Ügyfélszolgálat Előfizetés: Te döntesz, Mi segítünk!

Előfizetés: Te döntesz, Mi segítünk!

  • RTL+ felhasználó szeretnék lenni
  • Nyitott katalógus
  • Díjcsomagok közti váltás
  • Fizetési módok
  • Előfizetési díjak megtekintése
  • Számla cég részére
  • Fizetési probléma kezelése
  • RTL+ Premium lemondása
  • RTL+ fiók törlése

    RTL+ felhasználó szeretnék lenni

    Hogyan lehetek RTL+ felhasználó?

    Amennyiben szeretnéd használni az RTL+ szolgáltatást, több lehetőséget is biztosítunk számodra!

     

    • Egyszerű regisztrációt követően - amit a www.rtlplusz.hu/regisztracio oldalon el tudsz végezni -, a regisztráció formájától függően az email címed validációja után máris jogosulttá válsz a díjmentes RTL+ Light alapszolgáltatásunk használatára.
    • Amennyiben telekommunikációs szolgáltatónál kötöttél egy televíziós előfizetést, úgy a csomagajánlatuk részeként (amennyiben tartalmazza) jogosulttá válhatsz RTL+ Active kódra, amely beváltásával már az RTL+ Active szolgáltatásunkat is eléred. (Csak aktiváló kódos konstrukcióban elérhető csomag!)
    • Minden tartalmat szeretnél megtekinteni, de egy kedvezményesebb áron szeretnéd ezt megtenni? Az RTL+ Prémium reklámokkal csomagunk tökéletes választás számodra! Havi vagy éves konstrukcióban elérhető mindenki számára, reklámokkal, kezvező áron!
    • Ha a lehető legtöbb prémium élményre, reklámmentes filmekre, sorozatokra és egyéb tartalmakra vágysz, az RTL+ Premium szolgáltatást is igénybe veheted havi- vagy éves előfizetéses konstrukcióban.

     

    Figyelem! Amennyiben One TV Family csomaggal rendelkező előfizető vagy, aki a csomagját 2025.01.01. napjától kötötte, akkor szolgáltatói csomagod tartalmaz RTL+ Premium kupont, amely az RTL felé fizetési kötelezettséget jelentő külön előfizetési díj nélkül biztosít hozzáférést az RTL+ Premium szolgáltatáshoz! Ez a fajta kupon kizárólag a One Magyarországnál érhető el! A további részletekért keresd a szolgáltatót!

     

     

    Szeretnél részletesebb információt kapni az elérhető RTL+ szolgáltatási és díjcsomagokról? Látogasd meg az „Elérhető RTL+ csomagjaink: Válaszd a neked megfelelőt!” aloldalunkat, vagy kattints ide!

     

    Kuponbeváltással kapcsolatban van kérdésed? Látogasd meg az „RTL+ kuponkódot kaptál? Segítünk, hogyan használd!” aloldalunkat, vagy kattints ide!

     

    One előfizető vagy? Látogasd meg a „One előfizető vagyok” aloldalunkat, vagy kattints ide!

     

    Nyitott katalógus

    Mi a nyitott katalógus?

    Az RTL+ nyitott katalógusa nagyszerű lehetőséget kínál a felhasználóknak, hogy felfedezhessék a platform tartalmát, mielőtt döntést hoznának, szabadon böngészhetnek a felületünk tartalmai között. Bár a tartalmak megtekintéséhez egy egyszerű regisztráció, kód/kuponbeváltás vagy a legtöbb esetben előfizetés szükséges, a nyitott katalógus lehetőséget biztosít arra, hogy bárki kényelmesen megtekinthesse a felületünket, és eldöntse, szeretné-e a jövőben használni. Ez a rugalmasság különösen előnyös azok számára, akik egy streaming szolgáltatást szeretnének felfedezni, és megalapozott döntést hozni saját ízlésük és igényeik alapján, mindezt anélkül, hogy azonnali kötelezettséget vállalnának.

     

    Fontos! A nyitott katalógusunk, mivel kijelentkezett állapotban is böngészhető, ezért könnyen összetéveszthető egy, már bejelentkezett állapottal. Ha van RTL+ profilod, mindenképp érdemes bejelentkezni, hogy a meglévő RTL+ szolgáltatási csomagodnak megfelelően tudd folytatni a böngészést!

