BDSM-macikkal pózoltak a gyerekek a menő divatcég reklámjában, még Kim Kardashian is kiakadt
2022. november 28. 17:21
A Balenciaga nagykövete nem vette jó néven a reklámkampányt.
Olyan reklámkampányt indított a Balenciaga, amelyben gyerekek pózolnak fétis- és BDSM-tematikában felöltöztetett plüssmacikkal. Kim Kardashian, a márka nagykövete nyilatkozatban ítélte el a fotókat, mire a cég visszavonta őket, és megígérte, hogy kivizsgálja az ügyet.
A két kampányban szereplő fotókon a macik szöges nyakörveket és bőrszíjakat viseltek, míg a gyerekek egy fekete pólóban pózoltak mellettük. Kardashian mellett számos felhasználó is felszólalt, egyikük azt is kiszúrta, hogy az egyik, Adidasszal közös kampányukhoz készült fotón olyan bírósági jegyezeteket is elrejtettek, amin a „virtuális gyerekpornó” szavak láthatók, írja a BBC.
A Balenciaga Instagramon osztott meg bocsánatkérést, amiben azt írták, hogy a termékeket „nem kellett volna gyerekek társaságában mutatni”. A fotósorozatot készítő fotós arról számolt be, hogy nem ő döntötte el, hogy milyen termékek vagy modellek szerepeltek a sorozatban, és felhívta a figyelmet, hogy semmi nyíltan pornográf kép nem volt a fotók között.
Kim Kardashian úgy fogalmazott, „megráztak a zavaró képek”, és „nincs helye a társadalomban semmiféle próbálkozásnak arra, hogy normalizálják a gyerekek bármilyen formában történő zaklatását”. Később arról beszélt, hogy örül, hogy a cég eltávolította az anyagokat, ám „újragondolja” a kapcsolatát a vállalattal.
Nyitókép: Balenciaga