RYANAIR

5:11
FókuszTöbb órás várakozás, zéró tájékoztatás - mikor jár kártérítés az utasoknak?
2020. február 19. 19:40

Több órás várakozás, zéró tájékoztatás - mikor jár kártérítés az utasoknak?

Felháborodott utasok várták a felszállást tegnap délelőtt a Budapest- Las Palmas Ryanair repülőjárat fedélzetén. A gépnek eredetileg reggel 6 óra 30-kor kellett volna elindulni. Úgy tudjuk, a gép túlsúlyos volt, ezért a hajtóműveket járatva égetett el üzemanyagot. A repülő végül 12.19-kor, csaknem 6 órával a tervezett időpont után tudott felszállni. Az utasok azt mondják, a légitársaság nem kezelte megfelelően a helyzetet- tájékoztatást nem kaptak, a repülőről sem szállhattak le. Mi a teendő járatkésés esetén és mikor van joga az utasoknak kártérítéshez?
2:05
HíradóBudapesti járatokat is töröltek a sztrájk miatt
2018. július 25. 19:33

Budapesti járatokat is töröltek a sztrájk miatt

Már négy budapesti járatot töröltek a Ryanair-sztrájk miatt. A Budapest Airport szóvivője szerint több mint 1400-an nem tudtak elutazni az ír fapados légitársaság légiutaskísérőinek munkabeszüntetése miatt. A cég az RTL Híradó megkeresésére azt ígérte, minden érintett utasnak visszafizetik a jegy árát vagy elszállásolják őket. A személyzet a munkakörülmények miatt kezdett két napos munkabeszüntetést.