Cápák között

Különleges ajánlattal zárt a Cápák között negyedik évada

rtl.hurtl.hu

2022. március 6. 20:28

Újabb sikeres évadot zárt a Cápák között üzleti showműsor. A záró adásban szennyvíziszapból készített tisztítószer, különleges pörkölésű kávébabok, élethű kajatorták, az ajándékozást segítő honlap és különleges natúrkozmetikumok szerepeltek a vállalkozók ajánlatai között. 

A Cápák között negyedik évadában a Cápák befektetési ajánlatain túl az üzleti showműsor partnereinek köszönhetően nem csak a megtörtént befektetésekkel nyerhettek a vállalkozók.

A SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója, Heiszler Gabriella a Hungarycool by SPAR különdíjjal kapcsolatban a következőket árulta el: 

Az idei széria versenyzői közül 4 vállalkozás nyerte meg a Hungaricool by SPAR különdíját, a műsoron kívül pedig további 7 hazai márka került a SPAR Magyarország termékversenyének nyertesei közé. A "Hungaricool nyertes" cím nem csupán egy elismerés, de egy komoly piaci, üzleti lehetőség is, hiszen a nyertes termékek az egyes adásokat követően röviddel már kaphatók is az INTERSPAR áruházakban.

A kis- és középvállalkozások elkötelezett partnereként a Telekom a Cápák között negyedik évadában is arra hívta fel a figyelmet, hogy a digitalizáció minden vállalkozás számára biztosíthatja az előrelépést, a fejlődést. “A harmadik évadban megújult díjazási struktúrát a Telekom idén is tovább vitte, és a Digitálisan Tettrekész Fődíjjal a RoboKalandot ismerte el. A Digitálisan Tettrekész Fődíjas Robokaland számára a Telekom Hello Biznisz szakértői csapata olyan testre szabott digitális és akár üzletfejlesztési tanácsokat biztosít majd, amellyel új szintre emelheti az üzleti hatékonyságot. A mentoring módja a vállalkozástól függ majd, hiszen minden vállalkozás más és más digitális eszközzel tud fejlődni, előrelépni, ahogy ezt az előző évadban a Chiliyard példája is mutatta. Idén a Telekom kiemelt figyelmet fordít a fiatal vállalkozókra is: 

A Kraft különdíjat azok az inspiráló fiatalok kapják, akik digitálisan tettrekészek és példaképekké válhatnak a kortársaik számára, a Telekom az elismerésen túl munkájukat szakmai mentorációval támogatja. 

A Kraft különdíjasról a Telekom később fog dönteni a fiatalok bevonásával a Telekom Kraft Instagram oldalán.” – mondta Szabó Béla, a Telekom márka- és kommunikációs igazgatója.

Rammacher Zoltán, a K&H Bank kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője a K&H Bank Innovációért és Fenntarthatóságért különdíjáról a következőket mesélte: „Mint a versenyzők pénzügyi mentorai az idei évadban azt láttuk, hogy a vállalkozói kedv nagyon erős, számos induló vállalkozást ismerhettünk meg, akik minden eddiginél újszerűbb, és környezetbarátabb ötletekkel érkeztek. Ez is fontos szempont volt a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjunk jelöltjeinek kiválasztásánál, akik közül hamarosan kiderül ki nyeri a fődíjat, az 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogramot!” – nyilatkozta.

Kulcsár István Róbert, a műsor kizárólagos e-kereskedelmi partnerének, a Shoprenternek tulajdonosa, vezető tanácsadója is üdvözölte a sikeres évadzárást. „Izgalmas kaland volt számunkra a Cápák között kizárólagos e-kereskedelmi partnereként megjelenni a televízió képernyőjén. Az előző évadokhoz képest egyre több szereplő rendelkezik webáruházzal. Ez a tény pedig kiváló lehetőség volt a Shoprenter számára, hogy még több vállalkozónak segítsünk az álmaik megvalósításában.” – mondta.

„Ha hallgatunk az ösztöneinkre és kellő szakmaisággal és kitartással állunk hozzá álmaink megvalósításához, akkor sikereket érünk el. Ez a mostani évadban sem alakult másképp, legyen az a siker pénz, üzleti kapcsolat és együttműködés vagy egy jókora adag tapasztalat. A vállalkozói lét az élet társasjátéka, melyet csak megfelelő felkészültséggel és körültekintéssel lehet játszani, különben kiesünk a játékból. Kívánom minden szereplőnek, akit a műsor elindított vagy megsegített az útján, hogy hozzám hasonlóan átélhesse azt az érzést, amit egy sikeres, fejlődő vállalkozás vezetése ad.” – árulta el az évadban látottakkal kapcsolatban Tóth Tamás, a műsor céginformációs szolgáltatója, az OPTEN ügyvezető igazgatója.

