Ügyfélszolgálat Eszközök és beállítások

Eszközök és beállítások

RTL+ különböző eszközökön

A különböző RTL+ szolgáltatási csomagokat milyen eszközökön tudom használni?

Az RTL+ szolgáltatási csomagok (Light, Active, Premium reklámokkal, Premium) számos eszközön elérhetők, hogy minél több lehetőséget tudjunk adni nézőink számára a tartalmaink fogyasztására.

 

Az alábbi eszközökön tudod használni az RTL+-t:

 

  • Asztali számítógépek és laptopok böngészőjén keresztül (Windows, MacOS)
  • Okostelefonra vagy tabletre telepített RTL+ alkalmazáson keresztül
    • Apple készülékek esetében minimum iOS 15.0 operációs rendszer szükséges, vagy újabb verzió
    • Android készülékek esetén minimum Android 5.1 operációs rendszer szükséges, vagy újabb verzió
  • Telekommunikációs szolgáltatók által biztosított médiaboxokra telepített alkalmazáson keresztül (Yettel TV Box, Telekom TV SmartBox, One TV média box) kizárólag Magyarország területéről
  • Android operációs rendszerrel rendelkező okos TV készülékeken keresztül
  • Samsung Tizen 4.0. (2018-as vagy újabb modellek esetében)
  • LG webOS 4.0.+ (2018-as vagy újabb modellek esetében)
  • Chromecast streaming: minimum Gen 2-es verzió szükséges
  • Okostévék saját alkalmazás áruházain keresztül letöltött RTL+ alkalmazással
  • Sony Playstation®4 -re telepített RTL+ alkalmazáson

 

 

Az alkalmazás telepítése előtt javasoljuk, hogy ellenőrizd az internetkapcsolatod, stabilitását és sebességét (min. 5-10 Mbit/sec), az eszköz operációs rendszerét,  és frissítsd a legújabb verzióra. HD videó minőség eléréséhez minimum 5 Mbit/sec, FullHD videóminőség eléréséhez pedig minimum 8 Mbit/sec letöltési sebesség szükséges.

 

Több eszköz párosítása

Több eszközt is hozzáadhatok az RTL+ profilomhoz?

Igen, egy RTL+ fiókhoz egyszerre legfeljebb 5 eszköz párosítható. Az új eszközt, amennyiben arról először jelentkezel be, automatikusan hozzáadod a listádhoz.

 

Ha elérted a maximális eszközszámot, és nem enged újat hozzáadni a rendszer, jelentkezz be egy, már párosított eszközön, és a „Profilom” menüben az „Eszközeim kezelése” szekcióban törölheted a már nem használt eszközöket, így új készülékeket adhatsz hozzá. Az eszközök kezelése egyszerűen elérhető az alkalmazásban és a weboldalon egyaránt!

 

RTL+ alkalmazás információk

Az alkalmazás letöltése különböző platformokra

Az RTL+ alkalmazás elérhető iPhone/iPad készülékekre Apple App Store-ban,Android operációs rendszerrel rendelkező telefonokra/tabletekre a Google Play Store-ban, Android TV operációs rendszerrel rendelkező nagyképernyős készülékeken az alkalmazás áruházban és Google Chromecastra.

 

Az LG és Samsung okostévék, és Sony PlayStation®4 játékkonzol esetén az alkalmazást a gyártó saját alkalmazásboltjában találod meg, például:

 

  • Samsung Smart Hub
  • LG Content Store
  • PS Store

 

A telepítés előtt ellenőrizd, hogy az eszközöd megfelel az alkalmazás minimális rendszerkövetelményeinek!

 

A letöltés és telepítés folyamata mindössze néhány percet vesz igénybe, és az első indítás után, a profilodba való bejelentkezéssel azonnal párosíthatod az eszközt a fiókodhoz.

RTL+ alkalmazás frissítése

Az RTL+ alkalmazás rendszeresen frissül, hogy új funkciókkal bővüljön és javítsa a felhasználói élményt. A frissítések automatikusan települnek, ha ezt az opciót engedélyezted az eszközödön.

 

Manuális frissítéshez nyisd meg az alkalmazásboltot, keresd meg az RTL+ alkalmazást, és kattints a „Frissítés” gombra.

 

Javasoljuk, hogy mindig a legújabb verziót használd, mivel a régebbi verzióknál nem tudjuk garantálni a szolgáltatáshoz való zökkenőmentes hozzáférést.

Telepítés vagy frissítés alkalmával problémát tapasztalsz?

