Vállalati hírek

Friss arculattal szórakoztatnak az RTL kábelcsatornái

rtl.hurtl.hu

2023. január 12. 15:07

Az RTL KETTŐ, az RTL HÁROM és az RTL GOLD is csatlakozott az arculatfrissítéshez, így teljes az RTL születésnapi portfóliója.

 

Az RTL KETTŐ főműsoridőben a 8. legnézettebb csatorna Magyarországon, 2,6%-os közönségaránnyal. A csatorna 2022. évi legnézettebb műsora a ValóVilág 11. szériájának beköltözése volt: 8,7 lineáris SHR% (18-49), 109 ezer nézővel (4+).

 

Ugyan nem váltott arculatot, de hozza az eredményeket a Film+: 4,7 lineáris SHR%-os közönségaránnyal a 4. legnagyobb csatorna Magyarországon, a legnézettebb filmje az Aquaman volt, 9,8 lineáris SHR%-kal, 18-49-ben. Folytatja a sort a Cool, amely a 7. az éves toplistán, főműsoridőben 2,9 lineáris közönségaránnyal (18-49).

 

Az RTL HÁROM éves átlagban 1,1 lineáris SHR% főműsoridős nézettséget hozott (18-49-ben), egy legendás örökzöld, a Kincs, ami nincs című film volt a csatorna tavalyi csúcsa 5,5% lineáris közönségaránnyal (18-49). Az UEFA Európa Liga és az UEFA Európa Konferencia Liga meccsek csatornaátlag fölött, átlagosan 1,6 lineáris SHR%-ot hoztak a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, 39 ezer szurkolóval (4+).

 

Az RTL GOLD nyári struktúraváltásának, majd arculatváltásának eredményei szemmel láthatóak. Júniustól kezdődően az RTL GOLD megsokszorozta az addigi közönségarányát: egész napot figyelembe véve duplázott, főműsoridőben pedig megnégyszerezte eredményeit: átlag 0,2 lineáris SHR%-ról 0,8 lineáris SHR%-ra nőtt (kiemelt kereskedelmi célcsoportban). A csatorna éves nézettségi átlaga 0,5-ra nőtt (főműsoridőben, 18-49-es korosztályban).

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 2022. teljes év, január 2-án lekért TSV és Vendég adatokkal, 18-49 és 4+ célcsoportokon. Főműsoridő: 19:00-22:59, Lineáris SHR% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány). Gemius Prism, 4+, web+app, total videoview (2023. 01. 2-án lekért adatok alapján) 

Címlapról ajánljuk