MARKETING

Cápák között Extra: Hogyan növeld vállalkozásod sikerét a social media marketing segítségével?

Cápák között Extra: Hogyan növeld vállalkozásod sikerét a social media marketing segítségével?

Tudomány-TechHavi 4 millió forintot is megkeres a modell, akit egy híresség is randira hívott, csak egy a bökkenő: nem létezik
2023. december 18. 14:33

Havi 4 millió forintot is megkeres a modell, akit egy híresség is randira hívott, csak egy a bökkenő: nem létezik

Közel havi négymillió forintot is megkereshet Aitana Lopez, az első mesterséges intelligencia által kreált spanyol modell. A 25 éves, rózsaszín hajú, tökéletes külsejű virtuális influenszert százezrek követik a közösségi médiában. Tökéletes az élete, sohasem beteg, és semmire sem mond nemet. Sokan írnak neki, de arra is volt példa, hogy egy híresség elhívta randizni, mert nem tudta, hogy Aitana a valóságban nem is létezik. 
3:26
Fókusz„Nem tudjuk a megfelelő polcon kezelni, hogy egy magyar játékos topcsapatban szerepel” – miért kapták fel sokan a fejüket Szoboszlai Dominik sikerére?
2023. szeptember 25. 7:35

„Nem tudjuk a megfelelő polcon kezelni, hogy egy magyar játékos topcsapatban szerepel” – miért kapták fel sokan a fejüket Szoboszlai Dominik sikerére?

Nagyon rég volt olyan magyar játékos, aki egy topcsapatban folyamatosan szerepelhet. Szoboszlai Dominik ilyen, liverpooli igazolásával itthon és nemzetközi szinten is sokan figyelnek most a magyar focistára. Követőinek száma a közösségi médiában megduplázódott, és mindent megadnak neki ahhoz, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsa – mondják a szakértők. Milyen jövő várhat Szoboszlai Dominikre? A Fókusz riporterének Hrutka János és Lisztes Krisztián, az RTL 3 szakértői, valamint Vincze Dávid sportmarketing-szakértő és Forgács Mariann közösségimédia-szakértő helyezte kontextusba a sportoló sikerét.
6:17
ReggeliProtokollszakértő a Harry-interjúról: Semmi másról nincs szó, csak marketingről
2023. március 7. 9:22

Protokollszakértő a Harry-interjúról: Semmi másról nincs szó, csak marketingről

Micski Mariann protokollszakértő eleinte nem értette, hogyan vették rá Máté Gábort, hogy Harry herceggel interjút készítsen. De azután rájött, hogy szerinte egy marketingkampányról lehet szó, a Máté Gábor és a Harry könyvének ugyanis azonos a kiadója. Hogyan fér össze a folyamatos szereplés Harry és Meghan azon vágyával, hogy azt akarják, hogy a média hagyja őket békén, és miért gondolja a protokollszakértő is azt, hogy amit a pár tesz, az már unalmas? A Reggeliben erről is szó esett.
7:54
ReggeliÁtdolgozott marketingstratégia vagy a véletlen műve, hogy Shakiráék hangos válása óta ömlik a pénz a sztárokhoz?
2023. január 19. 9:01

Átdolgozott marketingstratégia vagy a véletlen műve, hogy Shakiráék hangos válása óta ömlik a pénz a sztárokhoz?

Az énekesnő márkákon keresztül próbálta meg érzékeltetni, hogy Piqué milyen visszalépést tett, amikor „lecserélte” őt egy huszonéves lányra. A focista nem hagyta szó nélkül a dalt, a hétvégén Renault Twingóval érkezett egy barcelonai eseményre. Közben pedig Spanyolországban elindított egy ligát, ahol már sorban állnak a befektetők, a Casio és a Twingo csapata is megérkezett.
6:48
ReggeliÍgy manipulálnak a boltok a karácsonyi időszakban, hogy többet vásároljunk
2022. december 2. 8:13