Amennyiben problémát tapasztalsz az alkalmazás telepítése/frissítése során, először ellenőrizd az eszközöd tárhelyét és az internetkapcsolatodat. Győződj meg róla, hogy az eszközöd operációs rendszere megfelel a minimális követelményeknek. Ha a probléma továbbra is fennáll, próbáld meg törölni az alkalmazás gyorsítótárát, vagy indítsd újra az eszközödet.

 

 

Komplexebb hibák esetén fordulj az ügyfélszolgálathoz, ahol készséggel segítünk. Írj nekünk az RTL.hu – _hibabejelentes oldalon a megfelelő kategórát kiválasztva!

 

Eszközök összecsatlakoztatása

Egyik eszközömmel egy másikra rá tudok csatlakozni, hogy RTL+-t nézzek?

Ha kapcsolódni szeretnél egy eszközöddel egy másikra, hogy azon tudd nézni a tartalmakat, akkor erre az alábbi lehetőségeket tudjuk neked biztosítani:

 

 

Chromecast

 

Az RTL+ támogatja a Chromecastot, amely lehetővé teszi, hogy tartalmaidat nagyképernyőn is nézhesd. A Chromecast használatához csatlakoztasd az eszközödet ugyanarra a Wi-Fi hálózatra, mint amelyen a Chromecast működik. A lejátszás során érintsd meg a „Cast” ikont, és válaszd ki a megfelelő eszközt. A tartalom megjelenik a televízió képernyőjén, miközben az okostelefonod vagy tableted távvezérlőként működik.

 

RTL+ csak a Gen2 és az azt követő verziójú eszközökön támogatja a működést!

 

 

HDMI kábellel való csatlakozás

A legegyszerűbb módja a nagyképernyős eszközre való csatlakozásnak a HDMI kábel használata. Amennyiben olyan eszközön használod az RTL+-t, ami kompatibilis HDMI csatlakozásra (pl. laptop vagy asztali számítógép), akkor egy HDMI kábellel csatlakoztasd össze azt a televízióddal, válaszd ki a Tv beállításaiban a megfelelő bemeneti forrást, és az eszközöd letükrözve már nézheted is nagyképernyőn az RTL+ tartalmait!

Eszközpárosítás nagyképernyőre

Hogy működik az eszközpárosítás nagyképernyős eszközeimhez?

Az RTL+ alkalmazás nagyképernyős eszközökön, mint például okostévéken vagy streaming eszközökön, egyszerűen párosítható a fiókoddal QR-kód vagy aktiváló kód segítségével. Az alábbiakban láthatod a lépéseket, hogyan teheted ezt meg:

 

 

Párosítás QR-kóddal:

 

  • RTL+ alkalmazás indítása: Kapcsold be a nagyképernyős eszközt, és nyisd meg rajta az RTL+ alkalmazást.
  • QR-kód megjelenítése: Próbálj elindítani valamilyen lakattal zárt tartalmat, vagy kattints a “csomagváltás”-ra. Amennyiben már rendelkezel előfizetéssel, kattints a “Van előfizetésem” gombra – ekkor megjelenik a QR kód.  
  • QR-kód beolvasása: Használd okostelefonod kameráját vagy QR-kód olvasó alkalmazását a kód beolvasásához.
  • Bejelentkezés: A beolvasás után kövesd a telefonodon megjelenő utasítást - amennyiben szükséges, jelentkezz be. a telefonod böngészője megnyit egy oldalt, ahol be kell jelentkezned RTL+ fiókodba.
  • Párosítás megerősítése: Sikeres bejelentkezés után az eszköz automatikusan párosításra kerül a fiókoddal, és használatra kész.

 

 

Párosítás aktiváló kóddal:

 

  • RTL+ alkalmazás indítása: Kapcsold be a nagyképernyős eszközt, és nyisd meg rajta az RTL+ alkalmazást.

 

Aktiváló kód megjelenítése:

Amennyiben webböngészőről nyitod meg az rtlplusz.hu-t:

 

Próbálj elindítani valamilyen lakattal zárt tartalmat, vagy kattints a   “Csomagváltás” gombra. Amennyiben már rendelkezel előfizetéssel,   kattints a “Van előfizetésem” gombra – ekkor megjelenik a QR kód,   valamint mellette a lehetőség, hogy asztali PC-ről hajtsuk végre a   párosítást. Amennyiben erre kattintunk, megjelenik a kód.  

