Műsorújság
RTL Most

Vállalati hírek

Columboval nyomoztak a nézők a Sorozat+-on

A Sorozat+ 1,0%-ot hozott a 42. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Az előző hét legnézettebb filmje a Film+ csatornán volt

A Film+ közönségaránya teljes napban 5,0% volt a 18-49-es célcsoporton a 42. héten. A vasárnap este vetített Törésvonal című film, nem csak a csatornán lett aranyérmes, hanem az előző hét legnézettebb filmje is lett, és felkerült a 42. hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. A kereskedelmileg kiemelt célcsoporton 8,6%-os közönségarányt ért el, míg a teljes lakosság köréből több, mint 203 ezer nézőt szegezett a képernyők elé az amerikai katasztrófa film.

Tovább olvasom
A Nyerő páros minden estét vitt

A múlt héten az RTL Klub átlagos közönségaránya 15,8% volt főműsoridőben a kiemelt célcsoporton, ezzel minden konkurensét magamögé utasította.

Tovább olvasom
Online is nyerő a Nyerő Páros!

A drámai és minden képzeletet felülmúló 107 percen át, hideg vízben és jeges szélben zajló küzdelem után, amit Járai Mátéval és Kírával folytattak, jutott a fináléba Rácz Jenő és Dóri, ahol Dér Henivel és párjával, Gergővel csaptak össze. A már kiesett párok minden szavazatát ők kapták, így elsöprő győzelmet aratva lett a 2020. év nyerő párosa Rácz Jenő és Gyuricza Dóra.

Tovább olvasom
Életünk története – november elsején indul Friderikusz Sándor új műsora az RTL Klubon

Rendhagyó online sajtótájékoztatón mutatta be az RTL Klub legújabb produkciója, az Életünk története műsorvezetőjét, készítőit és kiemelt partnereit. A műsor díszletében az Életünk története házigazdája, Friderikusz Sándor azt is bejelentette: Borbély Alexandra és Nagy Ervin is részt vesz a jövőutazáson.

Tovább olvasom
Új műsorok, sorozatok és filmsikerek az RTL Magyarország csatornáin!

A Magyar Elektronikus Szolgáltatók Egyesülete (MEME) 2020-ban is megrendezte a Big Picture-t. Az online konferencián az RTL Magyarország számos, még az idén képernyőre kerülő újdonsága mellett jövőre látható új, napi sorozatot, magyar és hollywoodi filmsikerek televíziós premierjét jelentette be. Az is kiderült, hogy jövőre lesz X-Faktor, Cápák között, tervben van a Survivor és még sok más produkció is.

Tovább olvasom
Új marketing és kommunikációs igazgató az RTL Magyarországnál

2020. december 1.-től Szabó Zoltán az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója.

Tovább olvasom
Igazi Krimi az RTL+ műsorán!

Igazi Krimi néven új, állandó tartalmi műfajjal bővül az RTL+ csatorna és az RTL Most+ online platform kínálata.

Tovább olvasom
A nyomozás ősszel sem áll le a Sorozat+-on

A Sorozat+ 0,8%-ot hozott a 41. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Nevetésből ősszel sem lesz hiány az RTLII-n

Az RTLII a múlt héten 2,1%-os SHR-t ért el a 18-49-es célcsoporton. Október 11-től elindult a Showder Klub legújabb évada, melyet vasárnap esténként 21:00 órától láthatnak a nézők a csatornán. Az első rész rögtön az élen végzett, ugyanis a Showder Klub premier adása volt a legnézettebb műsor az RTLII-n.

Tovább olvasom
Őszi szélben és borongós estéken is az RTL Klubbal tartott a nézők relatív többsége

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben, és átlagosan 17,2%-ot (SHR) produkált a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Jófiúk az RTL Most+-on!

Október 9-től ismét elérhetővé vált a Jófiúk sorozat összes epizódja az RTL Most+ felhasználói számára.

Tovább olvasom
Növekvő közönségarány az RTL Gold-on

Az RTL Gold közönségaránya 0,8%-ra nőtt a 40. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
Akcióval és nyomozással indult az október a kábeleken

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,6% volt a 18-49-es célcsoporton a 40. héten.

Tovább olvasom
Álarcban és álarc nélkül is sikert szüretel az RTL Klub

Az RTL Klub az elmúlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben, és átlagosan 17,2%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
NőComment az RTL Most+-on!

Október 4-től, az AMC Networks portfóliójába tartozó Spektrum Home csatorna nagysikerű talkshowjának, a NőCommentnek a legújabb epizódjait elsőként az RTL Most+-on, már egy héttel a televíziós premier előtt láthatják az érdeklődők.

