Külföld

Figyelmeztették a Wizz Airt, mert elégtelen az ügyfélkezelésük

rtl.hurtl.hu

2022. december 16. 21:14

Magyarok számára is ismerős problémák merültek fel az Egyesült Királyságban.

Figyelmeztette a Wizz Airt a brit polgári repülési hatóság, elfogadhatatlannak nevezve a cég ügyfélkezelési módszereit. Az Independent szerint azt rótták fel, hogy nagyságrendekkel több panaszkezelési ügyük eszkalálódik, mint más légitársaságoknak.

Megállapították, hogy egymillió Wizz Air-utasra 811 olyan panasz jut az országban, amit a cég nem old meg, így a panaszosoknak más szervekhez kell fordulniuk.

Azt írták: „Ez a szám még a második legrosszabb adatokkal rendelkező Royal Brunei Airlinest is messze felülmúlja (náluk 555 panaszt kell független hatósághoz vinni), ezen az egy társaságon kívül viszont minden más cégnek kevesebb mint fele annyi ilyen ügye van, mint a Wizz Airnek.”

Anna Bowles, a CAA egyik vezetője azt mondta: „világossá tettük a Wizz Air számára, hogy a viselkedésük elfogadhatatlan, és elvárjuk, hogy a lejárt határidejű panaszokat még karácsony előtt rendezzék”.

A Wizz Air közleményben kért bocsánatot, és azt is jelezte, hogy a panaszok 91 százalékát már megoldották, illetve megduplázták az ügyfélszolgálati munkatársaik számát.

A hirtelen járattörlésekkel és a külföldön hagyott utasokkal mi is többször foglalkoztunk, amik a Wizz Airt érintették. Korábban az rtl.hu interjút is közölt a cég vezérével, Váradi Józseffel.

Nyitókép:  Wizz Air légitársaság Eindhovenbe tartó járata felszállás előtt a Debrecen Nemzetközi Repülőtéren 2022. október 11-én. Fotó: MTI / Czeglédi Zsolt

#Külföld#wizz air#brit#figyelmeztetés#panasz#repülő