Vállalati hírek

Újra nyerte a hetet az RTL Klub és az RTL Magyarország

rtl.hurtl.hu

2022. február 9. 13:24

Remek eredménnyel zárta az elmúlt hetet az RTL Klub. A csatorna végzett az élen főműsoridőben a 18-49-es célcsoportban, míg a portfóliók nézettségi versenyét az RTL Magyarország nyerte.

Az RTL Klub az idei legjobb eredménnyel, heti átlag 15%-os lineáris közönségaránnyal az első helyen végzett a csatornák nézettségi versenyében főműsoridőben, megelőzve ezzel fő vetélytársát, a TV2-t (14,1% lineáris SHR). Az 5. hét nagyszerű eredményéhez hozzájárult többek között az RTL Híradó, amely heti átlag 19,7%-os lineáris közönségarányával nyerte a hírműsorok versenyét (TV2 Tények: 18,8% lineáris SHR). Az RTL Klub infotainment magazinja, a Fókusz heti átlag 18,1%-os lineáris SHR-rel megelőzte a konkurens csatorna hasonló műsorát (13,6% lineáris SHR), a Keresztanyu vadonatúj évadának epizódjai pedig az elmúlt hetet is kiemelkedő eredménnyel zárták (heti átlag 18,0% lineáris SHR) a 18-49-es korosztályban.

De nem csak a hétköznap főműsoridő volt erős az RTL Klubon az 5. héten. Szombaton este A Tanár a negyedik évad második legmagasabb nézőszámát hozta a 18-49 éves célcsoportban (15,1% lineáris SHR), vasárnap este pedig a Cápák között (19,5% lineáris SHR) bizonyította újra, hogy sikere rendíthetetlen. Az RTL Klub üzleti showműsora ezzel a kiemelkedő eredménnyel a nézettségi toplista második helyén végzett az elmúlt héten a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban. A hét legnézettebb műsorainak tízes toplistáján kilenc helyet az RTL Klub műsorai foglalnak el.

A harmadik legnézettebb csatornának a Cool bizonyult az elmúlt héten. A csatorna kiemelkedő eredményt, heti átlag 5,9%-os lineáris SHR-t ért el főműsoridőben a 18-49-es célcsoportban, amelyre 2017 tavasza óta nem volt példa. A csatornák nézettségi versenyének negyedik helyén a Film+ végzett főműsoridőben heti átlag 4,8%-os lineáris közönségaránnyal.

Csoportszinten is az RTL Magyarország végzett az élen főműsoridőben az elmúlt héten. Az RTL Magyarország 8 csatornás portfóliója heti átlag 31,2% lineáris SHR-t ért el főműsoridőben a 18-49-es korosztályban, ezzel maga mögé utasítva fő riválisát (TV2 Csoport: 29,4% lineáris SHR) és a további csatornacsoportokat. Az RTL Magyarország ezzel az eredményével idei csúcson zárta a hetet.

Erősen indult a Hotel Margaret a digitális térben. Az RTL Klub vadonatúj krimivígjáték-sorozatának első epizódja 59 ezres videóindítást generált az RTL Moston, ezzel az eredménnyel az epizódok toplistáján az első helyen végzett. Az egész heti adatokat tekintve pedig a Hotel Margaret 166 ezer videóindítással a harmadik helyen végzett az Éjjel-Nappal Budapest (226 ezer vv.), illetve a Keresztanyu (175 ezer vv.) mögött.

Forrás: Nielsen közönségmérés, 18-49 és 4+, AMR és Lineáris SHR%, Live+AsLive+Vendég, főműsoridő: 19:00-22:59, 2022, 5. hét; Gemius Prism, 4+, RTL Most, RTL Most+ web és app Total Video View

 

Címlapról ajánljuk