Tovább olvasom
Indul a Showder Klub új évada!

Október 11-től vadonatúj, eddig még nem látott évaddal jön a nagysikerű Showder Klub az RTLII csatornán!

Tovább olvasom
Krimi és akció a Sorozat+ csatornán!

Az Sorozat+ a 39. héten is 1,0%-os közönségaránnyal teljesített a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében.

Tovább olvasom
Akció és kaland a Film+-on

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,4% volt a 18-49-es célcsoporton a 39. héten.

Tovább olvasom
A Drága örökösök és az Álarcos énekes az RTL Klub Nyerő párosa

A múlt héten az RTL Klub minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 16,9%-ot (SHR) produkált a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Nyerő páros Kibeszélő az RTL Most-on!

Kabát Peti vezetésével idén is jön a Nyerő páros háttérműsora!

Tovább olvasom
Maszkot fel!

Maszkot fel! Az RTL Magyarország országos kampányt indít a tudatos maszkviselés ösztönzésére!

Tovább olvasom
Őszi rejtelmek és nyomozások a Sorozat+-on

A Sorozat+ 1,0%-ot hozott a 38. héten a 18-49-es célcsoporton.

Tovább olvasom
A világ végére is a kalózokkal tartottak a Film+ nézői

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,0% volt a 18-49-es célcsoporton a 38. héten. A legnézettebb műsor a szombat esti Karib-tenger kalózai 3. – A világ végén volt: a Jack Sparrow kapitány kiszabadításáról szóló rész 5,1%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Méregerős paprikával fűszerezte nézettségét a Konyhafőnök

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben, és átlagosan 17,2%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Online is szuper eredményeket hozott A Konyhafőnök

A rendhagyó műsor eddig sosem látott casting epizódjaival vette kezdetét augusztus 3-án, ami hatalmas sikert hozott a nézők és az online felhasználók körében!

Tovább olvasom
Rekordszámú díjat söpört be az RTL Magyarország a Televíziós Újságírók Díján

Kiosztották a Televíziós Újságírók Díját. Az RTL Magyarország a meghirdetett tizenkettőből 10 kategóriában, összesen 18 jelölést kapott és ebből hetet díjra váltott, ezzel a gála abszolút győztese lett.

Tovább olvasom
Folytatja a sikeres együttműködést a Telenor Magyarország és az RTL Magyarország

A két társaság újabb megállapodásának köszönhetően, az eddigi sikeres együttműködés folytatásaként a Telenor MyTV előfizetői továbbra is élvezhetik az RTL Most+ exkluzív tartalmait. Az ősz folyamán több népszerű sorozat epizódjai már a televíziós premier előtt megtekinthetők lesznek az online platformon.

Tovább olvasom
A showműsoroké a főszerep az RTL Goldon

Az RTL Gold 0,8%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 37. héten.

Tovább olvasom
Szuperhős győzelem a Film+-on

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,3% volt a 18-49-es célcsoporton a 37. héten. A legnézettebb film a csatornán a vasárnap esti Wonder Woman volt, mely 8,6%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton, és több, mint 212 ezer nézőt szegezett a képernyők elé a teljes lakosságból. Az említett szuperhősfilm ráadásul bekerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. 

Tovább olvasom
Továbbra is makulátlan a Konyhafőnök köpenye

Az RTL Klub az elmúlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 17,2%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Elérhető az RTL Most+ a UPC Direct előfizetői számára

2020. szeptember 9-től a UPC Direct ügyfelei számára is elérhetővé válik az RTL Magyarország prémium videós szolgáltatása, az RTL Most+.

Tovább olvasom
A nyomozás folytatódik a Sorozat+-on

Az Sorozat+ 1,0%-os közönségaránnyal teljesített a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 36. héten.

Tovább olvasom
Amerika Kapitány a TOP20-ban

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,4% volt a 18-49-es célcsoporton a 36. héten. A legnézettebb film a csatornán a vasárnap esti Amerika Kapitány: Az első bosszúálló című Marvel-alkotás volt, ami ráadásul felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé is a nem ismétlődő toplistába. 

Tovább olvasom
Az énekes álarca és a konyhafőnök köpenye repítette magasba az RTL Klubot

A múlt héten az RTL Klub minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 16,4%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Újabb exkluzív tartalmak a digitális platformokon!

Az Álarcos énekes és a Drága örökösök rajongói számára is garantált lesz a szórakozás az RTL Most-on és az RTL Most+-on!

Tovább olvasom
Sikert sikerre halmoz az RTL Magyarország kábelportfóliója a kiemelt célcsoporton!

