HIRDETÉSEK

3,7 milliárd forintot költött a kormány a gyermekvédelmi népszavazás sajtóhirdetéseire

3,7 milliárd forintot költött a kormány a gyermekvédelmi népszavazás sajtóhirdetéseire

2:23
HíradóMég csak négy hónap telt el az évből, de a Megafon már többet költött hirdetésekre mint az összes szlovák párt együtt, az elnökválasztás alatt
2024. április 21. 19:55

Még csak négy hónap telt el az évből, de a Megafon már többet költött hirdetésekre mint az összes szlovák párt együtt, az elnökválasztás alatt

Idén már több mint 800 millió forintot költöttek politikai hirdetésekre Magyarországon a közösségi médiában a Lakmusz tényellenőrző portál összesítése szerint. Csak a kormány és a Fidesz üzeneteit terjesztő, az ellenzéket lejárató tartalmakat gyártó Megafon többet költött Facebook-hirdetésekre, mint Szlovákiában az összes politikai erő, összesen, pedig ott elnökválasztás volt néhány hete. A kormányközeli CÖF Magyar Pétert lejárató videójának hirdetésére költötték a politikai hirdetések közül a legtöbbet az egész Európai Unióban a Google-nél.
2:31
Híradó„Hibbant”, „önjelölt messiás” – támadásba lendült a Megafon, így próbálják hitelteleníteni Magyar Pétert
2024. február 14. 17:44

„Hibbant”, „önjelölt messiás” – támadásba lendült a Megafon, így próbálják hitelteleníteni Magyar Pétert

Orbán Viktor továbbra sem reagált Novák Katalin és Varga Judit lemondására. A miniszterelnök szerdán a kormányülésről posztolt, annyit írt: „Munka van! A kormány dolgozik”. Közben a kormányközeli Megafon influenszerei támadásba lendültek a közösségi oldalakon, Magyar Pétert, Varga Judit volt férjét próbálják hitelteleníteni. A Political Capital kiszámolta: négy nap alatt több mint tízmillió forintot költöttek posztjaik hirdetésére. Az IDEA Intézet stratégiai igazgatója, Böcskei Balázs az RTL Híradónak arról beszélt, tanácstalanság alakult ki a kormányzati kommunikációban, mert egyszerre több ügyet kellene kezelniük, amit ritkán fordult elő az utóbbi években. 
29:27
Magyarul BalóvalFinomodik, célba ér - reklámtrendek 2017
2017. február 17. 0:55

Finomodik, célba ér - reklámtrendek 2017

Önt megtalálják a reklámok? Hogy ha azt gondolja, hogy nem – alighanem akkor is igen. Az utcán, a telefonján, a Facebookon, véleménycikkeknek álcázott fizetett hirdetésekben, böngészés és levelezés közben – mindenütt. Másfelől – ha nem lennének, egy család médiaköltése havi 3 ezer forinttal lenne magasabb. Hogyan alkalmazkodik a reklám a médiapiac és a médiafogyasztási szokások változásaihoz, hogyan igyekszik elérni azokat a fiatalokat, akik tudatosan kerülik a reklámokat, az egyre többféle tartalomhordozó eszköz sajátosságaihoz?
2:12
HíradóGarancsi cége is profitál a kampányból
2016. szeptember 30. 19:31

Garancsi cége is profitál a kampányból

Garancsi István cége is kapott a menekültekkel kapcsolatos kormányzati kampányra szánt pénzből – tudta meg az RTL Híradó. A társaságtól 238 millió forintért rendeltek villanyoszlopra kihelyezett hirdetéseket. A szocialisták azt mondják, ismét Orbán Viktor barátját juttatják pénzhez. A kormány szerint az általuk megbízott médiaügynökség kötött a céggel szerződést, amely a saját döntése alapján választott.
3:21
HíradóIsmét lehetne villanyoszlopon hirdetni
2015. június 4. 19:35

Ismét lehetne villanyoszlopon hirdetni

Négy éve megtiltották, de most ismét engedélyeznék a villanyoszlopokra kitett hirdetéseket, nem sokkal azután, hogy az Orbán Viktorral jó kapcsolatot ápoló Garancsi István beszállt az ezzel foglalkozó legnagyobb cégbe. A kormány 2011-ben közlekedésbiztonságra hivatkozva szigorított a szabályokon, most a Rogán Antal vezette gazdasági bizottság javaslatára enyhítenének. Az MSZP szerint a Fidesz már megint úgy módosítja a törvényeket, hogy a haverjaiknak legyen jó.