Továbbra is A mi kis falunk viszi a prímet a kereskedelmi célcsoportban
2017. február 13. 12:58
Az RTL Klub legújabb fikciós sorozatának, A mi kis falunknak a második része volt a legnézettebb műsor a kereskedelmi célcsoportban a múlt héten.
Az RTL Magyarországnak egyértelmű a fölénye a főműsoridős nézettségi versenyben: a 6. héten a top 50-es lista első 19 helyén kizárólag az RTL Klubon futó műsorok szerepelnek, egy helyet pedig – a felsorolásba egyetlen kábelcsatornaként bekerülő – Film+ szerzett meg.* Folytatódott a Pajkaszeg lakóiról szóló sorozat sikertörténete, hiszen a 18-49 éves korosztály körében A mi kis falunk volt a legnézettebb műsor az elmúlt héten is. Az RTL Klub legújabb fikciós sorozatának második epizódja 25,1 százalékos közönségarányt ért el, több mint 345 ezer nézőt ültetett a képernyők elé a kereskedelmi célcsoportban.
A mi kis falunk után a Barátok közt uralta a múlt heti nézettséget a 18-49 évesek között: a top 50-es lista második, harmadik, negyedik, hatodik és nyolcadik helyén végzett az RTL Klub saját gyártású sorozata, ami a 6. héten átlagosan 19,9 százalékos közönségarányt ért el. A top 50-es lista előkelő ötödik helyét ezúttal egy, ugyancsak az RTL Klubon levetített amerikai-német vígjáték, az Anyád napja foglalta el, míg a hetedik a Dr. Csont című amerikai krimi-sorozat hétfői epizódja lett.
Természetesen a múlt héten is számos néző követte nyomon a budapesti fiatalok életét: az RTL Klub saját gyártású napi sorozata, az Éjjel-Nappal Budapest 6. heti epizódjai kivétel nélkül bekerültek a top 18-ba és átlagosan 18 százalékos közönségarányt értek el.
Egyetlen kábelcsatornának sikerült csak bekerülnie a 6. héten a top 50-es listába: az RTL Magyarország Film+ adója a Nagyfiúk című amerikai vígjátékkal zsebelte be az összesítés 47. helyét. Az Adam Sandler nevével fémjelzett vígjáték 11,1 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban.
Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 6. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 32,8 százalék volt, így magabiztosan vezet a mindössze 18,8 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 40 estét nyert meg, míg a TV2 egyet.
*Forrás: Nielsen közönségmérés. 2017. 6. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.