Belföld

F*szozás az IKEA-ban: megszólalt az ügyintéző, kirúgták

rtl.hurtl.hu

2023. október 26. 8:26

Dominik egy éve dolgozott a bútoráruházban. Másképpen emlékszik a történtekre, mint a vevő.

Elsőként az rtl.hu számolt be róla, hogy kellemetlen helyzetbe került egy Krisztián nevű férfi: egy evőeszköztartót vitt vissza az Örs vezér téri IKEA-ba, ahol később sértő néven említette őt egy dolgozó. Mivel az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, felvett egy telefonhívást, de amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést.

Az ügyintézőt bosszanthatta, hogy telefonnal a kezében lépett a pulthoz, Krisztián ugyanis otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a „TELEFONÁLÓ FASZ” megnevezés szerepelt.

A 24.hu vette észre, hogy az ügyfélszolgálatos a Balázsék című rádióműsorban szólalt meg. Dominik, aki azóta már nincs az IKEA kötelékében, elmondta, hogy nem váratlanul került sorra az illető, hanem normál sorban állást követően. „Nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést.”

Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni

– részletezte.

Szerinte nagyon korrekt volt vele a cég: „Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, nagyon szerettem ott dolgozni, egy éve voltam ott.”


Nyitókép: rtl.hu

#Belföld#ikea#kirúg#ügyfélszolgálat