Balogh Petya kemény kritikájával sokkolt, Moldován András pedig ledöbbent a női pisitölcséreken
2024. január 7. 20:40
A Cápák között vállalkozói pisitölcsérre, számozott előkére, dobozos gin-tonicra és intimkozmetikai vállalatépítésre kértek befektetést az üzleti showműsor 7. évadának 1. adásában. Volt, aki 100 millió forintért érkezett, két vállalkozó is a női intim higiénia területén döntögetett tabukat, Balogh Petyát pedig úgy kihozta a sodrából az egyik vállalkozó, hogy még a befektetőtársai is meglepődtek a reakcióján.
„Nagy falak állnak előttem, de hiszek a nőkben” – Molnár Boglárka tabudöntögető termékkel érkezett a Cápákhoz
Molnár Boglárka életét sok nőtársához hasonlóan gyakran nehezítette meg, hogy szinte lehetetlen higiénikusan használni a nyilvános mosdókat. Bogi azonban nem volt hajlandó beletörődni abba, hogy a legalapvetőbb biológiai szükséglet beárnyékolja a nők mindennapjait. A fiatal édesanya a férjével közösen kifejlesztett helpee pisitölcsérrel érkezett a Cápák elé, hogy 20 millió forintért cserébe 10 százalékot ajánljon fel a cégéből.
„Én nem használhatom?” – Moldován András nem értette, mi értelme van egy nőknek tervezett pisitölcsérnek
Molnár Boglárka vállalkozása, a helpee és az általa kifejlesztett lebomló pisitölcsér különböző reakciókat váltott ki a Cápákból. Moldován Andrásnak sokáig nem volt egyértelmű, hogyan kell használni a terméket. „Neked van egy ugyanilyened beépítve, biológiailag” – magyarázta neki Balogh Petya. Miközben az egyik oldalon rengeteg kérdés merült fel, Balogh Levente meglátta a vállalkozásban a lehetőséget, és ajánlatot is tett.
Saját fejlesztésű, dobozos gin-tonic márkáját mutatta be a házaspár a Cápáknak
Czomba Bianka és Beliczay Zsolt nemcsak a magánéletben alkotnak egy párt, de üzlettársak is. Már régóta foglalkoznak prémium pálinkafőzéssel, azonban a covid idején a cégük forgalma meredeken zuhanni kezdett. Bianka ekkor találta ki, hogy jó lenne egy dobozos koktélt is piacra dobni, így született meg a Carly's gin&tonic, ami már több mint 150 kiskereskedés polcain megtalálható. A házaspár 20 millió forintért és mentorálásért cserébe 10 százalék részesedést ajánlott fel a Cápáknak.
„Élő sertést sem eszek, mégis értem azt a bizniszt” – Moldován András vakon beszállt volna a gin-üzletbe
Czomba Bianka és Beliczay Zsolt olyan meggyőzően beszéltek a vállalkozásukról, hogy Moldován András már azelőtt ajánlatot tett a házaspárnak, hogy szóba került volna a cégük pénzügyi háttere. A befektetők közül azonban több Cápának is felkeltette az érdeklődését Zsolték terméke, így a vállalkozóknak nem volt egyszerű meghozniuk végső döntésüket.
Magyar ember evés közben nem beszél – tartja a mondás, de a Cápák között vállalkozójának erről más a véleménye
Szakály Andrea saját elmondása szerint sokszor furcsának tartja magát, a Cápák elé pedig azért érkezett, hogy partnert találjon álma megvalósításához. Andrea elkötelezetten szeretné becsempészni a családok és a felnőttek életébe az elmélyült, őszinte beszélgetéseket. Ennek elérése érdekében egy számokkal ellátott partedlit fejlesztett ki, amit a Cápáknak is bemutatott.
„Ez egy marhaság” – Balogh Petya ilyen kemény kritikát még nem fogalmazott meg
Szakály Andrea álma, hogy az általa tervezett LovEat társalkodó játékból a Cápákkal közösen világsikerű vállalkozást hozzon létre. A befektetők azonban nem látták meg a számokkal ellátott előkében a potenciált, és kendőzetlenül megmondták Andreának a véleményüket: „Vannak olyan álmok, amiből fel kell ébredni”.
„A világ legegyszerűbb termékét hoztuk el nektek” – a házaspár fadarabokat tett a Cápák elé
Kunstár Sándor és Kunstár Sándorné Mónika a világ egyik legegyszerűbb termékét vitték a Cápák elé: papírdobozba csomagolt fadarabokat. A házaspár a mezőgazdasági vállalkozásuk mellett kezdett el füstölőfa értékesítésével foglalkozni, amit a Cápák segítségével szerettek volna egy következő szintre emelni. Ehhez 5 millió forintot kértek a befektetőktől a cégük 10 százalékáért cserébe.
„Ez hülyeség” – csomagolt fadarabok miatt hüledeztek a Cápák
A Cápák nem értették, miért lenne létjogosultsága Kunstár Sándor és felesége füstölőfákat értékesítő vállalkozásának. A befektetők közül Moldován András kritikája volt a legkeményebb, aki szerint inkább a vállalkozóknak kellene neki fizetniük azért, hogy befektessen a cégükbe.
Nagy Krisztina intimkozmetikai vállalkozását szeretné európai szintre emelni
Nagy Krisztina intimkozmetikus egy nagyon érzékeny szolgáltatási terület, az intimszőrtelenítés szakembere. Naturiti nevű vállalkozása az évek során egy 10 szalonból álló, az ország több pontján fellelhető franchise hálózattá nőtte ki magát. A vállalkozó 100 millió forintért cserébe 10 százalék részesedést ajánlott fel.
Ilyen még nem történt a Cápák között történetében: a vállalkozónak 10 másodperc alatt kellett eldönteni, melyik befektető ajánlatát fogadja el
Nagy Krisztina kozmetikai vállalkozása, a Naturiti annyira tetszett a Cápáknak, hogy közülük ketten is be szerettek volna szállni az intimszőrtelenítés-bizniszbe. Moldován András és Sárospataki Albert egymást túllicitálva próbálták elnyerni Kriszti bizalmát, akinek a végén mindössze 10 másodperc gondolkodási időt hagytak a döntésre.