Elszabadultak az indulatok és a milliók a Cápák között stúdiójában
2024. február 25. 20:40
A magyar Willy Wonka komumbiai csokival, a Redpower vállalkozója pedig gyógynövénye almalével kínálta az éhes Cápákat. Az ételek mellett a befektetők egyéb érzékszerveire is próbáltak hatni a vállalkozók. Az Infoscreen megálmodói digitális faliújsággal, a Collarful vállalkozója saját készítésű kutyakiegészítőkkel, a 7scents alapítója pedig személyre szabott illatmintákkal érkezett a Cápákhoz.
„Szeretném, ha én lennék az ismert magyar Willy Wonka” – 50 milliós csokival kínálta meg a Cápákat Csatai László
A Hmmmm… csoki 35 éves megálmodója saját csokigyárról álmodozott, amit végül édesanyjával közösen meg is vásárolt Kecskeméten. Csatai László most azért érkezett a Cápákhoz, hogy édesebbé tegye a mindennapjaikat, illetve, hogy mentorálás és kapcsolati segítség mellett 50 millió forintot kérjen tőlük 5% tulajdonrészért cserébe.
Balogh Leventét megijesztette a Hmmmm… csoki vállalkozójának véleménye
„Ez a csomagolás nem szexi” – mondta ki véleményét Moldován András az édességeket látva. És habár a cégérték megállapításában nem értettek egyet Balogh Leventével, ebben mégis közös álláspontra kerültek.
Otthagyta biztos munkáját, hogy kutyakiegészítőket gyártson a Collarful megálmodója
Bernát-Sterl Alexandra férjével, és örökbefogadott Csinszka kutyájukkal érkezett a Cápák elé, hogy bemutassa saját vállalkozását és kézzel készített termékeit. 2020 végén 60 ezer forintos önerővel indultak, ami mostanra 28 millió forintos összbevételre növekedett. Úgy érzik, a meglévő emberi és anyagi erőforrásaikkal elérték azt a szintet, ahol a kapacitás maximalizálva van, így nem tudnak tovább bővülni – pedig igény lenne rá. Ezért a Cápáktól 6 millió forintot kértek 10% részesedésért cserébe.
Lakatos István komoly feltétellel tett ajánlatot a Collarful vállalkozójának
„Azt szeretnénk elérni, hogyha valaki kutyás kiegészítőt szeretne az országban vásárolni, akkor a Collarful legyen az első, ami az eszébe jut” – vázolta Bernát-Sterl Alexandra üzlete vízióját, amivel Lakatos István nem tudott azonosulni.
Gyógynövényes kultúrával készített almalével kínálta a Cápákat a Redpower vállalkozója
Egervári Gábor a 90-es évek óta vállalkozásokkal foglalkozik, mára pedig az élelmiszeripart tűzte ki fő profiljának. A Redpower ötlete akkor született meg, amikor természetes alapanyagokból szeretett volna tulajdonostársaival energiaitalt készíteni. A hazai és nemzetközi terjeszkedéshez 15 millió forintra lenne szüksége, melyért cserébe 10% részesedést ajánlott a Cápáknak.
„Nem hiszünk a csodákban és a mesékben” – Orbók Ilona szeretett volna hinni a Redpower termékeiben, de Balogh Petya közbeszólt
A Cápák közül egyedül Orbók Ilona látott fantáziát a vegán funkcionális italcsaládot forgalmazó Redpower vállalkozásban. Balogh Petya szerint „a nap végén ez egy fűszeres almalé”, ami Lakatos István számára „fából vaskarika”. Balogh Levente viszont azért szállt ki, mert üzletkötői szerepet szánt neki a vállalkozó.
100 milliót kértek digitális liftreklámra az Infoscreen vállalkozói
Gubicza Mátyás és Gubicza Richárd innovatív projekttel érkeztek a Cápákhoz, amivel a társasházak lakóinak életét szeretnék megkönnyíteni. Mátyás zuhanyzós élménye ihlette a három komponensből álló rendszert, ami digitális faliújságként, videós hirdetési felületként és mobil applikációként funkcionál, jelenleg 82 társasházban. További terjeszkedéshez 100 millió forintra lenne szükségük, amiért a befektetők 20%-os részesedést kapnának az Infoscreen vállalkozásból.
Lakatos István Moldován Andrásnak: „Nem azért vagyok csendben, hogy te tovább beszélj, hanem azért, hogy elhallgass”
Moldován András annyira lelkes lett az Infoscreen vállalkozástól, hogy cápatársait is igyekezett meggyőzni a digitális faliújság előnyeiről. Lakatos István viszont nem nézte jó szemmel, hogy András nem hagyta szóhoz jutni.
Moldován András: Hét évad alatt nekem ilyen leckét vállalkozó még nem adott fel
Az Infoscreen vállalkozói elgondolkodtatták Moldován Andrást. De nem ő volt az egyetlen, aki potenciált látott a digitális faliújságban. Balogh Levente arra bíztatta Gubicza Mátyást és testvérét, Gubicza Richárdot, hogy ne adják fel az ötletüket.
„Láthatatlan művészetet hoztam a Cápáknak” – Billie Eilish már elismerte, most a befektetők támogatására pályázik a 7scents vállalkozója
Pozsgai Ákos egész életét átszőtte a parfümök és az illatok iránti szenvedélye. Négy évvel ezelőtt eljött az idő számára, hogy a hobbiból saját vállalkozást építsen – így született meg a 7scents Parfüméria. A legújabb terve, hogy megalapítsa saját nemzetközi parfümházát, amihez 10 millió forintra lenne szüksége a Cápáktól 15%-os royaltyért cserébe.
Balogh Petya szerint Balogh Leventét az orránál fogva vezette a 7scents vállalkozója
Balogh Levente ajánlatot tett Pozsgai Ákosnak, a 7scents Parfüméria vállalkozójának. Rövid alkudozás után sikerült megkötniük az üzletet, amit a többi Cápa sem hagyott szó nélkül.