Vállalati hírek

Első hellyel búcsúzott a Cápák között

rtl.hurtl.hu

2022. március 9. 16:04

Az RTL Klub volt a legnézettebb főműsoridős csatorna a 18-49 évesek körében és csoportszinten is az RTL Magyarország vitte a hetet főműsoridőben. A TOP10-es nézettségi lista kilenc helyén az RTL Magyarország műsorai szerepeltek. A Cápák között évadzáró epizódja lett a hét legnézettebb műsora, maga mögé utasítva a konkurens zenés showműsorát.

Az elmúlt héten az RTL Magyarország 29,9%-os lineáris SHR-rel nyerte a főműsoridőt a fő célcsoportban (TV2: 27,1% SHR). Az RTL Klub sem talált kihívóra: 14,8%-os lineáris közönségaránnyal győzedelmeskedett a 18-49 évesek körében, főműsoridőben.

Élen az RTL Magyarország hír- és infotainment műsorai

Tovább emelkedett az RTL Híradó nézettsége: a 18 órakor kezdődő hírműsor átlagosan 23,1%-ot hozott a 18-49 évesek körében a múlt héten, 219,821 nézőszámával a fő célcsoportban ez az elmúlt egy év legjobb eredménye. Az RTL Híradó a teljes lakosság körében is tarolt: 791 ezer fős átlagos nézőszámával a legnézettebb hírműsor volt az elmúlt héten.

A múlt héttől új, korábbi időpontban jelentkező késő esti kiadás is remek számokat hozott: a 12,1%-os átlagos közönségarány is hozzájárult ahhoz, hogy az RTL Klub minden hétköznap este nyerje a főműsoridőt a 18-49 évesek körében. Az RTL Híradó az online térben is kilőtt: az RTL Most felületén az előző héthez képest 31%-kal nőtt meg az hírműsorra regisztrált videóindítások száma.  Az RTL Híradó mellett a hétköznap esténként élőben jelentkező Fókusz is kiemelkedő nézettséggel futott: az infotainment magazin átlagosan 19,5%-os lineáris közönségaránnyal futott a fő célcsoportban.

Első hellyel búcsúzott a Cápák között

Vasárnap este véget ért a Cápák között 4. évada. Az üzleti showműsor záró epizódja nemcsak saját idősávjában verte meg a legfőbb rivális műsorát a fő kereskedelmi célcsoportban, de a hét legnézettebb műsora címet is elhozta a konkurens zenés showműsora elől. A 10 rész átlagosan 19,6%-os közönségaránnyal futott a 18-49 évesek körében, és az átlagnál is jobban teljesített a fiatal magas vásárlóerejű és iskolai végezettségű nézők körében. A Cápák között a 18-39 éves nők körében 22,8%-it, a 18-49 éves ABC vásárlóerejűeknél 21,9%-ot hozott átlagosan. Az üzleti showműsor az online térben is a fiatal nézőket – elsősorban a 30-39 éves férfiakat – vonzotta, a 4. évad 10 epizódja összesen 463 ezer videóindítást generált.

A hétköznap estéken a Keresztanyu továbbra is kiemelkedő, 17,3%-os nézettséget szállított, míg szombat este A Tanár 13,5%-kal futott a fő célcsoportban. A hét legnézettebb filmje is az RTL Klubon futott: a vasárnapi Vasember 3 13,2%-os lineáris SHR-t ért el.

4,8%-os közönségarányával az elmúlt héten a Film+ lett a harmadik legnézettebb csatorna. A legnézettebb kábeles tartalom a Coolon futott: a hétfő esti A mi kis falunk epizód 8,9%-os lineáris közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, live+aslive+vendég, live+kumulált tsv+vendég, főműsoridő (1900-2259) teljes nap (0200-2559), 18,49, 4+, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány) Cápák között: 2022.01.02-2022.03.06-ig, Gemius Prism, 4+, RTL Most+ web és app, total videoview, 2022.09. Hét, 2022.03.07-én lekért adatok alapján.

 

Címlapról ajánljuk