Bejött a fiatal nézőknek az X-Faktor megújítása

rtl.hurtl.hu

2018. december 17. 15:59

Kimagasló nézettséget hozott az X-Faktor: a 2018-as évad 13 adása összességében 30,8%-os közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban. 

Az X-Faktor hagyományosan a fiatalabb korosztályt (13-17 évesek: 45,8%) és a nőket (18-49: 34,4%) szólította meg leginkább. 

A műsort az adásnapokon átlagosan több mint 1 millió 87 ezer ember követte figyelemmel (4+ AMR), a legnézettebb adás az október 27-i 4. válogató volt, amit 1 millió 386 ezren néztek meg (4+ AMR). A legmagasabb közönségarányú adás az október 20-i 3. válogató epizód volt, 38,0%-os közönségaránnyal a 18-49 korcsoportban. 

Az X-Faktor sikeres megújításához az élő adások feszesebb ritmusa és az új szavazási feltételek is hozzájárultak, amelyet a nézettség is visszaigazolt: az élő show-k átlagos nézőszáma 19%-kal emelkedett a tavalyihoz képest (18-49), a döntőt pedig már 29%-kal nézték többen a 2017-esnél.

A kimagasló televíziós nézettség mellett az X-Faktor online is kiválóan teljesített: a műsor teljes adásaihoz az RTL Most! felületén több mint 2 421 656  videóindítás kapcsolódik, emellett a shortform videók is 5 897 950 indítással büszkélkedhetnek.