Vállalati hírek

Októbertől megújul a 25 éves RTL

rtl.hurtl.hu

2022. szeptember 30. 14:31

Idén ünnepli 25. születésnapját az RTL és ez alkalomból teljesen megújul: új arculattal egyszerűsíti és harmonizálja márkaarchitektúráját az RTL brand alatt, és új nevet kapnak bizonyos RTL-es csatornák és a digitális felületek is. A változás érinti az RTL Klub anyacsatornát is: 25 év után új nevet kap az RTL Klub, és RTL néven lesz majd elérhető. 

Az RTL az anyavállalat RTL Group új arculatát vezette be, csatlakozva az egységes, vállalatcsoport-szintű vizuális világhoz. A név- és arculatváltás év végéig több lépcsőben, fokozatosan zajlik és érinti az RTL kereskedőházát, az r-time-ot is. Az új arculat alaptulajdonsága, hogy az RTL változatos tartalmait helyezi a középpontba.

Egységes, európai arculatot kap az RTL

25 évvel ezelőtt, 1997 októberében indult el a kereskedelmi televíziózás Magyarországon, így az RTL Klub is. A negyedszázados évforduló és születésnap alkalmából idén a magyar RTL csatlakozik az anyavállalat RTL Group egységes európai arculatához és teljesen megújul az RTL vállalati arculata, valamint televíziós és digitális brandjeinek egy része. Az új arculatot vállalatcsoporton belül a német RTL után másodikként adaptálja a magyar RTL. Az arculat legfőbb karakterjegye a sokféleség és a változatosság. Színes, minden helyzetben változó logója lesz a vállalatnak és a csatornáknak, termékeknek, ahol mindig az adott tartalomhoz adaptálódik majd a logó színezése.

„Büszkén mondhatom, hogy 25 év alatt egycsatornás televízióból mára platformfüggetlen médiavállalattá váltunk, ahol működésünknek 3 fontos pillére van: a tartalom, az adat és a technológia. Az új, egységes RTL brand minden platformon és csatornán továbbra is egyet jelent majd a hiteles tájékoztatással, a szórakoztatással, és értékalapú történetekkel” – mondta Vidus Gabriella, az RTL vezérigazgatója a brandváltás kapcsán.

Az arculatváltással a márkaarchitektúráját is harmonizálja és egyszerűsíti az RTL. Mind a vállalati, mind a digitális brandjei, mind pedig a csatornái egy részét az RTL új, adaptív színvilágú logója jelöli majd.

Megváltozik az RTL Klub neve is

Ennek jegyében 25 év után, október végén a médiavállalat elbúcsúzik a jól megszokott RTL Klub elnevezéstől, és a csatorna RTL néven lesz majd elérhető. Az anyacsatornához hasonlóan szinte minden adó arculatot vált majd és lesz, amelyiknek megváltozik a neve is. A névváltások október közepétől év végéig, több lépcsőben történnek. A változások csak az elnevezéseket és az arculati elemeket érintik, a csatornák, illetve és a VOD platform tartalmi zsánerei és egyéb, nem arculati jellemzői változatlanok maradnak.

Nevet vált az r-time is

Az RTL média-kereskedőháza az r-time is megújult névvel és arculattal, RTL Saleshouse-ként folytatja tevékenységét 2022. október 3-tól, változatlan hirdetési portfólióval. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához: más színekkel, de ugyanazt a logót használja majd, mint az RTL.

“A kereskedelmimárkánk megújításával szeretnénk még jobban hangsúlyozni, hogy az RTL-család tagjai vagyunk. Új arculattal és névvel, de változatlan portfólióval segítünk partnereinknek üzleti céljaik elérésében.” - nyilatkozta Dudás Gergely, az RTL kereskedelmi igazgatója.

Őszi műsorkínálat

A megújulás azonban nemcsak a csatornák arculatát érinti, hanem az őszi műsorkínálatot is, ami ahogyan az előző években, ismét friss és izgalmas újdonságokat a tartogat a nézők számára. A 25 éves évforduló kapcsán az RTL két egészestét visszaemlékező show-val idézi majd fel az elmúlt évtizedek legemlékezetesebb pillanatait. A kétrészes műsor október 23-án és október 30-án lesz látható.

 

#Vállalati hírek#vállalati