„Mint Puskás vagy Rubik” – New Yorkba tart a magyar burger
2025. április 30. 19:00
A Simon’s Burger alapítói, Tóth Simon és Tóth Máté három év alatt egy budapesti hamburgerezőből nemzetközi márkát építenek. Hamarosan New Yorkban nyitják meg első amerikai üzletüket.
A Nagy Almában nyit hamburgerezőt a Simon’s Burger
Tóth Máté és öccse, Simon, a Simon’s Burger alapítói hamarosan hamburgerezőt nyitnak New York szívében, a Union Square közelében. Márciusi kezdéssel számoltak, a bolt hamarosan nyit. Az amerikai piacra elsőként almárkájukat, a Smashyt vezetik be, amely egyfajta próba is lehet a Simon’s nemzetközi terjeszkedéséhez.
Kockázatos, de saját forrásból megvalósított projekt
A testvérpár elárulta a Telexnek, hogy az amerikai terjeszkedés több mint százmillió forintos beruházás, ennek ellenére nem készítenek üzleti terveket.
Ha tetszik egy ötlet, belevágunk
– mondta Tóth Máté vezérigazgató. A projektet teljes egészében saját forrásból valósítják meg. Ha a New York-i nyitás sikeres lesz, az új távlatokat nyithat meg a nemzetközi piacon.
Az ambiciózus testvérpár 2023-ban mutatta be hamburgerét a Cápák közöttben. Végül Orbók Ilona és Balogh Levente is ajánlatot tett nekik.
Világmárkává tennék a Simon’s Burgert
A fiatal vállalkozók célja nem csupán a profit: szeretnék, hogy a Simon’s Burger olyan magyar márka legyen, amelyre világszerte büszkék lehetünk – „mint Puskás vagy Rubik”. A vallásos életmódjukat sem rejtik véka alá, szerintük ez stabilitást és célt ad a mindennapokban. Terveik szerint Bécs, Bukarest, majd London és Németország következnek.
A végső céljuk: globális jelenlét, magyar gyökerekkel.