     

     

    Az RTL+-ba való bejelentkezéshez szükséged van segítségre? Segítünk, kattints ide!

    Díjcsomagok közti váltás

    Hogyan válthatok "RTL+ Premium" és "RTL+ Premium reklámokkal" csomagok között?

    Abban az esetben, ha szeretnél egyik előfizetéses konstrukciónkból a másikba váltani azt minden esetben, kizárólag webböngészőn keresztül tudod megtenni a www.rtlplusz.hu oldalon.

     

    1. Jelentkezz be a felhasználó fiókodba az e-mail címed és jelszavad segítségével a www.rtlplusz.hu/bejelentkezes oldalon.
    2. A „Profilom” menüben keresd meg az „Aktivált szolgáltatásaim” menüpontot!
    3. A „Csomagváltás” gomb elnavigál téged a felületre, ahol kiválaszthatod, hogy mely egyéb díjcsomagok elérhetőek számodra, ahol ki is választhatod a neked kedveset.
    4. A számodra megfelelő havi- vagy éves díjcsomagkonstrukciót kiválasztva kövesd az oldalunk által meghatározott lépéseket.
    5. A csomagváltás sikerességéről a felhasználói fiókodhoz tartozó e-mail címre visszaigaoló e-mail-t küldünk neked.

     

     

    Szeretnél részletesebb információt kapni az elérhető RTL+ szolgáltatási és díjcsomagokról? Látogasd meg az „Elérhető RTL+ csomagjaink: Válaszd a neked megfelelőt!” aloldalunkat, vagy kattints ide!

    Azonnal megtörténik a csomagok közötti váltás?

    A csomagváltás folyamata nem azonnali érvényű.

    Ha végig viszel egy csomagváltási folyamatot, akkor a következő fizetési ciklusodig annak az RTL+ Premium díjcsomag használatára leszel jogosult, amelyre adott fizetési ciklusban már előre fizettél.

     

    Szemléltessük ezt egy pár fiktív példával!

     

    • 1. példa: Havidíjas csomagról havidíjas csomagra váltás

    2025.06.02-án 10:00-kor előfizettél egy „RTL+ Premium reklámokkal” havidíjas csomagra 2990 HUF/hónap áron. 2025.06.15-én úgy döntesz, hogy szeretnél inkább „RTL+ Premium” havidíjas csomagot 3490 HUF/hónap áron igénybe venni, ezért elindítod a csomagváltási folyamatot. Mivel 2025.06.02-án 10:00-kor már kifizetted a 2990HUF-os havidíjat, az „RTL+ Premium reklámokkal” havi díjcsomagra, így a 2025.07.02. 10:00-ig fog élni ez neked, majd mivel korábban már elindítottad a váltás folyamatát, automatikusan át fog váltani „RTL+ Premium” havira, és a annak a 3490 HUF-os előfizetési díját fogjuk terhelni neked.

     

    • 2. példa: Havidíjas csomagról éves díjas csomagra váltás

    2025.06.02-án 10:00-kor előfizettél egy „RTL+ Premium reklámokkal” havidíjas csomagra 2990 HUF/hónap áron. 2025.06.15-én úgy döntesz, hogy szeretnél inkább „RTL+ Premium” éves csomagot 34710 HUF/év áron igénybe venni, ezért elindítod a csomagváltási folyamatot. Mivel 2025.06.02-án 10:00-kor már kifizetted a 2990HUF-os havidíjat, az „RTL+ Premium reklámokkal” havi díjcsomagra, így a 2025.07.02. 10:00-ig fog élni ez neked, majd mivel korábban már elindítottad a váltás folyamatát, automatikusan át fog váltani „RTL+ Premium” évesre, és a annak a 34710 HUF-os előfizetési díját fogjuk terhelni neked.

     

    • 3. példa: Éves díjas csomagról havi díjas csomagra váltás

    2025.06.02-án 10:00-kor előfizettél egy „RTL+ Premium reklámokkal” éves díjas csomagra 26910 HUF/év áron. 2025.10.15-én úgy döntesz, hogy szeretnél inkább „RTL+ Premium” havidíjas csomagot 3490 HUF/hó áron igénybe venni, ezért elindítod a csomagváltási folyamatot. Mivel 2025.06.02-án 10:00-kor már kifizetted a 26910HUF-os éves díjat, az „RTL+ Premium reklámokkal” éves díjcsomagra, így a 2026.06.02. 10:00-ig fog élni ez neked, majd mivel korábban már elindítottad a váltás folyamatát, automatikusan át fog váltani „RTL+ Premium” havira, és a annak a 3490 HUF-os előfizetési díját fogjuk terhelni neked.

