően rajtolt!

 A zsűri idén sem kíméli a főzni vágyókat, a megújúlt évadban azonban már a kezdetektől, vagyis a castingtól végigkísérhetjük a jelentkezők küzeldelmeit.

Tovább olvasom
Berobbant a Konyhafőnök!

Az RTL Klub gasztro reality-je minden hétköznap, 20:10-kor, vadonatúj évaddal jelentkezik! A Konyhafőnökben most mindenki megkapja a magáét, ennek megfelelően az első adás mindent vitt!

Tovább olvasom
Üzleti sikerekkel zárult a Cápák között második évada is – jöhet a harmadik!

Az ország egyetlen üzleti showműsorának második évadában is százmilliós összegek úszkáltak a víz felszínén! A vállalkozók, azaz a kishalak, próbálkoztak a mélyvízben megmaradni, de a Cápák nem kímélték őket: van, akinek az üzletébe befektettek, van, akiébe nem. Új Cápalány mutatkozott be, akit empátiájának köszönhetően hamar megszerettek a nézők.

Tovább olvasom
Ilyen még nem volt – botránnyal, kiborulásokkal jön A Konyhafőnök!

A Konyhafőnök eddig még soha nem látott epizódokkal augusztus 3-tól az RTL Klub képernyőjén. Most mindenki megkapja a magáét!

Tovább olvasom
Nyáron a sorozatoké a főszerep!

A Sorozat+ közönségarány 29. héten  0,9%-ot volt a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Sikerfilmek a Film+-on

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,9% volt a 18-49-es célcsoporton a 29. héten. A csatorna sikerét jól mutatja, hogy a két legnézettebb filmje bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába.

Tovább olvasom
Pajkaszeg lakói az RTL Klubon nyaralnak

Az RTL Klub a hétvégén esténként megelőzte fő konkurensét a kiemelt célcsoporton. Vasárnap este a Coco című animációs filmet láthatták a nézők, amely 10,1%-os közönségarányával a 29. hét legnézettebb filmje lett a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Jubileumi évaddal tér vissza a ValóVilág!

Az új évadra való jelentkezés már elindult, a tét 36 millió forint!

Tovább olvasom
Tizedik alkalommal tér vissza a ValóVilág!

A jubileumi évad jelentkezési oldala már elérhető, a tét most is 36 millió forint!

Tovább olvasom
Cápák között – indul a jelentkezés a harmadik évadba!

Ugyan nem rég ért véget a nagy sikerű üzleti showműsor második időszaka, de az RTL Klub már várja a vállalkozókat a Cápák között következő, harmadik évadába!

Tovább olvasom
Az RTL Gold műsorainak közönségaránya az egekbe szökött

Az RTL Gold 0,9%-os közönségaránnyal növekedett a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében.

Tovább olvasom
A Film+ ismét csúcsot döntött

A Film+ közönségaránya teljes napban 5,6%, főműsoridőben 6,2% volt a 18-49-es célcsoporton a 27. héten. Ezzel ismét csúcsot döntött a csatorna, hiszen az idei évben mind főműsoridőben, mind teljes napban a legmagasabb közönségarányokat érte el az előző héten. 

Tovább olvasom
Sikeres hétvége az RTL Klubon

Az RTL Klub a hétvégén esténként megelőzte fő konkurensét a kiemelt célcsoporton. Vasárnap este a Vasököl című akció filmet láthatták a nézők, amely 9,6%-os közönségarányával az elmúlt hét legnézettebb filmje lett a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Tarol a Hazai Extra az RTL Most-on!

Az idén július 1-jével elstartolt új, sikersorozatokat magába foglaló pop-up csatorna az indulásától számított első 6 napban lekörözte a tavalyi, ugyanekkor elindított Film+ időszakos csatornát!

Tovább olvasom
A második negyedévben is piacvezető az r-time!

A 18-49 évesek körében még mindig az r-time kereskedőház portfóliójába tartozó csatornákat nézték többen főműsoridőben és teljes napban is.

Tovább olvasom
Főműsoridőben az RTL Klub a legnézettebb csatorna

2020 első félévében a hirdetők számára legfontosabb 18-49-es korosztály főműsoridőben az RTL Klubot választotta esti szórakozásul.

Tovább olvasom
Éves csúcsot döntött a Sorozat+ és az RTL+ is

A Sorozat+ saját csatornáján az idei év eddigi legmagasabb közönségarányát hozta 1,3%-kal a 25. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Éves csúcsot döntött a Film+

A Film+ közönségaránya teljes napban 5,3% volt a 18-49-es célcsoporton a 25. héten, csúcsot döntve ezzel az idei évben.  A csatorna két legnézettebb filmje ráadásul bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. A vasárnap délutáni Thor: Ragnarök 11,1%-os SHR-t ért el, és a teljes lakosságból több, mint 217 ezer nézőt szegezett a képernyők elé. Az ugyancsak vasárnapi Amerika Kapitány: Polgárháború 7,1%-os közönségaránnyal került a dobogó második fokára. A Film+ sikereit fokozza még, hogy vasárnap teljes napot tekintve magasabb közönségarányt ért el a csatorna, mint a fő konkurens a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton (Film+ SHR: 7,7% / TV2 SHR: 7,6%).

Tovább olvasom
Megújult Barátok közt és nyertes hétvége az RTL Klubon

Az RTL Klub hétvégén megelőzte fő konkurensét a nézettségi versenyben (RTL Klub hétvége prime SHR: 8,9% / TV2 hétvége prime SHR: 8,1%). Szombat este a Delfines kaland 2. című amerikai családi filmet láthatták a nézők (SHR 10,0%). Vasárnap este a XXIII. évad második részével jelentkező Cobra11 10,1%-os közönségarányt hozott, ezt követte a Faterok motoron című amerikai vígjáték, amely 8,6%-ot (SHR) produkált a 18-49-es célcsoporton. A sikeres hétvégének is köszönhetően a 25. héten 4 estén az RTL Klub diadalmaskodott.

Tovább olvasom