 

A Cápák már várják a vállalkozók jelentkezését a Cápák között üzleti showműsorba. Az ott bemutatkozók nemcsak a megtörtént befektetéssel nyerhetnek, azok iránt is rendszeresen megnő az érdeklődés, akik nem lépnek üzleti partnerségre a Cápákkal, továbbá a műsor partnereinek különdíjaira is esélyesek.
www.rtl.hu/capakkozott/jelentkezz

Bhasin Sunny huszonöt éve él Magyarországon, vállalkozása szennyvíztelepeket épít és üzemeltet. Munkája során fedezte fel, hogy a szennyvíztisztítás melléktermékeként keletkező szennyvíziszapból ecetsavat tudnak kinyerni, melyekből növényi illóolajok hozzáadásával környezetbarát, újrahasznosított tisztítószereket tudnak előállítani. Bhasinék a Cylce 10%-os üzletrészét ajánlották a Cápáknak 175 millióért cserébe. Mit szóltak a befektetők az ajánlatához? A videókból kiderül.

Szennyvízből készített tisztítószerek környezetünk védelméért
Bhasin Sunny a Cycle alapító tulajdonosa 25 éve él és dolgozik Magyarországon. Szennyvíztelepek építésével és üzemeltetésével foglalkozik, innen is jött az ötlet új vállalkozásához, melyhez most 175 millió forintot kért a Cápáktól, 10% tulajdonrészért cserébe.

Beteg nővére miatt kezdte gyártani termékeit a Cycle tulajdonosa

„Jobb lesz a bolygón élni, ha ilyen termékek lesznek a boltokban” – habár a vállalkozó nem kapott befektetési ajánlatot, mégis úgy érzi, jó szándékkal fordultak felé a Cápák és nem fogja feladni az álmait.

 

Varga-Dankó Magdaléna és Hajdú Balázs a kávé szeretetének köszönhetik közös vállalkozásukat. Magdaléna férjével kávézókat üzemeltet, harmadik kávézójuk megnyitásánál találkoztak Balázzsal, akivel azóta saját pörkölőüzemet is nyitottak. Üzemükhöz világszerte vadásszák a magas minőségű, speciality minősítésű fajtára és területre jellemző ízvilágú kávébabokat, melyeket a legnagyobb tisztelettel pörkölnek a lehető legfinomabbra. Szeretnének nagy mennyiségben gyártani, hogy több helyen tudják kávébabjaikat értékesíteni, ehhez a Cápáktól 17,5 millió forintot kértek, melyért cserébe 10%-os részesedést ajánlottak. Tetszett a Cápáknak a Cracker Jack ajánlata? Lássuk a videókat!

Cracker Jack: Az uniformizált kávék ideje lejárt?

Varga-Dankó Magdalénát és Hajdú Balázst a kávészakma kovácsolta össze. Szerintük ajtót kell nyitni a specialty kávék világába, de ehhez az embereknek edukációra is szükségük lesz, amit ők biztosítanának. A Cápák között műsorába 17,5 millió forint reményében érkeztek, amiért 10% tulajdonrészt tudnak felajánlani kávépörkölő cégükből.

„Miért nem alkudozol?” 

– a vállalkozó állta a sarat a Cápával szemben

A Cracker Jack vállalkozójának négy kávézója is van, ám kiderült, hogy ezekre nem vonatkozik az ajánlata, amivel a műsorba érkezett. A Cápák kiszálltak, mégsem kellett üres kézzel távoznia Lénának, ugyanis számos üzleti tanácsot kapott a kávépörkölő vállalkozásához.

 

Sabján Adrienn húsz éve a multik világában épített, sikeres közgazdász és mérlegképes könyvelő karrierjét hátrahagyva ugrott bele a valósághű kajatorták készítésébe. Számos egyedi megrendeléssel a háta mögött a járvány közepén, 2020 nyarán nyitotta meg saját cukrászdáját, ahol a kajatorták mellett hagyományosabb cukrászsüteményeket is értékesít. Adrienn új termelőüzemet szeretne, melyhez a Cápáktól 60 milliót kér, cserébe 10%-os üzletrészt ajánlott. Ráharaptak a Cápák az a Cake To Go ajánlatára? Válasz a videókban.

Csirkepörkölt változtatta meg a közgazdász Sabján Adrienn életét
A Cake To Go Budapest megálmodója 15 éves kora óta dolgozott gazdasági területen – saját bevallása szerint igen eredményesen. Ennek ellenére a számokat mégis inkább cukrászsüteményekre és különleges tortákra cserélte. A Cápáktól 60 millió forintot kért 10 százalékos részesedésért cserébe.

