Tudomány-Tech

Booking-botrány: megszűnhetett az ügyfélszolgálat egyik elérhetősége

rtl.hurtl.hu

2023. szeptember 20. 20:58

A botrányba keveredett Booking.com megszüntethette az ügyfélszolgálat e-mail-es elérhetőségét.

A Booking.com megszüntette ügyfélszolgálata e-mail-es elérhetőségét – írja a spabook.net.

A magazin szerint ez a világszinten is megugró panaszok száma miatt történhetett, a szállásportál egyelőre nem válaszolt a megkeresésre. Mint írják, a Booking szállásadó partnerei világszerte továbbra is tömegesen várnak a pénzükre, amelyet sokan utoljára június közepén kaptak meg.

A lap tesztemailt küldött az ügyfélszolgálatnak, és azt tapasztalta, hogy hogy elirányították egy webes felületre, ahol előzetesen kialakított kategóriák szerint lehet meghatározott ügyekben intézkedni, feltéve, hogy van nyitott foglalása az adott felhasználónak.

Ha nincs, akkor nem tud mit tenni, csupán gyakori kérdések jelleggel lehet navigálni az oldalon, de érdemi segítséget nem lehet kérni. A spabook.net. megjegyzi: a panaszok száma olyan nagy lehet, hogy így kénytelenek csökkenteni a hibajegyek mennyiségét, hogy fel tudják dolgozni azokat.

A Booking-botránnyal és a szállásadók kifizetésének elmaradásával az RTL Híradója is foglalkozott:


Az ügyben korábban gyorsított vizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), amely megállapította, hogy „az elmúlt időszakban lényegében minden napra jutott egy szállásadói jelzés a Booking fizetési gyakorlatával kapcsolatban: kevesebb mint egy hónap alatt 28 panasz érkezett a versenyhivatalhoz a szállásdíjak visszatartása miatt”.

A GVH szeptember elején razziát is tartott a cég budapesti irodájában, de korábban arról is írtunk, hogy a magyar kormány törvénymódosításra készül az ügy folyományaként.

Nyitókép (illusztráció): Dado Ruvic / Reuters

 

#Tudomány-Tech#booking#ügyfélszolgálat#megszűnés

Címlapról ajánljuk