     

    Az előfizetés pontos indulásának időpontját (óra:perc) a www.rtlplusz.hu honlapon a „Profilom” alatt az „Áttekintés” menü, „Aktivált szolgáltatásaim” almenüpontban a „Korábbi számlák” pontja alatt ezen számlá(ko)n tudod megtekinteni.

     

     

    Szeretnél részletesebb információt kapni az elérhető RTL+ szolgáltatási és díjcsomagokról? Látogasd meg az „Elérhető RTL+ csomagjaink: Válaszd a neked megfelelőt!” aloldalunkat, vagy kattints ide!

    Van élő RTL+ Active/RTL+ Premium kuponom a szolgáltatómtól, tudok róluk másik csomagba váltani?

    Igen, van lehetőséged másik, nem kuponos konstrukcióra előfizetned, pontosan ugyan úgy, ahogy egyéb csomagváltás esetén. 

    Ami fontos, hogy ha már szeretnéd igénybe venni az előfizetős csomagodat és lemondod, akkor a kuponos hozzáférésed továbbra is élni fog, addig, amíg a szolgáltatódnál is van élő érvényes TV csomagod, ami tartalmazza az RTL+ hozzáférést.

     

    Szeretnél részletesebb információt kapni az elérhető RTL+ szolgáltatási és díjcsomagokról? Látogasd meg az „Elérhető RTL+ csomagjaink: Válaszd a neked megfelelőt!” aloldalunkat, vagy kattints ide!

    Fizetési módok

    Milyen módon tudok előfizetni?

    Az "RTL+ Premium" és „RTL+ Premium reklámokkal” szolgáltatásaira jelenleg magyarországi Visa vagy Mastercard bankkártyával van lehetőséged előfizetni havi és éves konstrukcióban egyaránt.

     

    Más típusú bankkártyával történő előfizetési próbálkozás esetén hivatalosan a rendszerünk nem engedi az előfizetés véghezvitelét, kivételes esetekben pedig olyan komplikációkat okozhat, amelyért nem tudunk felelősséget vállalni!

     

    Amennyiben One Magyarországtól kapott kuponnal veszed igénybe a szolgáltatást, úgy az RTL+ külön terhelni nem fog téged.

     

    Hogyan regisztrálhatom az új bankkártyám?

    A fizetési adataidat bármikor frissítheted, ha bejelentkezel a fiókodba, az alábbi módon:

     

    • Az új bankkártyád mindenképp aktiválnod szükséges a kézhezvétel után, a bankod által meghatározott módon.
    • Jelentkezz be az RTL+ fiókodba a www.rtlplusz.hu/bejelentkezes oldalon!
    • A „Profilom” menüben keresd meg az „Aktivált szolgáltatásaim” menüpontot!
    • Válaszd a „Módosítás” lehetőséget!
    • Fogadd el ismét a Felhasználási Feltételeinket, majd kattints a „Folytatás” gombra!
    • Rögzítsd az új bankkártyád adatait
      • A kártyatulajdonos, kártyán szereplő neve
      • A kártyához tartozó 16 számjegy
      • A kártya érvényességi ideje (hónap/év formátumban, pl: 06/25, azaz 2025 júniusig érvényes)
      • A kártyához tartozó CVV/CVC kód (3 jegyű számsor, a bankkártya hátoldalán)
    • Ellenőrizd az adatok helyességét, majd a „Módosítás mentése” gombra nyomj rá.
    • Kétfaktoros azonosítás esetén a bankod kérheti a banki alkalmazáson keresztüli, vagy sms kóddal való megerősítést. Ezt mindenképp végezd el, hogy a folyamat végbe tudjon menni!
    • Készen is vagy!

     

    A változtatások azonnal életbe lépnek, és a következő előfizetési időszak során már az új adatok alapján történik a fizetés.

     

    Ha további problémába ütköznél a kártyaadatok frissítése során, akkor írj az ügyfélszolgálatunknak az RTL.hu – _hibabejelentes oldalon a megfelelő kategóriát kiválasztva, és készségesen segítünk neked!

     

    Lejárt a bankkártyám, mi fog történni?

