A YouTube mostantól akár tíz átugorhatatlan reklámmal is megszakíthatja a videókat
2022. szeptember 16. 17:22
Többen is észrevették a videós közösségi oldal újítását.
A YouTube a 9to5Google nevű techblog szerint próbára teszi a felhasználók türelmét, megjelentek ugyanis olyan tíz apró, mindössze hat másodperces reklámokból álló blokkok, amiket nem tud átugrani a felhasználó.
A reklámok és hirdetések létezését már sokan elfogadták, mert azok megtekintésével a kedvelt tartalomgyártókat segítik.
A YouTube-on eddig is voltak reklámok, de azok általában rövidek voltak, és a videó elején ugrottak fel, a hosszabbakat pedig egyszerűen át lehetett ugrani. Az elmúlt egy-két hónapban azonban a felhasználóknak feltűnt, hogy az átugorhatatlan reklámok mennyisége megugrott a platformon.
A YouTube nem ismerte el, hogy szándékosan növelnék a hirdetések számát, ugyanakkor reagáltak a tíz reklámból álló átléphetetlen formára. A TeamYouTube Twitter-fiók válaszolt egy felhasználó panaszaira, a posztban azt írták, hogy a tízreklámos formátum rövid hirdetésnek minősül, és ugyanúgy a videó elején vagy közepén jelentkezik, mint az eddigiek.
Nyitókép: Olly Curtis / Future / Getty Images