Vállalati hírek

Dinamikusan növekszik az RTL digitális portfóliója

rtl.hurtl.hu

2023. január 12. 15:05

A teljes RTL portfólió 2022-ben, havonta átlagosan 2 millió 398 ezer embert ért el (real user - RU). Az RTL Most (az RTL+ bevezetése előtt) összesen több mint 51 millió 777 ezer videóindítást hozott ebben az évben. 

Erősödik az rtl.hu

A tavaly év elején teljes mértékben megújult rtl.hu látogatottsága meredeken növekszik: 2022-ben, több mint 63 millió 700 ezer videóindítást hozott.  

Októberben a havi adatok és egyéb szempontok szerint megvizsgálta a Kreatív a legnépszerűbb hazai híroldalak versenyét az újraindított Júzerszkanderben. A rtl.hu erősödése már akkor érezhető volt. Több vizsgálati szempont alapján is figyelemreméltó helyezést ért el, sőt többször is sikerült megelőznie online versenytársait a portálnak.

51 millió 777 ezer videóindítás 2022-ben

A legnézettebb shortform videótartalom egy ValóVilág11 anyag volt 370 ezer videoview-vel (VV). A második helyen szintén egy VV11 kontent található 305 ezer VV-vel, a képzeletbeli dobogó legalsó fokán pedig egy X-Faktor videó végzett, Bodrogi Enikővel, 281 ezer VV-t generálva. Ha viszont programonként nézzük, akkor a legtöbb nézett shortform videó szintén a ValóVilág11-hez köthető 10 millió 300 ezer VV-vel, második a Híradó (közel 8,2 millió VV), míg harmadik a Fókusz (7,9 millió VV), negyedik pedig az X-Faktor (7,6 millió VV) lett.

A legnézettebb longform videótartalom az X-Faktor első része volt (252 ezer VV), de az azt követő 6 helyen is X-Faktor van, míg a 8.-9.-10. helyre a Nyerő Páros futott be. Ha összesítve nézzük, akkor a tavaly véget ért Éjjel-Nappal Budapest van az első helyen több mint 9,3 millió videóindítással. Második az online térben igen erős ValóVilág11 lett 4,2 millió VV-vel, dobogós továbbá a Nyerő Páros is, 2,9 millió VV-vel.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 2022. teljes év, január 2-án lekért TSV és Vendég adatokkal, 18-49 és 4+ célcsoportokon. Főműsoridő: 19:00-22:59, Lineáris SHR% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány). Gemius Prism, 4+, web+app, total videoview (2023. 01. 2-án lekért adatok alapján)

 

Címlapról ajánljuk