    Ha a lejárt bankkártya adatait nem frissíted, az előfizetésed megszakadhat, mivel a rendszer nem tudja levonni az előfizetési díjat. Ebben az esetben az "RTL+ Premium" vagy „RTL+ Premium reklámokkal” előfizetést újra kell indítanod az új bankkártya adataival.  Amíg ezt nem teszed meg, addig automatikusan az RTL+ Light alapszolgáltatásunkat (vagy jogosultság esetén az RTL+ Active szolgáltatást) fogod tudni csak elérni.

     

    Ha azonban már legalább egyszer megtörtént az előfizetési díj rendezése, akkor egy 7 napos türelmi idő áll rendelkezésedre, amely alatt frissítheted a fizetési adataidat anélkül, hogy az előfizetésed megszakadna.

     

    Fontos! Ha bármilyen egyedi kedvezmény aktív az előfizetéseden, akkor mindenképp ügyelj a bankkártyád napra készen tartására, mert ha újra kell indítanod az előfizetést, a kedvezményeket nem tudjuk újra aktiválni, azokat elveszíted!

    Előfizetési díjak megtekintése

    Meg szeretném tekinteni a kiegyenlített előfizetési díjaimat, hol tudom ezt megtenni?

    Az RTL+ előfizetési díjainak részleteit a „Profilom” menüben érheted el az „Aktivált szolgáltatásaim” szekcióban. Itt megtalálod az aktuális bizonylataidat, amik letölthetők PDF formátumban, így könnyen tárolhatod vagy nyomtathatod őket. Ha bármilyen eltérést észlelsz, például helytelen összeget, fordulj az ügyfélszolgálathoz. 

    Számla cég részére

    Cég részére kérhetek számlát RTL+ Premium előfizetésre?

    Az "RTL+ Premium" és "RTL+ Premium reklámokkal" streaming szolgáltatásaink előfizetési díjáról nem tudunk cég részére számlát kiállítani, tekintettel arra, hogy szolgáltatásunk kapcsán – a Felhasználási Feltételekre is figyelemmel – (fogyasztónak minősülő) természetes személyekkel áll módunkban előfizetői jogviszonyt létesíteni.

     

    Magánszemélyként a megfizetett előfizetési díjakhoz kapcsolódó dokumentumo(ka)t a Profilom menüpontban, az Aktivált szolgáltatásaimnál találod: https://www.rtlplusz.hu/profilom/elofizeteseim

    Fizetési probléma kezelése

    Sikertelen fizetést jelez a rendszer, mit ellenőrizzek?
    • Megfelelő bankkártya adatokat adtál-e meg?
      • A kártyatulajdonos, kártyán szereplő neve
      • A kártyához tartozó 16 számjegy
      • A kártya érvényességi ideje (hónap/év formátumban, pl: 06/25, azaz 2025 júniusig érvényes)
      • A kártyához tartozó CVV/CVC kód (3 jegyű számsor, a bankkártya hátoldalán)
    • Nincs-e lejárva a bankkártyád?
    • Van-e rajta elegendő fedezet az előfizetés megkezdéséhez?
    • Két lépcsős banki azonosítás esetén elvégeztél-e minden szükséges lépést, hogy végbemenjen a folyamat?
    • Bármilyen korlátozás be van-e állítva a számládhoz?

     

    Ha mindegyik pontot rendben találtad, de mégis sikertelen lesz a fizetés, akkor érdemes megpróbálnod egy másik bankkártyával, illetve ha az sem hoz eredményt, akkor írj az ügyfélszolgálatunknak az RTL.hu – _hibabejelentes oldalon a megfelelő kategóriát kiválasztva, és készségesen segítünk neked!

     

    A gördülékenyebb ügyintézés érdekében a fenti ellenőrzési pontok sikerességét erősítsd meg a bejelentésben és mellékelj képernyőképeket a hibajelenségről! Részletes bankkártya adatokat, azokról fotót semmiképp ne küldj be nekünk!

    Duplán vonta le a rendszer az előfizetési díjat

    Ha azt tapasztalod, hogy az előfizetési díjat kétszer vontuk le, először ellenőrizd a fizetési előzményeidet a „Profilom” menüben. Gyakran előfordul, hogy a dupla levonás csak látszólagos, és az egyik tranzakció függőben van. Ez például akkor történhet meg, ha egy hibás fizetési kísérlet miatt az összeg zárolásra került. Ellenőrizd a banki tranzakcióidat, és keresd az olyan jelöléseket, mint „függőben” vagy „előzetes engedélyezés”.