Kiderült, Sabján Adrienn nemcsak befektetőt, hanem társat is keres
A Cápák érdeklődve fogadták a vállalkozó ajánlatát és termékeit, ugyanis nem kis meglepetés érte őket, amikor rájöttek, mivel is érkezett Adrienn hozzájuk.

Gyarmati József és társainak célja, hogy visszahozzák az ajándékozás örömét. Meglátásuk szerint az emberek rengeteg felesleges ajándékot vásárolnak kétségbeesésükben, melynek árát olyan dologra is fordíthatnák, melynek az ünnepelt valóban örülne. Ötletük szerint a Next-Present felületén a felhasználó megadhatná, hogy milyen ajándékra vágyik, az ajándékozók pedig a honlap segítségével összedobhatnák az árát. A Cápáknak 10%-os részesedést kínáltak 10 millió forintért cserébe. Beszálltak a Cápák az ajándékbizniszbe? Nézzük a videókat!

Elveszett, de visszahozhatjuk az ajándékozás örömét?
A Next-Present különös élményt kínál az ajándékozó és az ajándékozott fél számára egyaránt. Mindehhez pedig 10 millió forintra lenne szükségük a Cápáktól 10% tulajdonrészért cserébe.

A vállalkozó lyukat beszélt a Cápák hasába?
„Nincs az a sok pénz, ami elég lenne” – fejtette ki véleményét Moldován András, miután meghallgatta a Next-Present ajánlatát. Habár Gyarmati Józsefék befektetési ajánlat nélkül távoztak, a Telekom Digitálisan Tettrekész Díját bezsebelhették vállalkozásukkal.

Dr. Pallagi Edina az egyetemi pulpitust cserélte húsz év után a családi ház alagsorában kialakított laborjára, ahol saját fejlesztésű natúrkozmetikumait készíti. Jelenleg tizenkét termékből álló portfóliójában különböző arcápolási termékek találhatók, melyeket webshopján és partnerpatikákban értékesít. A Cápáktól 3 millió forintot kért fejlesztésre, amiért az első 3 év bevételéből tud felajánlani évi 15 százalékot. Az egyik Cápának viszont egészen más ötlete támadt. Mit szólt Edina a merész elképzeléshez? A videókból kiderül.

Megküzdött családi házuk alagsoráért, hogy megvalósítsa álmait
Dr. Pallagi Edina közel 20 éve szentelte a tudománynak életét, mégis úgy döntött, változtatni akar jövője érdekében. Feladta gyógyszerész állását, hogy egy új hivatást válasszon magának.

Tudomány, természet és szakértelem alkotja a Cremediq termékeit
A szegedi gyógyszerész évekig tanult és dolgozott a Szegedi Tudományegyetem Gyógyszertudományi karán, amit most családi házukban kialakított laborjára cserélt, hogy elkezdje kifejleszteni saját arcápolási termékeit. Olyan brandet szeretne létrehozni, amely annak a tudatos vásárlói rétegnek szólna, akiknek fontos a minőség és a mögöttes szakmai tartalom. Ehhez pedig 3 millió forintra lenne szüksége a Cápáktól, amiért az első 3 év bevételéből tud felajánlani évi 15 százalékot.

„Nekem kellesz, csak nem tudom, hogy fogjalak meg” 

– Balogh Levente rendkívüli ajánlatot tett

A Cápa évek óta fejleszti saját kozmetikumát, ezért nem is csoda, hogy a Cremediq vállalkozója azonnal felkeltette az érdeklődését. Dr. Pallagi Edina 3 millió forint reményében érkezett, de – saját bevallása szerint – jobb lett a végeredmény, mint amire számított.

 

A SPAR Magyarország Hungaricool különdíját pedig a Cracker Jack kapta, a Telekom Digitálisan Tettrekész különdíját a Next-Present nyerte el, a Cake To Go pedig esélyes a K&H Bank Innovációért és Fenntarthatóságért különdíjára.

A Cápák között című üzleti show-ban a Cápák a vállalkozásoknak csak befektetési ajánlatot tesznek, ekkor még nem végleges egyik megállapodás sem. Az epizódok az adások után visszanézhetők az RTL Most felületén.

#Cápák között#rtl#RTL Klub#befektetési ajánlat#balogh levente#4. évad#10. rész#évadzáró#cremediq#robokaland#cycle#cracker jack#next-present#sabján adrienn#cake to go budapest#dr. pallagi edina#varga-dankó magdaléna#gyarmati józsef