vállalati hírek

Hétből hét – az RTL Klub vitte az elmúlt hét minden estéjét

rtl.hurtl.hu

2022. április 27. 15:34

Az elmúlt hét minden estéjén az RTL Klub bizonyult a legnézettebb csatornának a 18-49-es célcsoportban főműsoridőben. Az RTL Klub heti átlag 13,8%-os lineáris közönségarányával maga mögé utasította fő vetélytársát (TV2: heti átlag 10,9% lineáris SHR), ezzel magabiztosan nyerte az elmúlt hetet a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban főműsoridőben.

Csoportszinten is az RTL Magyarország végzett az élen főműsoridőben a 16. héten. Az RTL Magyarország 8 csatornás portfóliója heti átlag 29,1%-os lineáris SHR-t ért el főműsoridőben a 18-49-es korosztályban, ezzel megelőzve a TV2 Csoportot (28,1% lineáris SHR) és a további csatornacsoportokat.

Az elmúlt hét nézettségi toplistáján az RTL Klub három hétvégi műsora is a top5-ben végzett a 18-49-es célcsoportban. A mi kis falunk szombati epizódja 20,5%-os lineáris SHR-rel a legnézettebb műsorok listájának második helyén végzett, ezt követi a Házasodna a gazda vasárnap esti adása (16,8% lineáris SHR), amelyben bemutatkoztak a hamarosan új – immár az 5. – évaddal érkező reality társkereső gazdái és gazdasszonyai. A toplista 4. helyén végzett A Séf meg a többiek szombat esti epizódja, amely 18,7%-os lineáris közönségarányával az első évad második legjobb eredményét produkálta.

Kiváló eredménnyel zárta az elmúlt hetet az Éjjel-Nappal Budapest. Az RTLII-n elért heti átlag 5,6%-os lineáris közönségaránya mellett a digitális térben a legnézettebb műsornak bizonyult a 16. héten 177 ezer videóindítással. Az egész heti digitális adatokat tekintve az Éjjel-Nappal Budapest mögött a Hotel Margaret több mint 132 ezer videóindítással a második, a Keresztanyu pedig 131 ezer videóindítással a harmadik helyen végzett. A mi kis falunk 70 ezer videóindítással a negyedik, az RTL Klub húsvét vasárnap és hétfő esti győzelméhez is hozzájáruló Sisi pedig 38 ezer videóindítással az ötödik helyen végzett.

Az elmúlt héten az rtl.hu videós hírportálon regisztrált videóindítások száma 924 ezer, az rtlmost.hu-n pedig 812 ezer lett. Az rtl.hu legnézettebb tartalmának a NőComment! egyik videója bizonyult 110 ezer videóindítással, de a top3-ban végzett a Konyhafőnök legnépszerűbb videója is 63 ezer videóindítással.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég; lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2022.16. hét, Gemius Prism,4+ rtlmost, rtlmost+, rtl.hu web+app, total videoview (2022. 04. 25-én lekért adatok alapján).

 

Címlapról ajánljuk