Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air ellen
2022. augusztus 22. 13:06
Nem nyújtottak tájékoztatást és segítséget a járatkésések és járattörlések esetén.
Az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt. légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott fogyasztói panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott, írja az MTI az Igazságügyi Minisztérium hétfői közleménye alapján.
A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak.
Továbbá nem válaszolták meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtetnek, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait.
Emiatt az Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál.
Az RTL Híradó riportja:
Nyitókép: Faludi Imre / MTVA