Nincs megoldás, az Apple még mindig ok nélkül vonogatja le a pénzt a magyaroktól
2024. június 28. 12:58
A probléma már napok óta fennáll.
Június 28-án ismét számos Apple felhasználót ért kellemetlen meglepetés, amikor jogtalan terhelések jelentek meg az Apple ID-jükhöz csatolt bankkártyákon, írja a 24.hu. A lap egyik olvasója meg is mutatta, hogy több alkalommal közel 3 ezer forintot próbáltak tőle levonni, sikertelenül.
Az Apple-botrány június 26-án robban, amikor sok magyar felhasználó észlelte, hogy olyan összegeket zárolt az Apple, amelyekhez nem tartozott valós vásárlás. Bár az Apple állítólag tud a problémáról, a hibát még nem javították. A Meta-féle Threads közösségi platformon többen jelezték a jogtalan terheléseket, amelyek rövid időn belül különböző összegekben jelentkeztek.
Az eredeti beszámoló szerint tévesen az terjedt el, hogy az Apple Pay mobiltárcába beregisztrált kártyákat érinti a probléma, valójában az App Store terheli meg a felhasználók számláit az Apple ID-hoz csatolt fizetőeszközökön keresztül. A bankkártyák Apple Pay tárcából történő törlése nem oldja meg a problémát, ideiglenesen az online vásárlási limit korlátozásával lehet elkerülni újabb jogtalan terheléseket.
Korábban azzal is foglalkoztunk, hogy hogyan lehet a levont összegeket visszaszerezni. A témával a Reggeliben is foglalkoztak:
Nyitókép (illusztráció): Pexels