3:02
HíradóHíradó
Lázár kocsiválasztását magyarázza
2011. február 8. 17:53
A választók dönthetik el, megéri-e nekik, hogy 450 lóerős luxusautóval jár a Fidesz frakcióvezetője.
„Természetesen én érzem ennek a súlyát, hogy miért kérdezik, és éreztem a közvéleményben is az értetlenséget, hogy miért van erre szükség” – mondta Lázár János, a Fidesz frakcióvezetője.
A frakcióvezető szerint nem a márka, hanem a biztonság miatt választották a kocsit. Lázár János naponta ingázik Hódmezővásárhely és Budapest között, havi 7 ezer kilométert tesz meg, ehhez pedig biztonságos autó kell neki. Az Audi zászlóshajója, az S8-as töréstesztjét nem találtuk a hivatalos európai biztonságtechnikai oldalon, a német autóklub is csak a jóval kisebb teljesítményű márkatársáról írja, hogy magas biztonságot nyújt. Lázár Jánosé viszont a tíz hengeres, 5 ezer köbcentis, a 450 lóerős sport verzió, amely akár 250-es tempóra is képes. De ezt Lázár János sem tudja kihasználni, hiszen a magyar autópályákon 130 kilométer per órás sebességkorlátozás van érvényben.
„Gyorsan kell Budapestre utaznom, ehhez jó gépkocsi kell. Az a kérdés, hogy ez megéri-e a hódmezővásárhelyieknek, és megéri-e az adófizetőknek. Ér-e a munkám ennyit? Ezt Hódmezővásárhelyen néhányszor már eldöntötték, mikor 70 százalékkal megválasztottak” – mondta Lázár János, a Fidesz frakcióvezetője.
A frakcióvezető szerint nem a márka, hanem a biztonság miatt választották a kocsit. Lázár János naponta ingázik Hódmezővásárhely és Budapest között, havi 7 ezer kilométert tesz meg, ehhez pedig biztonságos autó kell neki. Az Audi zászlóshajója, az S8-as töréstesztjét nem találtuk a hivatalos európai biztonságtechnikai oldalon, a német autóklub is csak a jóval kisebb teljesítményű márkatársáról írja, hogy magas biztonságot nyújt. Lázár Jánosé viszont a tíz hengeres, 5 ezer köbcentis, a 450 lóerős sport verzió, amely akár 250-es tempóra is képes. De ezt Lázár János sem tudja kihasználni, hiszen a magyar autópályákon 130 kilométer per órás sebességkorlátozás van érvényben.
„Gyorsan kell Budapestre utaznom, ehhez jó gépkocsi kell. Az a kérdés, hogy ez megéri-e a hódmezővásárhelyieknek, és megéri-e az adófizetőknek. Ér-e a munkám ennyit? Ezt Hódmezővásárhelyen néhányszor már eldöntötték, mikor 70 százalékkal megválasztottak” – mondta Lázár János, a Fidesz frakcióvezetője.
Az autó bérleti díját felerészben a vásárhelyi önkormányzat, felerészben a Fidesz frakció fizeti, így állják a havi 600 ezer forintos bérleti díjat, és havonkénti 300 ezres üzemanyagköltséget is.
Lázár János kedden nem szállt be az autójába, amikor kijött a képviselői irodaházból. Gyalogosan indult munkatársával a parlament felé. Sofőrje néhány perccel később indult el, épp az ellenkező irányba.
Kövess minket, és értesülj a friss hírekről a Facebookon is!
Követem