„Túl sötét, és túl büdös” – nőknek szóló intimmosakodó-reklám miatt bajban egy kínai cég
2022. május 30. 13:21
A Fujencsie nevű intim mosakodót azzal hirdették a Weibo közösségi oldalon, hogy használói majd gyakrabban élvezhetik az orális szex örömeit.
Hatalmas felháborodást okozott a kínai közösségi oldalakon egy női intim mosakodószer reklámja, amiben azt ígérték, hogy a szer rózsaszínűbbé és jó illatúvá varázsolja a külső női nemi szerveket – írta a helyi sajtó.
A Fujencsie márkanév alatt forgalmazott termék reklámjában azzal az üzenettel próbálták meggyőzni a nőket, hogy a termék használatával gyakrabban élvezhetik az orális szex örömét. A reklámszövegben kijelentették, hogy „a felmérések szerint a dél-koreai, japán és kínai férfiak 83 százaléka” azért nem hajlandó orális szexszel kényeztetni partnerét, mert „odalent túl sötét és túl büdös”.
A felmérés mellé odaírták:
Bármennyire is jól néznek ki ezek a nők, nem tapasztalhatják meg annak örömét, hogy királynőként bánnak velük.
A cég közösségi oldalán közzétett internetes kampány pedig azt ígérte, hogy megszünteti a szövetek sötétségét, és eltávolítja a szagkeltő baktériumokat. Ahogy írták:
Mosakodj meg, és hozd elő a „lányos rózsaszínt”.
A reklámban emellett több tanácsot is adtak a nőknek arról, hogyan előzhetik meg az intim testrészek besötétedését, olyanokat, hogy ne hordjanak szűk nadrágokat, és ne szeretkezzenek túl sokat.
A reklám egyike lett a legfelkapottabb posztoknak a Weibo nevű kínai közösségi oldalon, ahol több mint százmillióan foglalkoztak a témával. A kommentelők sértőnek találták, szakértők pedig kikeltek az abban szereplő áltudományos kijelentések ellen.
A cég gyorsan reagált, és pár nap múlva nemcsak a reklámot vették le az oldalukról, hanem az abban reklámozott terméket is visszahívták a boltokból, és elnézést kértek „a nőkkel szemben tiszteletlen és helytelen” reklám miatt.
Nyitókép: Illusztráció. Fotó: Doucefleur / GettyImages