     

    A kétszeres díjlevonás mögött gyakran az alábbi okok állhatnak:

    • Többször próbáltad megadni a fizetési adatokat, és a bank minden próbálkozást rögzített.
    • Egyszerre több eszközről indítottál fizetést, ami több tranzakciót eredményezhetett.
    • Több e-mail címmel, vagy közösségi médiával összekapcsolt fiók regisztrációval rendelkezel, ahol már előfizettél "RTL+ Premium" vagy „RTL+ Premium reklámokkal”-ra.
    • Banki rendszerhiba, amely kettős terhelést okozott.

    Ellenőrizd mindenképp:

    • Másik e-mail címmel van-e már előfizetésed az "RTL+ Premium" vagy „RTL+ Premium reklámokkal”-ra. Érdemes minden általad használt e-mail címet ellenőrizni, illetve azt is, hogy Google, Facebook vagy Apple ID-val összekapcsolt különálló fiókkal rendelkezel-e, ahol van élő előfizetésed
    • A bankodnál egyértelműen két sikeres fizetést erősítenek-e meg

     

    Ha ellenőriztél mindent és semmilyen eltérést nem találsz a normális működéshez képest, akkor írj az ügyfélszolgálatunknak az RTL.hu – _hibabejelentes oldalon a megfelelő kategóriát kiválasztva, és készségesen segítünk neked!

     

    A gördülékenyebb ügyintézés érdekében a fenti ellenőrzési pontok sikerességét erősítsd meg a bejelentésben és mellékelj képernyőképeket, tranzakciós információkat (pontos időpont és összeg) a hibajelenségről!

     

    Ha bebizonyosodik, hogy valóban tévesen történt meg a kétszeres, sikeres levonás, akkor a tévesen levont összeg visszatérítésére jogosult vagy. Ez általában néhány munkanapot vesz igénybe, banktól függően.

     

    Jó tanács! Ha élő műsorok vonzanak leginkább az RTL+ kínálatából (Pl. UEFA futball mérkőzések), akkor időben indítsd el az előfizetési folyamatot, nehogy lemaradj akár 1 perc izgalomról is!

     

    Ha további problémákat észlelnél, akkor írj az ügyfélszolgálatunknak az RTL.hu – _hibabejelentes oldalon a megfelelő kategóriát kiválasztva, és készségesen segítünk neked!

    RTL+ Premium lemondása

    Hogyan mondhatom le az RTL+ Premium szolgáltatásomat?

    Ha már nem szeretnéd használni a jövőben az előfizetésedet, akkor bármikor kezdeményezheted annak a lemondását, hogy még egyszer már ne vonja le a rendszerünk a díját.

     

    Amennyiben One Magyarország telekommunikációs szolgáltató által biztosított, RTL+ Premium-ra jogosító kuponnal veszed igénybe a szolgáltatásunkat, és le szeretnéd mondani, abban az esetben a One ügyfélszolgálatot keresd fel a lemondással kapcsolatban!

     

    Fontos első körben megjegyezni, hogy:

    • Az aktuális előfizetési időszak lejárta előtt legalább 24 órával mondd le az előfizetést, hogy a fizetési rendszer biztos ne terhelje meg számládat az újabb időszak díjával. Az aktuális előfizetési időszak az előfizetés pontos indításához (óra:perc) igazodik, mely időpontot az előfizetéshez tartozó aktuális bizonylatodon tudod megtekinteni. Webböngészőn keresztül, a “Profilom” menüpontban az “Aktivált szolgáltatásaim” szekcióban éred el a bizonylataidat.
    • Ha lemondod az "RTL+ Premium" vagy „RTL+ Premium reklámokkal” előfizetésed egy ciklus közben, akkor nem fog automatikusan megszűnni a hozzáférésed; amíg le nem jár a már kifizetett havi- vagy éves időszak, addig zavartalanul használhatod a szolgáltatást, az előre kifizetett díjra ezáltal visszatérítést nem tudunk biztosítani. Az időszak lejártával a rendszer automatikusan előfizetési díjkötelezettség nélküli szolgáltatási csomagra vált át.
      • Ha az RTL+ Premium/RTL+ Premium reklámokkal mellett van aktív RTL+ Active csomagod, akkor arra,
      • Ha nincs, akkor RTL+ Light-ra.

