Vállalati hírek

2021-ben is nagyon sikeresek voltak az RTL Klub műsorai és az RTL Magyarország kábelcsatornái

rtl.hurtl.hu

2022. január 28. 14:07

Fikciós sorozatok

A napi sorozatok tekintetében a Keresztanyu 2. évada is belopta magát a nézők szívébe: 68 epizódja átlagosan 16,1%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-49 évesek körében, 59 este bizonyult győztesnek saját sávjában, és a teljes lakosságból naponta közel átlagosan 700 ezer embert ültetett a képernyő elé. Az RTL Klub heti fikciós sorozata, A mi kis falunk is megőrizte közönségkedvenc pozícióját: epizódjai éves átlagban 23,2%-os közönségarányt értek el a 18-49-es korcsoportban és átlagosan 900 ezer nézőt ültettek a képernyő elé a teljes lakosság köréből.

Showműsorok

Tarolt az X-Faktor jubileumi, tizedik szériája. A tehetségkutató 11 héten keresztül vezette a heti toplistát a 18-49-es korosztályban átlag 28,3%-os közönségaránnyal. Legnézettebb adása az október 16-i volt, amikor is 35,9%-ot ért el a kiemelt korcsoportban, míg a teljes lakosság körében több mint 1 millió 150 ezer ember nézte ezt a részt. Az X-Faktor mellett a világ egyik legőrültebb showműsora, az Álarcos énekes is nagyon szép eredményeket hozott: harmadik hazai évada átlagosan 16,8%-os közönségaránnyal futott a fő célcsoportban, míg a teljes lakosságból átlagosan 725 ezer néző várta, hogy kit rejtenek a maszkok.

Reality műsorok

A Nyerő Páros 5. évada a korábbi évadok nézettségét is felülmúlta. Kimagasló átlagos 23%-os közönségaránnyal futott a 18-49-es korcsoportban, a teljes lakosság körében pedig 732 ezres átlagos nézőszámot hozott a sztárpárok vetélkedése.

A Konyhafőnök idén is bizonyította, hogy 8 évad után is lefőzhetetlen: a teljes évad a 18-49-es korcsoportban átlag 17,1%-kal futott, amely még a két évvel ezelőtti tavaszi szezonnál is jobb eredmény ezen célcsoporton. A Konyhafőnök VIP hatodik évada a kiemelt kereskedelmi célcsoportban (18-49), átlagosan 16%-os eredményt hozott, a teljes lakosságot nézve pedig átlagosan majd 600 ezer főt ültetett a képernyők elé. A széria 29 epizódjából 23 este bizonyult jobbnak a konkurencia műsoránál a kiemelt korcsoportban. A Konyhafőnök család legújabb tagja A Mestercukrász - Az édesszájú Konyhafőnök is megédesítette a nézők estéit 2021-ben átlag 13,6%-os közönségarányával a 18-49-es korosztályban.

2021-ben visszatért a Survivor is: a 35 epizódból álló évad 15,3%-os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

Az RTL Magyarország kábelcsatornái 2021-ben is remekül teljesítettek: a Film+, a Cool és az RTLII is az élen végzett éves átlagot tekintve, saját versenytársaikkal szemben, főműsoridőben a kiemelt célcsoporton. Továbbá, a Film+ csatornáról elmondható 2021-ben a 3. helyen végzett a magyar nyelvű tévécsatornák versenyében, és a legnézettebb magyar nyelvű kábelcsatorna volt éves átlagban, főműsoridőben a 18-49-es korcsoportban.*

Forrás: Nielsen Közönségmérés, Teljes nap: 02:00-25:59, Főműsoridő: 19:00-22:59, 18-49 éves és 4+ korcsoport, átlag SHR%, TSV adatokkal és Vendégnézőkkel, 2021.01.01. – 2021.12.31. között (2022.01.02-án lekért adatok adatok alapján).

*Forrás: Nielsen Közönségmérés, Főműsoridő: 19:00-22:59, 18-49 éves korcsoport, átlag SHR%, TSV adatokkal és Vendégnézőkkel, 2021.01.01. – 2021.12.31. között (2022.01.08-án lekért adatok adatok alapján).

 

Címlapról ajánljuk