A Telekom szerint a politikai viták miatt nem lett volna helyénvaló tanárt szerepeltetni a kampányukban
2022. december 15. 11:08
A reklám magyar változatában a tanárt buszsofőrre cserélték.
A Telekom idei ünnepi reklámjában egy buszsofőr szerepel. Kilenc másik országban egy tanár karakterrel készítettek hasonló kisfilmet, itthon azonban a Telekom lecserélte , mert nem érezték volna helyénvalónak a tanártémát a jelenlegi társadalmi-politikai viták miatt – írja a 24.hu.
A lap kérdésére a Telekom nem felelt, a Kreatívnak viszont elmondta Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója, hogy nem érezték helyénvalónak egy tanár szerepeltetését.
Mint elmondta, ahogy tavaly, úgy idén is nemzetközi kampányt fejlesztett a Deutsche Telekom, és a központi üzenet 9 ország Telekom-kampányában jelent. De mint már korábbi közleményükben tudatták, a reklámfilm helyi fejlesztés, „a Magyar Telekom márkakommunikációs szakmai műhelyének és ügynökségük, a DDB közös gondolkodásának eredménye”.
„Felelős és törődő márkaként szándékunk egyértelmű: egy egyszerű kérdésnek visszaadni a súlyát és szerepét.
Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni, hiszen a kampányunk célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek.
A hozzánk érkező visszajelzések azt erősítették meg, szeretik ezt az üzenetet, a világ egyik legegyszerűbb, mégis legfontosabb kérdését: »Hogy vagy?«”
– olvasható Szabó Béla Kreatívnak küldött válaszában.
Nyitókép: Eric Raptosh Photography / Getty Images