A nyár utolsó két hónapjában az RTL Klub és az RTL nyert főműsoridőben, havi átlagban a 18-49 éves korcsoportban
2022. szeptember 30. 13:56
Júliusban és augusztusban is megőrizte piacvezető szerepét a csatornák versenyében az RTL Klub. Az év hetedik hónapjában főműsoridőben havi átlag 13,3%-os lineáris közönségaránnyal, amíg augusztusban 14,8%-os lineáris közönségaránnyal. Ezekkel az eredményekkel mindkét hónapban előnyre tett szert a fő rivális TV2 csatornához képest.
Csatornacsoportok tekintetében az RTL megőrizte vezető szerepét, amit augusztusban a júliusi eredményhez képest tovább tudott növelni, így a nyár utolsó hónapjában közel 3 százalékponttal körözte le fő vetélytársát.
Forrás (július): Nielsen Közönségmérés, Főműsoridő: 19:00-22:59, 18-49 éves korcsoport, átlag lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), TSV adatokkal és Vendégnézőkkel, 2022.07.01. – 2022.07.31. között (2022.09.16-án lekért adatok alapján).
Forrás (augusztus): Nielsen Közönségmérés, Főműsoridő: 19:00-22:59, 18-49 éves korcsoport, átlag lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), TSV adatokkal és Vendégnézőkkel, 2022.08.01. – 2022.08.31. között (2022.09.16-án lekért adatok alapján).