Lakatos István és Balogh Levente befektetési ajánlatával ért véget a Cápák között 7. évada
2024. június 9. 22:00
A Cápák között évadzáró epizódjában virtuális időutazást, trendi babahordozót, gyógynövényes likőrt, magyar szakembereket összefogó weboldalt és autók alkatrészeiből épített asztalokat is bemutattak a vállalkozók. Lakatos István a Möbiusszal, Balogh Levente pedig a Wolf&Lamb italaival bővítette portfólióját.
Időutazást kínált félmillió euróért a Cápáknak a VR Tours tulajdonosa
Kurucz Márton virtuális valósággal és turizmussal kapcsolatos szolgáltatást hozott a Cápák közöttbe. A 29 éves vállalkozó állítása szerint Európa szinten egyedülálló a találmányuk, ezért Budapest és Bécs után szeretnének meghódítani Párizst, Barcelonát és Rómát. Ehhez 500 ezer eurós befektetésre lenne szükségük, melyért cserébe 35%-os tulajdonrészt és a megtérülésig 60%-os hozamelsőbbséget ajánlott a Cápáknak.
Elavult és nem elég technológiai az időutazós VR Tours szolgáltatás a Cápák szerint
Kurucz Márton hamarabb kiszállt saját vállalkozásából, mint a Cápák, akik nem látnak jövőt és potenciált üzletileg a VR Tours vállalkozásban.
Egy boldog élet reményében érkezett a Cápákhoz a roncsokból luxusbútort építő Pásztor Tamás
A 35 éves vállalkozó több, mint egy évtizede dolgozik mechanikus karbantartóként, szabadidejében pedig saját üzletét, vagyis a Motorasztalt építgeti. Autóalkatrészekből, autók motorjaiból készít egyedi luxustárgyakat, bútorokat és kiegészítőket a megrendelők igényei alapján. Pásztor Tamás 10 millió forintot kért a Cápáktól kapacitása növelésére és drágább alapanyagok beszerzésére, mindezért pedig 15% tulajdonrészt tudott felajánlani a befektetőknek.
Luxustermékeit több Cápának is eladta a Motorasztal vállalkozója
Lakatos István értékes embernek tartja Pásztor Tamást, a Motorasztal megálmodóját, de nem tudta, hogy hogyan is segíthetne neki. Habár a Cápák kiszálltak az üzletből, többen is kifejezték vásárlási szándékukat, így a kézműves vállalkozó komoly bevételre tehet szert luxustermékeivel.
Aluljáróban kezdte értékesíteni termékeit, most Balogh Levente is kipróbálta a Möbius babahordozóját
Fige Tímea két gyermek édesanyja, valamint a Möbius és az Animal Kid Collection tulajdonosa. Gyerekkora óta az volt az álma, hogy valami maradandót alkothasson, tíz éve pedig el is kezdte saját vállalkozását, ugyanis azóta foglalkozik babahordozókkal. Anyagi válságba került szülőként saját magának varrta első termékét egy évtizeddel ezelőtt, azóta pedig havi 3 millió forintos árbevételt termel csapatával. Ahhoz, hogy márkájával a magyar piac harmadik helyéről az elsőre kerüljön, növelnie kell kapacitását, amihez 17 millió forintot kért a Cápáktól 12%-os részesedésért cserébe.
Lakatos István babahordozókkal válik táskanagyhatalommá Balogh Levente szerint
Fige Tímeának két-három új varrónőre lenne szüksége ahhoz, hogy Möbius vállalkozása piacvezetővé nője ki magát Magyarországon. Lakatos István pedig ajánlatot tett, hogy a nyíregyházi anyuka elérhesse ezt az álmát.
Cápákkal együtt támogatná a magyar szakembereket Czárth Csanád, a JóSzaki üzletfejlesztője
Rendhagyó módon tulajdonosok helyett a JóSzaki vezető üzletfejlesztője érkezett a Cápák elé az online IT és szolgáltatásalapú szoftverrel, hogy 150 millió forintos befektetést kérjen 10% tulajdonrészért cserébe.
Visszautasította Moldován András ajánlatát a JóSzaki üzletfejlesztője
A Cápák nem értettek egyet a Czárth Csanád pitch-ében elhangzott cégértékeléssel, ezért ötből négy Cápa kiszállt, Moldován András ajánlatát viszont nem tudta elfogadni a JóSzaki fejlesztője.
A Cseles sikersztorija: Nagyon nagy jövő áll a felnőtt szörp megálmodói előtt Balogh Levente szerint
Marton Bálint és Varga Dávid 2023-ban, a Cápák között 5. évadában mutatták be a felnőtt szörpökre specializálódott Cseles márkájukat. A vállalkozók szeretnek együtt dolgozni a Cápákkal, és Balogh Levente és Lakatos István is elégedett a párossal.
Londoni világversenyen nyert bronzérmet likőrjeivel a kiskőrösi vállalkozó
Gyurján Attila 16 évesen főzte első pálinkáját zsebpénz szerzés céljából azzal a szerkezettel, amit nagyapja rejtegetett az ágyneműtartóban. Tanulmányai után a kiskőrösi pálinkafőzdében kezdett el dolgozni segédként, majd főzőmesterként, utána pedig operatív vezetőként – de ez is kevés volt az azóta is alkoholos italokkal foglalkozó vállalkozó számára. A Cápáknak elhozta Wolf&Lamb kézműves jellegű gyógynövényes likőrjét, és azt az új termékét, amit most szeretne piacra juttatni. Ehhez pedig 8 millió forintot kért 20%-os tulajdonrészért cserébe.
Balogh Levente alkudozás nélkül megadta, amit a Wolf & Lamb likőr megálmodója kért a Cápáktól
A Cápák elégedettek voltak Gyurján Attila felkészültségével és termékeivel egyaránt. Balogh Petya szerint a 32 éves vállalkozó hihetetlenül jó a pénzügyi tudatosságban és üzleti gondolkodásban, Moldován András pedig úgy vélte, egy igazán jó üzletkötőre lenne szüksége a Wolf&Lamb megálmodójának. András véleményével Balogh Levente nem tudott egyetérteni, hiszen ugyanazt vallja, mint édesapja, hogy a terméknek önmagát kell eladnia. „Ennél én se tudtam volna szebbet csinálni” – vallotta be Levente a termékek csomagolását nézegetve, majd módosítás nélkül üzleti ajánlatot tett a vállalkozónak.