 

Amennyiben One médiabox, Yettel TV box, Telekom TV SmartBox LG TV, Samsung TV és PS4 applikációból nyitod meg az  RTL+ alkalmazást:

Ha még nem tetted meg, töltsd le az eszközre az RTL+ alkalmazást,   aminek az elindítását követően a “Csatlakozás” opciót szükséges   választanod. A gomb megnyomásával a képernyőn meg is fog jelenni a  párosító kód.

 

  • Bejelentkezés másik eszközön: Számítógépen vagy okostelefonon nyisd meg a www.rtlplusz.hu weboldalt, és jelentkezz be fiókodba, vagy használd az RTL+ applikációt.
  • Eszköz hozzáadása: A profilod alatt válaszd az „Eszközeim kezelése” menüpontot, majd az „Eszköz hozzáadása” alatt írd be a tévén látható kódot.
  • Párosítás befejezése: Sikeres kódmegadás után az eszköz párosításra kerül a fiókoddal, és használatra kész!

RTL+ egyszerre több eszközön

Több eszközön egyszerre használhatom az RTL+ fiókomat? Ha igen, hogyan?

Az RTL+ lehetővé teszi, hogy egyszerre több eszközön is nézd a tartalmakat, ami különösen hasznos családok, háztartások számára. Kiváló példa, hogy az RTL+ Premium reklámokkal előfizetéssel egyszerre 2 párhuzamos streamen is nézheted a feltöltött tartalmakat, elő közvetítést pedig egyszerre 1 streamen, RTL+ Premium előfizetéssel pedig egyszerre akár 3 párhuzamos streamen is nézheted a műsorokat, élő közvetítéseket pedig 2 párhuzamos streamen. Ez magában foglalja az okostelefonokat, tableteket, okostévéket és böngészőket. Az eszközök kezelését a „Profilom” menüben találod, ahol ellenőrizheted a bejelentkezett eszközöket, és szükség esetén eltávolíthatod a nem használtakat. Ez a funkció biztosítja, hogy zökkenőmentesen válthass az eszközök között. 

Tartalom folytatása másik eszközön

Ha elkezdtem nézni valamit az egyik eszközön, akkor a másik eszközön folytathatom?

Az RTL+ alkalmazás automatikusan szinkronizálja a nézési előzményeidet az összes, ugyanazon profilba bejelentkezett eszközödön. Ez azt jelenti, hogy egy eszközön elkezdett tartalmat egy másik eszközön is folytathatsz ott, ahol abbahagytad. Ez különösen hasznos, ha például a telefonodon kezded el nézni a tartalmat, de később átváltasz a televízióra. Az eszközök közötti váltáshoz egyszerűen nyisd meg az alkalmazást a kívánt eszközön, és folytasd a tartalmat. 

Egyéb beállítások

Milyen egyéb beállítások elérhetőek az RTL+ webes felületén?

Ha böngészőből, webes felületről jelentkezel be az RTL+ profilodba, lehetőséged nyílik további beállítások kezelésére is, például:

 

  • Tartalmak lejátszása alkalmával manuálisan beállíthatod a videó lejátszásának a minőségét, így ha korlátozott adatforgalommal rendelkezel, könnyebben kordában tudod tartani a fogyasztásodat, de alacsonyabb videóminőség használatával csökkentheted az ökológiai lábnyomodat is!

 

  • A „Szülői felügyelet” beállításunk lehetőséget biztosít számodra, hogy a profilodon 12, 16 és 18 éves korhatári besorolással rendelkező tartalmakra korlátozást állíts be, ha szeretnéd, hogy a családodban élő fiatal felhasználó, akivel osztozol az RTL+ felületeden, csak azokat a tartalmakat érje el, amit te biztonságosnak és megfelelőnek találsz.
    • A funkció aktiválásához a „Profilom” menüben a Beállításokat és azon belül a „Szülői felügyelet”-et válaszd. Itt a korhatári korlátozás beállítását követően egy PIN kódot kell megadnod, amit a rendszer később minden tartalom megtekintésekor kérni fog, ami kívül esik az általad beállított korlátozáson.

 

  • A „Hírlevelek” menüpontban lehetőséged nyílik engedélyezni vagy tiltani azt, hogy a regisztrált e-mail címedre tájékoztató, és promóciós hírleveleket küldjünk neked. Tanácsoljuk, hogy legyen mindig engedélyezve, hogy le ne maradj újdonságainkról és ajánlatainkról!

 

  • A „Profilok kezelése” menüpontban a főprofilodon kívül létrehozhatsz külön alprofilokat, amennyiben a fiókodat nem csak te használod!

Nem találtad, amit kerestél?

Tedd fel kérdésedet a chatbotunknak.

AI Assistant indítása