Így manipulálnak a boltok a karácsonyi időszakban, hogy többet vásároljunk

Szinte az összes bevásárlóközpontban, plázában már minden a karácsonyról szól – és bár lehet nem vesszük észre, az ünnepi dekorációk, az illatok, sőt még a háttérzene is manipulál minket. Mindezek eltorzítják a gondolkodásunkat, ráadásul másképp reagálunk a halk és hangos zenére. A marketing szakemberek pedig nagyon is jól tudják, hogyan tudják elérni, hogy az emberek minél többet vásároljanak, így előszeretettel élnek ezekkel az eszközökkel. A részletekről Jagodics Rita kereskedelmi marketing szakértő beszélt a Reggeliben.
ÉletmódA Patagonia-sztori: minden idők legnagyobb zöldre mosása vagy világmegváltó próbálkozás?
2022. szeptember 23. 14:41

A Patagonia-sztori: minden idők legnagyobb zöldre mosása vagy világmegváltó próbálkozás?

Az elmúlt évtizedekben a nagy cégek számára nagyon jövedelmező lett fenntarthatónak látszani, de a Föld a hirtelen jött zöld fordulatoktól nem vált sokkal jobb hellyé. Vajon csak monumentális marketingfogás, vagy valódi változást hozhat a Patagonia tulajdonosának nagy döntése, miszerint évi 100 millió dollárt termelő vállalkozását ingyen odaadja egy erre a célra létrehozott és a Föld megmentéséért küzdő nonprofit szervezetnek?
1:51
HíradóRejtélyes meteorit okozott világvégi izgalmat egy kolumbiai településen
2021. szeptember 12. 18:17

Rejtélyes meteorit okozott világvégi izgalmat egy kolumbiai településen

Rejtélyes meteorit okozott világvégi izgalmat egy kolumbiai településen. Mivel a város határában talált szikladarabot hieroglifa-szerű írásjelek borították, sokan földönkívüli eredetűnek tartották. Később kiderült, hogy a mennyei üzenet valójában egy közelben épülő lakópark marketingkampányának része. A helyiek viszont ezt sem bánják, a rengeteg érdeklődő ugyanis jelentősen fellendítette a turizmust a környéken.
2:07
HíradóRossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó
2019. február 12. 18:22

Rossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó

A kátyús, rossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó cég. A társaság Budapest belvárosában készítette el a filmet, amelyet Európa más országaiban is vetítenek. Az RTL Híradónak nyilatkozó autósok szerint igaz, ami a reklámban látható. Az MSZP szerint nem az autómárka marketingesei a hibásak a budapesti utak állapotáért. A Fővárosi Önkormányzatot hiába kerestük a témában.  
0:39
FókuszTop50 médiaszemélyiség Magyarországon
2016. május 6. 17:45

Top50 médiaszemélyiség Magyarországon

Megvan a marketing és média szektor 50 legbefolyásosabb embere 2016-ban is, a lista első helyén Vidus Gabriella az RTL Magyarország vezérigazgatója szerepel. A listán meggyőző az RTL cégcsoport főlénye, a top50 médiaszemélyiség tíz százalékát az RTL Magyarország adta. A 6. legbefolyásosabb médiaipari szereplő például a vezérigazgató-helyettes Kolosi Péter lett, a 28. helyezett pedig Kotroczó Róbert, az RTL hírigazgatója.
23:55
Magyarul BalóvalEgyütt jár a minőség a piaci sikerrel?
2015. március 25. 14:19

Együtt jár a minőség a piaci sikerrel?

Magyar szépirodalom. Egyre kevesebben olvassák, de nem költünk rá kevesebbet, mert a könyv drága. Két mozijegy ára. De aligha a könyvárak miatt fogynak az olvasók. Ha valóban fogynak. Mert: sok könyv digitálisan is elérhető, és ez nehezen mérhető. Másfelől: a tartalom. Vannak kihagyhatatlan kortárs művek? És ezek eljutnak az olvasókhoz? Magyarul: együtt jár-e a minőségi és a piaci siker. Erre a választ hivatalból tudnia kell Nyáry Krisztiánnak, és - ugyanerről markáns véleménye van Radnóti Sándor kritikus, irodalomtörténésznek.