A 35. hét a kiemelt, 18-49-es célcsoportot vizsgálva, nem csak főműsoridőben, de teljes napban is szuper eredményeket hozott a kiemelt korcsoportban piacvezető médiacsoport számára, amik nem csak a fő vetélytárssal szembeni versenyben kimagaslóak, hanem több TOP listás helyezést is jelentenek az RTL Magyarország kábelportfóliója számára.

Tovább olvasom
Rekorddal indítja az őszt az r-time

A 35. héten az r-time kereskedő ház nézettségi rekordot döntött a 2020-as évben főműsoridőben, a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
A MinDig TV Extra ügyfeleknek is elérhető lesz az RTL Most+

Még az idén elérhetővé válik az RTL Magyarország prémium videós szolgáltatása, az RTL Most+ , az Antenna Hungária Zrt. MinDig TV Extra ügyfelei számára is.

Tovább olvasom
Az elmúlt héten a szerelemé volt a főszerep az RTL Goldon

Az RTL Gold 0,9%-os közönségaránnyal teljesített a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 35. héten.

Tovább olvasom
Akcióban dús nyárzárás a Film+-on

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,0% volt a 18-49-es célcsoporton a 35. héten. A nyár utolsó hetén sem maradt sikerek nélkül a csatorna: a csütörtökön este vetített Az utolsó cserkész című amerikai akciófilm felkerült az előző hét 20 legnézettebb műsora közé a nem ismétlődő toplistába. 

Tovább olvasom
Mindent lefőzött a Konyhafőnök

Az elmúlt héten az RTL Klub hat estén is győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben a kiemelt célcsoporton.

Tovább olvasom
Híradó preview az RTL Most+-on!

Augusztus 31-től újabb exkluzív szolgáltatással bővül az RTL Most+ kínálata!

Tovább olvasom
A szerelem diadalmaskodott az RTL Goldon

Az RTL Gold 0,9%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 34. héten.

Tovább olvasom
Az örök kedvenc: Bud Spencer és Terence Hill a múlt héten is remekelt!

A Film+ közönségaránya teljes napban 4,6% volt a 18-49-es célcsoporton a 34. héten. Augusztus 20-án délutántól maraton volt a Bud Spencer és Terence Hill filmekből. A híres pofonosztó páros kalandjaira ezúttal is sokan kíváncsiak voltak: az előző hét legnézettebb filmje is az esti Kincs, ami nincs című örök klasszikus volt, ami 10,5%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton, és közel 269 ezer nézőt szegezett a képernyők elé a teljes lakosságból.

Tovább olvasom
A Konyhafőnök új évada átlagban is magas nézettséget hozott

Augusztus 3-án elstartolt az A Konyhafőnok legújabb évada az RTL Klubon. Ezúttal amatőr versenyzők küzdenek egymással, hogy bekerüljenek Rácz Jenő vagy Sárközi Ákos csapatába. A két Michelin-csillagos séf most sem adja könnyen a bejutást jelentő kötényeket, így igazán izgalmas, olykor vicces és megható pillanatoknak lehetnek tanúi a nézők. 

Tovább olvasom
A Konyhafőnök a konyhák főnöke

A televíziós gasztro reality-k világában sok újdonság kerül képernyőre, de egy műsor van, amely igazán közel áll a magyar nézők szívéhez: ez a Fördős Zé, Rácz Jenő és Sárközi Ákos fémjelezte A Konyhafőnök.

Tovább olvasom
Bővített Hazai Extra szeptember 1-től az RTL Most+-on!

Hatalmas sikerek tudhat magáénak a Hazai Extra elnevezésű pop-up az RTL Most-on.

Tovább olvasom
Az R-time továbbra is stabil partner a sales house-ok versenyében!

Bár még nem ért véget, a 2020-as év mégis minden piaci részvevő számára igen megterhelő és bizonytalan évet hozott. A Covid-19 vírus berobbanásának és a korlátozó intézkedések hatására az elmúlt 5 és fél hónap kihívásokkal teli időszakot hozott, azonban az R-time még egy ilyen viharos időszakban is meg tudta őrizni piacvezető szerepét a kiemelt célcsoporton (A18-49), all day-ben és főműsoridőben is.

Tovább olvasom
Éves csúcs az RTL Gold csatornán

Az RTL Gold 1,03%-os közönségaránnyal éves csúcsot döntött saját csatornáján a kereskedelmileg kiemelt célcsoport esetében a 30. héten. Első helyen a csütörtök délutáni Mónika show végzett 3,9%-os SHR-rel; a második helyezett az Anikó show lett 2,7%-kal; a dobogó harmadik fokán a Marichuy- a szerelem diadala című telenovella szerepel.

Tovább olvasom