Cápák között

WeR MAMBA

rtl.hurtl.hu

2022. január 23. 20:00

A Cápák között 4. évadának 4. részében tűnt fel a WeR MAMBA, akik a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj jelöltjei lettek.

A K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjra jelölt vállalkozások sikerének záloga az innováció, a fenntarthatóság és a pénzügyi tudatosság. Legfőbb jellemzőik az újító szándék, a hatékonyság növelés, a magas szintű szakmai kompetencia, a racionális üzleti terv, a hatékony marketingstratégia, valamint a tulajdonos maximális elkötelezettsége.

A WeR MAMBA

Zsombor egy párizsi út során látta meg a lehetőséget az elektromos rollerek piacában, ami ideális a gördülékeny nagyvárosi közlekedéshez. Ezekkel ugyanis gyorsabban eljuthatunk a célunkhoz, kombinálhatjuk más közlekedési eszközzel – autóval, tömegközlekedéssel –, elkerülhetjük a közlekedési dugókat, és még parkolóhelyre sem kell vadásznunk.

További előny, hogy az elektromos hajtás miatt attól sem kell tartani, hogy megizzadunk – és még menő is!

 

A családjuk ugyan „támogatón ellenezte” a vállalkozásukat, a két jóbarát azonban nem adta fel, és a mindennapi munkájuk mellett folyamatosan tesztelték a rollereket és fejlesztették a vállalkozásukat. Rollerük legfőbb előnyének azt tartják, hogy kivehető akkumulátora van. Emellett hisznek abban, hogy a vevők bíznak a magyar cégekben, a hazai vállalkozókban és a 0-24 órás szerviz- és ügyfélszolgálat is kiemelt kényelmet és biztonságot nyújt a számukra.

Csupán egy éve kezdtek a céggel foglalkozni és eddig 8,5 millió forintos árbevételt értek el. A Cápáktól 5 millió forintot kértek 15 százalékos részesedésért cserébe, de végül Moldován András és Lakatos István is beszállt az üzletbe. A tőlük kapott 10 millió forintból a viszonteladók számának növelését és az országos szervizhálózat kiépítését tervezik megvalósítani.

Miért a WeR Mamba a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj negyedik jelöltje?

Az üzleti koncepció kialakításakor Martin és Zsombor tisztában voltak azzal, hogy csak akkor lehetnek sikeresek, ha olyan terméket kínálnak, ami fel tudja versenyt a jelenleg elérhető konstrukciókkal. A megoldáshoz az vezetett, hogy felmérték a hazai fogyasztók igényét és a versenytársak kínálatát. Ennek a tudatos üzleti koncepciónak lett az eredmény a kivehető akkumulátor, valamint a kereskedelmi tevékenység mellé bevezetett egyedülálló szolgáltatásuk, a 0-24 órás szerviz- és ügyfélszolgálat. Ezzel a két újítással, olyan egyedi értékesítési előnyre tettek szert, mely nagymértékben befolyásolja a vásárlók végső, pozitív döntését. Martin és Zsombor példája is jól mutatja, hogy egy telített piacon is lehet sikereket elérni egy jól kidolgozott, tudatos üzleti koncepcióval. Gratulálunk az elnyert tőkebefektetéshez!

#Cápák között#wer mamba#rtl#RTL Klub

Címlapról ajánljuk