Így lett egy bankfiókból elegáns étterem – Nézd meg az Erste Valentin-napi kampányvideóját!
2025. február 14. 11:46
Milyen hatással van a pénzügyi őszinteség egy párkapcsolatra? Az Erste Bank különleges Valentin-napi kampányában egy hétköznapi bankfiókot elegáns étteremmé alakítottak, ahol párok osztották meg egymással gondolataikat az anyagiakról.
A pénzügyi döntések jelentősen befolyásolhatják egy párkapcsolat dinamikáját, ezért az Erste Bank egy egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a tudatos pénzügyi tervezés fontosságára. A kampány középpontjában egy különleges vacsora áll, amelyen párok beszélgettek az anyagi helyzetükről, közös céljaikról és a pénzhez való hozzáállásukról.
A kampányvideóban egy bankfiók teljes átalakuláson ment keresztül, és egy exkluzív étterem lett belőle, amely romantikus környezetben biztosított teret a pénzügyi párbeszédnek. Az eseményen részt vevő párok őszintén meséltek arról, hogyan kezelik a pénzügyeiket, milyen döntéseket hoznak közösen, és mi okozza a legnagyobb kihívást az anyagiak terén.
A kampányhoz kapcsolódó kutatás szerint:
- A párok többsége (59%) közösen dönt a nagyobb pénzügyi kérdésekről
- A magyarok 67%-a szerint az első randin a férfinak illik fizetnie
- A pénzügyek az egyik leggyakoribb veszekedési forrás egy kapcsolatban
Nézd meg a kampányvideót, amely bemutatja, milyen fontos szerepet játszik a pénzügyi tudatosság egy párkapcsolatban!