Ezek a Cápák között vállalkozások a világ élvonalába törtek

rtl.hurtl.hu

2025. május 8. 18:00

Nyolc nemzetközi díj, kilenc európai ország meghódítása és New York. Kitalálod melyik magyar vállalkozásokról van szó? Segítünk: mindegyikben közös, hogy már szerepeltek a Cápák közöttben – ők azok , akik 2025-ben hatalmas áttörést értek el. 

A Carly’s nyolc nemzetközi díjat nyert két világversenyen

Egy évvel ezelőtt a Cápák között műsorban még csak egy friss, lendületes magyar márkaként mutatkozott be a Carly’s gin tonic. Ma már a világ legismertebb italversenyein díjazott prémium brand.

A Carly’s márkát Czomba Bianka és Beliczay Zsolt alapították, akik a pandémia idején a Zimek Pálinka Manufaktúra hagyományait gondolták tovább egy modern, dobozos „ready to drink” koncepcióban. A Cápák között adásában Sárospataki Albert rögtön meglátta bennük a potenciált – ez volt az első befektetése a műsorban. 

 

A Carly’s – amelybe Sárospataki Albert a műsor egyik Cápájaként fektetett be – az elmúlt hetekben két rangos nemzetközi versenyen is kivételes eredményekkel szerepelt: nyolc nevezett termékükből nyolc érmet nyertek, köztük öt aranyat és három ezüstöt. Berlinből elhozták a „Hungary Distillery of the Year” címet, a World Drinks Awards-on pedig a magyar díjazottak több mint felét a Carly’s kapta.

Ezek a Cápák között vállalkozások a világ élvonalába törtek
A Country Winner vodka most a világ legjobb vodkájának címéért versenyez a döntőben, melyet 2025. június 4-én, Londonban rendeznek meg, a Waldorf Hilton szállodában

Amikor először találkoztam Biankáékkal, tudtam, hogy ez valami különleges lehet. Most, hogy a világ is így gondolja, az hatalmas visszaigazolás – számukra is, és a műsor szellemisége számára is.

 – mondta Sárospataki Albert.

Ezzel a Cápák között történetének egyik legsikeresebb befektetése valósult meg – egy év alatt nemzetközi ismertségig jutott a márka. 

New Yorkba tart a magyar burger

A Simon’s Burger alapítói 2023-ban mutatták be hamburgerüket a Cápák közöttben. Végül Orbók Ilona és Balogh Levente is ajánlatot tett nekik.

 

Tóth Máté és öccse, Simon, a Simon’s Burger alapítói hamarosan hamburgerezőt nyitnak New York szívében, a Union Square közelében. Márciusi kezdéssel számoltak, a bolt hamarosan nyit. Az amerikai piacra elsőként almárkájukat, a Smashyt vezetik be, amely egyfajta próba is lehet a Simon’s nemzetközi terjeszkedéséhez.

A Forever Hands Magyarországon kívül már további kilenc országban van jelen

Balogh Péter és Lakatos István is befektetett Kállai Jankó vállalkozásába a Cápák között harmadik évadában. A garázscégből azóta egymillió eurós vállalkozás lett. 

A vállalkozás eleinte kis léptékben működött, ám hamar kiderült, hogy hatalmas igény mutatkozik a termékeikre. Az első sikerek után Jankó úgy döntött, hogy jelentkezik a Cápák között című üzleti showműsorba, ahol Balogh Péter ésLakatos István komoly befektetői ajánlatot tett neki.

A támogatásnak és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a Forever Hands Magyarországon kívül már további kilenc országban van jelen: Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Hollandiában, Belgiumban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában és Romániában.

Ezek a történetek egyértelmű bizonyítékai annak, hogy a Cápák között nemcsak vállalkozásokat, hanem valódi nemzetközi márkákat indíthat el. Ha szeretnéd, hogy a Cápák a te vállalkozásodba is befektessenek, jelentkezz az rtl.hu/capakkozott oldalon!