     

    Előfizetés leállításának az alábbiak a lépései (Csak webböngészőn keresztül!):

    1. Jelentkezz be a fiókodba a www.rtlplusz.hu/bejelentkezes oldalon
    2. A „Profilom” menüben válaszd az „Aktivált szolgáltatásaim” szekciót
    3. Kattints a „Lemondás” gombra
    4. Megerősítésképp kérni fogja a rendszer a jelszavad, ezt add meg - kivéve ha közösségi média fiókkal (Facebook, Google, AppleID) regisztráltál.
    5. Újra kérni fogja a rendszer a lemondás megerősítését, megerősítve a szándékodat
    6. Visszaigazoló e-mailt fogsz kapni – kivéve, ha AppleID-val regisztráltál és nem engedélyezed számunkra az Apple fiókodban megadott e-mail címed láthatóságát –, amely  tájékoztat a folyamat befejezéséről.
    7. Amennyiben előfizetésed le szeretnéd állítani, kérjük fokozottan ügyelj arra, hogy az előfizetés leállítását követően, ha felugrik a böngészőben a sikeres leállítást jelző ablak, akkor ne kattints a „Szolgáltatás folytatása” gombra, ugyanis ezzel az előfizetésed tovább folytatását választod, az előfizetésed lemondása helyett. Ebben az esetben nem küld a rendszerünk automatikus e-mail üzenetet arról, hogy újraindítottad az előfizetésed!

    RTL+ fiók törlése

    Az RTL+ felhasználói fiókomat is szeretném törölni, nem csak az előfizetésem, hogy tehetem meg?

    Amennyiben a teljes fiókodat szeretnéd törölni az RTL+-ról, azt is hasonlóan könnyedén meg tudod tenni, mintha csak az RTL+ előfizetésedet mondanád le.

     

    Fontos első körben megjegyezni, hogy:

    • Amennyiben van aktív RTL+ előfizetésed, először mindenképp mondd azt le külön, valamint várd meg, hogy az előfizetésed megszűnjön, vagyis az előfizetési időszakod teljesen lejárjon.
    • RTL+ Active szolgáltatási csomagot magában foglaló felhasználói fiók esetén a felhasználói fiókod törlésére csak az RTL+ Active kód műsorterjesztőd általi deaktiválását követően van lehetőséged, amellyel kapcsolatban műsorterjesztőddel szükséges a kapcsolatot felvenned.
    • Törlést követően lehetőséged nyílik újraregisztrálni, ugyanazzal az e-mail címmel is akár. 
    • Újra regisztráció alkalmával a korábbi fiókodhoz tartozó adatokat a rendszer nem tárolja, azok nem állíthatóak vissza.

     

    A fiók törlésének a menete az alábbi:

    1. Jelentkezz be a fiókodba a www.rtlplusz.hu/bejelentkezes oldalon
    2. A “Profilom” menüben ellenőrizd, hogy milyen szolgáltatási csomaggal rendelkezel! A fiókod csak akkor fogod tudni törölni, ha nem aktív számodra semmilyen kupon kóddal aktivált, vagy előfizetett szolgáltatásunk.
      1. Amennyiben telekommunikációs szolgáltatótól kapott, élő, kupon kóddal aktivált RTL+ Active vagy RTL+ Premium szolgáltatási csomagod van, keresd fel azt a szolgáltatód, akitől a kódot kaptad, hogy véghez tudd vinni a lemondást
      2. Amennyiben RTL+ Premium/RTL+ Premium reklámokkal havi- vagy éves előfizetéssel rendelkezel, az “Aktívált szolgáltatásaim” menüben mondd le az előfizetésed.
    3. A „Profilom” menüben válaszd a személyes adataidnál a „Felhasználói fiók törlése” opciót
    4. A rendszer a kérésedre egy e-mailt küldhet, amelyben meg kell erősítened a törlési kérelmedet, Kivéve akkor ha közösségi média regiisztrációval rendelkezel (Facebook, Google, AppleID)
    5. A törlés véglegesítését követően újabb e-mailt kapsz, amely visszaigazolja a törlés sikerességét

Nem találtad, amit kerestél?

Tedd fel kérdésedet a chatbotunknak.

AI Assistant indítása