Érzéki kalandokkal és nyomtatott kupakokkal próbálták felcsigázni a Cápákat, akik egy csináld magad vállalkozásba és az ékszerbizniszbe fektettek
2024. január 28. 20:40
A Cápák között 7. évadának 4. adásában a befektetők megismerték az üzleti showműsor történetének legfiatalabb vállalkozóját, akinek a cégébe 3 Cápa is befektetett. Emellett szemtanúi lehettünk esküvői kutyatrükköknek, egy visszatérő vállalkozó pedig újabb ötlettel állt a Cápák elé. De akadt olyan vállalkozó is, aki legnagyobb álmát hozta a befektetőknek, akik nem láttak benne olyan lehetőséget, mint a ClipCap kitalálója.
„A kutya családtag, akinek helye van a nagy napon is” – milliókat kér esküvői kutyaszitter vállalkozásra Bénó-Sápi Anna
Bénó-Sápi Anna mindig is arra vágyott, hogy kutyákkal dolgozhasson. Szívügye a felelős állattartás és annak terjesztése is. Anna kutyatrénerként azzal a problémával találkozott a munkája során, hogy a gazdik sokszor nem tudják megoldani az esküvőn kiskedvencük felügyeletét, viszont a legtöbbjük szeretné, hogy a kutyusa is részt vegyen a nagy napon. Anna meglátta ebben a lehetőséget, és esküvői kutyaszitterként egyéni vállalkozásba kezdett. A Cápák elé Borisz kutyájával közösen érkezett, és 2 millió forintért cserébe 10% tulajdonrészt ajánlott fel jövőbeli cégéből.
Kötötte az ebet a karóhoz a Cápák között kutyaszittere: Addig nem megyek ki, amíg András nem ad 1 millió forintot
Bénó-Sápi Anna ötlete, a Weddog nem aratott osztatlan sikert a Cápák között. Azonban Annát nem tántorították el a befektetőktől kapott kritikák, töretlen magabiztossággal képviselte vállalkozását: „Ha belegondolsz, mennyit költöttél eddig a feleségedre, szerintem olcsó vagyok” – szólította meg Anna Moldován Andrást az érvelésében.
Manuel, BSW, Metzker Viktória, Ekhoe, AK26 és Lmen Prala után a Cápákkal „hoznák a pacekot” a fiatal vállalkozók
Otakomaiya Balázs és Molnár Dominik két éve találkoztak, és a barátságuk kezdete óta egy közös vállalkozáson gondolkoztak. Balázs és Dominik sokat utaztak külföldre, ahol feltűnt nekik, hogy a férfiak is egyre szívesebben hordanak ékszereket. Ebből kiindulva született meg bennük az Ezzra divatékszer márka gondolata, amit rövid időn belül meg is valósítottak. Balázs és Dominik egy következő szintre szeretnék emelni vállalkozásukat azzal, hogy megnyitják saját üzletüket, ehhez pedig a Cápáktól12,5 millió forintot kértek 10% részesedésért cserébe.
„Ti most cápikák voltatok” – Balogh Levente szerint cápatársai nem haraptak elég nagyot az ékszerbizniszből
Otakomaiya Balázst és Molnár Dominikot régi ismerősként köszöntötték a befektetők, hiszen Balázs korábban már a Cápák elé vitte egy előző ötletét, Dominik pedig Az álommelóban pályázott Levente asszisztensi pozíciójára. A fiúknak ezúttal sikerült meggyőzniük a befektetőket, hiszen az Ezzra elnevezésű vállalkozásukra három Cápa is ráharapott. Orbók Ilona és Lakatos István végül közösen szálltak be az ékszer bizniszbe, azonban a kiskosarazott Balogh Levente szerint a két befektető túl engedékeny volt az alkudozás során.
„Ez a termék többet ér nekem, olyan, mint a gyermekem” – komolyságot kért a nevetgélő Cápáktól a ClipCap feltalálója
Szabó János a hétköznapokban programozóként dolgozik, a Cápák elé azonban egy saját fejlesztésű termékkel, a ClipCappel érkezett. János ötletének lényege, hogy az üdítős dobozok felbontásuk után hermetikusan újra zárhatóak legyenek. A vállalkozó azért jött a Cápákhoz, hogy termékét költséghatékonyabban és nagyobb darabszámban tudja gyártani, ehhez pedig 10 millió forint befektetést kért 10% tulajdonrészért cserébe. János több prototípussal érkezett a befektetők elé, azonban a Cápák reakciójára nem volt felkészülve.
Balogh Levente és Lakatos István próbálják elhallgattatni Moldován Andrást: Ne trollkodd már szét!
Szabó Jánost olyannyira mélyen érintették Moldován András kritikái, hogy a vállalkozó elsírta magát a Cápák előtt. János reakcióját látva Balogh Levente és Lakatos István komolyra fordította a szót és János védelmére kelt, majd letesztelte a ClipCap kupakot.
A fiatal vállalkozók érzéki kalandokkal és kreatív randitippekkel kínáltak üzletet a Cápáknak
Birinyi Balázs és Dénes Márk nemcsak a magánéletben jó barátok, de az üzletben is csapattársak. Vállalkozásukkal, a Kalandkönyvvel azoknak a pároknak szeretnének felejthetetlen pillanatokat szerezni, akik már kifogytak a kreatív randiötletekből. Balázs és Márk célja, hogy a termékeiket nemzetközi piacra juttassák, ehhez pedig a Cápáktól 10 millió forint befektetést kértek 8% tulajdonrészért cserébe.
Lakatos István nem jött lázba az érzéki kalandoktól
Birinyi Balázs és Dénes Márk vállalkozása a Kalandkönyv felkeltette Orbók Ilona és Lakatos István érdeklődését is. Míg Ilona egyértelműen be akart szállni Balázsék üzletébe, addig István bizonytalan volt az ajánlattétel során. A Cápa végül egy lekaparható erotikus kártya szövege alapján döntött, amit Balogh Petya olvasott fel neki.
„Megmondom őszintén nem rád számítottam” – a Cápák meglepődve fogadták a 16 éves vállakozót
Nyikonyuk Balázs a Cápák között történetének legfiatalabb vállalkozójaként vitte saját cégét, a Csipcsiripp Plüssmanufaktúrát a befektetők elé. A 16 éves fiú minden szabadidejét a hobbijának és egyben vállalkozásának, a horgolásnak szenteli. Balázs azt szeretné, hogy minél több ember megtapasztalhassa a kézzel alkotás örömét, ezért egy olyan terméket talált ki, aminek a segítségével bárki könnyen elkészítheti otthon a saját horgolt plüssfiguráját. A 16 éves fiú 2 millió forintért cserébe 50% tulajdonrészt ajánlott fel a Cápáknak.
„Óriási perspektíva van benned” – három Cápa is befektetett a 16 éves fiú vállalkozásába
Nyikonyuk Balázs mert nagyot álmodni, és nem félt beugrani az éhes Cápák közé. A 16 éves fiúban és a Csipcsiripp Plüssmanufaktúra vállalkozásában három cápa is meglátta a lehetőséget. Moldován András és Balogh Levente rendhagyó ajánlatot tettek, amihez Lakatos István is csatlakozott, ugyanis teljesen lenyűgözte őket a fiatal vállalkozó rátermettsége.