Orbán Ráhel bababoltja veszteséges volt
2024. május 31. 18:11
Orbán Ráhel cége ugyanakkor nagyobb árbevételt ért el.
Orbán Ráhel XII.kerületi bababoltja tavaly 80 millió forintos veszteséget termelt 131 millió forintos árbevétel mellett – derült ki a cég beszámolójából.
A miniszterelnök lányának vállalata már az előző évben is veszteséges volt, de miután a cég 2022 májusában jött létre, így az akkori adatok csak egy csonka évre vonatkoztak. Tavalyelőtt 73 millió forint volt az árbevétel és 55 millió forint a mínusz.
Tavaly júliusban arról is beszámoltunk, hogy az Odu Store terjeszkedik, Szántódon lesz új üzlet.
A helyi komplexum egyébként korábban azért járta be a sajtót, mert mindössze három méter strandot hagyott a helyieknek.
Korábban az RTL Híradó mutatta be, hogy több tucat külföldi influenszert utaztatott Budapestre a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy a közösségi médiában posztoljanak, így népszerűsítve a magyar fővárost. Egyikük, egy szaúdi influenszer közvetlenül a miniszterelnök lányának köszönte meg a vendéglátást. Hogy a Turisztikai Ügynökség mennyit költött a különleges kampányra, azt nem árulták el:
Nyitókép: Koszticsák Szilárd/MTI