One előfizető vagyok
- TV, Internet vagy mobiltelefon csomagokkal kapcsolatos kérdésekben;
- Set-Top-Box hiba bejelentése, hibaelhárításban
- A meglévő TV, Internet vagy mobiltelefon csomag szerződéshez vagy annak megszüntetéséhez, a One ESzSzF-hez kapcsolódó kérdésekben
- Kuponkód kiosztásával és deaktiválásával kapcsolatos kérdésekben
- Az RTL+ műsorokkal kapcsolatos kérdésekben
- Az RTL+ Premium kényelmi szolgáltatások működésében, beállításaiban
- RTL+ szolgáltatásokkal kapcsolatos technikai hibák bejelentésében, hibaelhárításában
Melyik csomagra vagyok jogosult?
Rendelkezem One TV előfizetéssel, amihez tartozik RTL+ kupon kód. Honnan tudom, hogy RTL+ Premium vagy Active csomagra vagyok jogosult?
Amennyiben a TV előfizetésedet 2025.01.01. előtt kötötted meg a One-nál (azaz korábbi Vodafone vagy Antenna Hungária MindigTV előfizetésed van), abban az esetben RTL+ Active kódra vagy jogosult a szolgáltatási csomag tartalmaként, viszont ha 2025.01.01. napjától történt a szerződéskötés One TV Family csomagra, úgy már az RTL+ Premiumra jogosít fel a kapott kuponkód.
Fontos! A One TV előfizetéshez kapott aktiváló kód az „RTL+ Premium” szolgáltatáshoz biztosít hozzáférést, nem pedig az „RTL+ Premium reklámokkal” csomaghoz.
Kuponokról, aktiválásukról és felhasználásukról részletes információt ide kattintva érsz el!
Az RTL+ szolgáltatási és díjcsomagjainkról részletes leírást ide kattintva érsz el!
Kaptam kódot, de van előfizetésem
Előfizettem már az RTL+ Premiumra, viszont most kaptam kuponkódot a One-tól. Mi a teendőm?
Ebben az esetben azt tanácsoljuk, hogy a jelenleg futó havi vagy éves előfizetésed lejártát mindenképpen várd meg, mivel arra már előre kifizetted a díjat. Az előfizetéses időszak lejártát követően aktiválhatod a kapott kuponkódodat, ezzel maximalizálva a már kifizetett csomagod értékét és a kapott kuponkód nyújtotta lehetőséget!
Fontos! Kövesd nyomon, hogy mikor jár le a már előfizetett periódusod, és legkésőbb 24 órával a lejárat előtt mondd le az előfizetést, ellenkező esetben rendszerünk a fordulónapon automatikusan levonja a következő időszakra is a díjat.
One csomag megszüntetés esetén
Meg szeretném szüntetni vagy szüneteltetni szeretném a One TV előfizetésem. Megmarad az RTL+ kuponos hozzáférésem?
A One-nal kötött előfizetésed megszünésével vagy szüneteltetésével sajnos a kuponos hozzáférésed is megszűnik. Ebben az esetben az RTL+ elérésed nem szűnik meg, viszont a hozzáférésed automatikusan RTL+ Light szolgáltatásra vált.
Amennyiben csak szüneteltettél, úgy a visszakapcsolást követően új kódot kapsz, amit ismét érvényesítened kell.
Ha a TV előfizetés megszüntetése után is szeretnéd élvezni az RTL+ Premium tartalmait, közvetlenül nálunk létesített előfizetéssel ezt könnyen megteheted.
Látogass el a https://www.rtlplusz.hu/premium oldalra, és a számodra megfelelő havi vagy éves konstrukciót kiválasztva, a meglévő fiókodba való belépés után előfizethetsz.
Az előfizetésről részletes információt ide kattintva érsz el!
Kihez fordulhatok hiba esetén?
Kihez fordulhatok hiba esetén?
Az általad tapasztalt hiba jellegéből adódóan vagy a One Magyarország vagy pedig az RTL+ ügyfélszolgálata tud majd neked segíteni. A lenti felsorolás segít, hogy milyen esetben hová fordulj!
One Magyarország ügyfélszolgálata tud segíteni:
RTL+ ügyfélszolgálata tud segíteni:
Amennyiben az RTL+ szolgáltatással kapcsolatban tapasztalsz hibajelenséget, látogasd meg a "Hibaelhárítás: Oldd meg könnyedén, térj vissza a nézéshez!" segédoldalunkat a Súgóközpont főoldalán, vagy ide kattintva!
A tartalomfogyasztás csínját-bínját a "Tartalmak fogyasztása, kérdések & válaszok!" segédoldalon sajátíthatod el a Súgóközpontunk főoldalán, vagy kattints ide!