A hírfolyamot megakasztó, átugorhatatlan reklámok jöhetnek az Instagramra
2024. június 6. 19:57
Már tesztelik az újítást, mutatjuk, hogy nézhet ki.
A Hvg.hu írta meg az Android Authority cikke alapján, hogy a Meta már teszteli az átugorhatatlan reklámok bevezetését az Instagramon. Az újítás Ad break, avagy Reklámszünet nevet kapta, és pontosan azt takarja, amit a neve is sugall: a posztok között elhelyezett reklámok „megakadnak”, és néhány (3-5) másodpercig muszáj nézni őket. Az app nem hagyja, hogy továbbgörgessen, míg a visszaszámláló le nem telik.
A portál szerint a felhasználók nem lelkesednek annyira az újítás iránt. Van, aki már azt rebesgeti, hogy búcsút int a platformnak, annyira bosszantja a dolog.
Egyelőre azonban csak a felhasználók egy kis számánál teszteli az újítást az Instagram az ötletet, ami így néz ki jelenleg:
Nyitókép: Pixabay