Ügyfélszolgálat One előfizető vagyok

One előfizető vagyok

  • Melyik csomagra vagyok jogosult?
  • Kódos és előfizetéses Premium
  • Kaptam kódot, de van előfizetésem
  • One csomag megszüntetés esetén
  • Kihez fordulhatok hiba esetén?

    Melyik csomagra vagyok jogosult?

    Rendelkezem One TV előfizetéssel, amihez tartozik RTL+ kupon kód. Honnan tudom, hogy RTL+ Premium vagy Active csomagra vagyok jogosult?

    Amennyiben a TV előfizetésedet 2025.01.01. előtt kötötted meg a One-nál (azaz korábbi Vodafone vagy Antenna Hungária MindigTV előfizetésed van), abban az esetben RTL+ Active kódra vagy jogosult a szolgáltatási csomag tartalmaként, viszont ha 2025.01.01. napjától történt a szerződéskötés One TV Family csomagra, úgy már az RTL+ Premiumra jogosít fel a kapott kuponkód.

     

    Fontos! A One TV előfizetéshez kapott aktiváló kód az „RTL+ Premium” szolgáltatáshoz biztosít hozzáférést, nem pedig az „RTL+ Premium reklámokkal” csomaghoz.

     

     

    Kuponokról, aktiválásukról és felhasználásukról részletes információt ide kattintva érsz el!

     

    Az RTL+ szolgáltatási és díjcsomagjainkról részletes leírást ide kattintva érsz el!

    Kódos és előfizetéses Premium

    Mi a különbség a kuponos és az előfizetéses Premium között?

    Az elérhető tartalmakban nincs különbség, bárhogyan is veszed igénybe, ugyanazt a prémium élményt kínáljuk neked.

     

    Fontos! A One TV előfizetéshez kapott aktiváló kód az „RTL+ Premium” szolgáltatáshoz biztosít hozzáférést, nem pedig az „RTL+ Premium reklámokkal”-hoz

    Kaptam kódot, de van előfizetésem

    Előfizettem már az RTL+ Premiumra, viszont most kaptam kuponkódot a One-tól. Mi a teendőm?

    Ebben az esetben azt tanácsoljuk, hogy a jelenleg futó havi vagy éves előfizetésed lejártát mindenképpen várd meg, mivel arra már előre kifizetted a díjat. Az előfizetéses időszak lejártát követően aktiválhatod a kapott kuponkódodat, ezzel maximalizálva a már kifizetett csomagod értékét és a kapott kuponkód nyújtotta lehetőséget!

     

     

    Fontos! Kövesd nyomon, hogy mikor jár le a már előfizetett periódusod, és legkésőbb 24 órával a lejárat előtt mondd le az előfizetést, ellenkező esetben rendszerünk a fordulónapon automatikusan levonja a következő időszakra is a díjat.

    One csomag megszüntetés esetén

    Meg szeretném szüntetni vagy szüneteltetni szeretném a One TV előfizetésem. Megmarad az RTL+ kuponos hozzáférésem?

    A One-nal kötött előfizetésed megszünésével vagy szüneteltetésével sajnos a kuponos hozzáférésed is megszűnik. Ebben az esetben az RTL+ elérésed nem szűnik meg, viszont a hozzáférésed automatikusan RTL+ Light szolgáltatásra vált.

     

    Amennyiben csak szüneteltettél, úgy a visszakapcsolást követően új kódot kapsz, amit ismét érvényesítened kell.

     

    Ha a TV előfizetés megszüntetése után is szeretnéd élvezni az RTL+ Premium tartalmait, közvetlenül nálunk létesített előfizetéssel ezt könnyen megteheted.

     

     

    Látogass el a https://www.rtlplusz.hu/premium oldalra, és a számodra megfelelő havi vagy éves konstrukciót kiválasztva, a meglévő fiókodba való belépés után előfizethetsz.

     

    Az előfizetésről részletes információt ide kattintva érsz el!

    Kihez fordulhatok hiba esetén?

    Kihez fordulhatok hiba esetén?

    Az általad tapasztalt hiba jellegéből adódóan vagy a One Magyarország vagy pedig az RTL+ ügyfélszolgálata tud majd neked segíteni. A lenti felsorolás segít, hogy milyen esetben hová fordulj!

     

    One Magyarország ügyfélszolgálata tud segíteni:

     

    • TV, Internet vagy mobiltelefon csomagokkal kapcsolatos kérdésekben;
    • Set-Top-Box hiba bejelentése, hibaelhárításban
    • A meglévő TV, Internet vagy mobiltelefon csomag szerződéshez vagy annak megszüntetéséhez, a One ESzSzF-hez kapcsolódó kérdésekben
    • Kuponkód kiosztásával és deaktiválásával kapcsolatos kérdésekben

     

    RTL+ ügyfélszolgálata tud segíteni:

     

    • Az RTL+ műsorokkal kapcsolatos kérdésekben
    • Az RTL+ Premium kényelmi szolgáltatások működésében, beállításaiban
    • RTL+ szolgáltatásokkal kapcsolatos technikai hibák bejelentésében, hibaelhárításában

     

     

    Amennyiben az RTL+ szolgáltatással kapcsolatban tapasztalsz hibajelenséget, látogasd meg a "Hibaelhárítás: Oldd meg könnyedén, térj vissza a nézéshez!" segédoldalunkat a Súgóközpont főoldalán, vagy ide kattintva!

     

    A tartalomfogyasztás csínját-bínját a "Tartalmak fogyasztása, kérdések & válaszok!" segédoldalon sajátíthatod el a Súgóközpontunk főoldalán, vagy kattints ide!

Nem találtad, amit kerestél?

Tedd fel kérdésedet a chatbotunknak.

AI Assistant indítása