Híradó

Még csak négy hónap telt el az évből, de a Megafon már többet költött hirdetésekre mint az összes szlovák párt együtt, az elnökválasztás alatt

Tárkányi ZsoltTárkányi Zsolt

2024. április 21. 19:55

Idén már több mint 800 millió forintot költöttek politikai hirdetésekre Magyarországon a közösségi médiában a Lakmusz tényellenőrző portál összesítése szerint. Csak a kormány és a Fidesz üzeneteit terjesztő, az ellenzéket lejárató tartalmakat gyártó Megafon többet költött Facebook-hirdetésekre, mint Szlovákiában az összes politikai erő, összesen, pedig ott elnökválasztás volt néhány hete. A kormányközeli CÖF Magyar Pétert lejárató videójának hirdetésére költötték a politikai hirdetések közül a legtöbbet az egész Európai Unióban a Google-nél.

#Híradó#Videó#adásrészletek#Belföld#top hírek#hirdetés#megafon#hirdetések#cöf

Címlapról ajánljuk