Meglepte a lef*szozott vásárlót, amit a kirúgott IKEA-dolgozó mondott az esetről
2023. október 26. 13:48
Krisztián szerint nehezen elképzelhető, hogy valaki csak úgy, szó nélkül ledobná a pultra a terméket.
Hatalmas visszhangja volt vasárnapi cikkünknek arról, hogy az Örs vezér téri IKEA-ban „TELEFONÁLÓ FASZ”-ként azonosítottak a blokkon egy vásárlót, aki visszavitt egy terméket. Sokak szerint rászolgált a minősítésre, mert telefonnal a kezében lépett a pulthoz, ám Krisztián erről azt mondta: egy bejövő hívást vett fel, de amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az ügyfélszolgálatossal megbeszélte a visszatérítés részleteit.
Mások azt is a vásárló szemére vetették, hogy a szerintük jelentéktelen sérelemből ügyet akart csinálni azzal, hogy a sajtóhoz fordult – valójában mi kerestük meg őt, hogy mondja el, mi történt, miután a saját Facebook-oldalán megosztotta a nem mindennapi blokkot.
Sebestyén Balázsék rádióműsorában jelentkezett az ügyfélszolgálatos is, akit azóta elküldtek a cégtől. Azt mondta: „Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt.”
Krisztián az rtl.hu-nak azt mondta, sajnálja, hogy kirúgták a dolgozót, másképp is lehetett volna kezelni az ügyet. Abból a szempontból még meg is érti a neheztelését, hogy ő maga sem tartja elegánsnak az ügyintézés közbeni telefonálást.
Az viszont meglep, hogy az ügyfélszolgálatos most turnézik a médiában azzal, hogy nem is köszöntem, a terméket és a blokkot csak úgy a pultra dobtam, hogy nem mondtam semmit, hanem neki kellett kitalálni, mit szeretnék, hogy kérdezte ugyan a nevem, de nem válaszoltam neki, hogy végig beszéltem telefonon, nem figyeltem rá. Próbáltam elképzelni ezt a narratívát, de nem sikerült. Egyszerűen nem hiszem, hogy valóban lenne olyan a vásárló, aki nem köszön, nem mondja el, mit szeretne, nem kommunikál az ügyfélszolgálatossal, nem mondja meg a nevét, a terméket a pultra dobja
– mondta.