Vállalati hírek
Vállalati hírekVállalati hírek
További sikerek az RTL kábelcsatornáin
2015. szeptember 2. 13:15
Az RTL csoport kábelcsatornái erős teljesítményt produkáltak a 35. héten. Továbbra is kimagasló sikereket ért el a Cool csatorna, elfoglalva a hét műsorranglistájának első helyeit.
Az RTL+ csatorna heti átlagos közönségaránya ezúttal 1.2 százalék lett a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton. Szintén jól teljesített a Muzsika Tv, amit a 18-49 évesek 0.9 százaléka nézett. De javítani tudott a Film+2 csatorna is, a nyár utolsó teljes hetében 0.4 százalékot hozott, épp úgy, mint a Sorozat+.
Az RTL+ legsikeresebb estéje a kedd volt, ahol előbb a klasszikus amerikai vígjáték, az Egy rém rendes család (2.7 % SHR) kalandjai voltak, majd Benny Hill (2.0 % SHR) tovább szórakoztatta a közönséget. Szerda este pedig Colombo (3.6 % SHR) nyomozása keltette fel a nép figyelmét.
A Cool átlagosan 6,0 és 6,8 százalékos közönségarányt ért el teljes napon és főműsoridőben. Minden idők legsikeresebb Cool sorozata, a Dr. Csont kedd esti epizódja volt ezúttal is a heti favorit, műsorsávjában 11,5 százalékos közönség részesedést ért el. A kábelcsatornák műsorranglistájának második helyezettje szintén egy Cool program: Jennifer Aniston és Adam Sandler főszereplésével bemutatott (2011) Kellékfeleség c. szombat esti vígjáték 11,1 százalékos közönségarányt hozott a csatornának.
Akik vasárnap a nyári forróságban otthon múlatták az időt, azok a Muzsika TV-n főként a Frédy Show-t nézték, mivel a csatorna legnézettebb műsoraként 3.3 százalékot ért el. De szintén kiemelkedő népszerűségnek örvendett a hét utolsó napján a Fűre lépni tilos (2.5 % SHR) és a Nagyfröccs (2.3 % SHR) című zenés produktum is.
A Film+ némi gyengülést mutatott a nyár utolsó hetében: napi közönségaránya 4,8 százalék, főműsoridőben pedig 5,1 százalék volt. A csatorna legnépszerűbb filmje a Szökevény című amerikai akciófilm volt hétfőn este. (SHR: 7,3%)
Az RTL+ legsikeresebb estéje a kedd volt, ahol előbb a klasszikus amerikai vígjáték, az Egy rém rendes család (2.7 % SHR) kalandjai voltak, majd Benny Hill (2.0 % SHR) tovább szórakoztatta a közönséget. Szerda este pedig Colombo (3.6 % SHR) nyomozása keltette fel a nép figyelmét.
A Cool átlagosan 6,0 és 6,8 százalékos közönségarányt ért el teljes napon és főműsoridőben. Minden idők legsikeresebb Cool sorozata, a Dr. Csont kedd esti epizódja volt ezúttal is a heti favorit, műsorsávjában 11,5 százalékos közönség részesedést ért el. A kábelcsatornák műsorranglistájának második helyezettje szintén egy Cool program: Jennifer Aniston és Adam Sandler főszereplésével bemutatott (2011) Kellékfeleség c. szombat esti vígjáték 11,1 százalékos közönségarányt hozott a csatornának.
Akik vasárnap a nyári forróságban otthon múlatták az időt, azok a Muzsika TV-n főként a Frédy Show-t nézték, mivel a csatorna legnézettebb műsoraként 3.3 százalékot ért el. De szintén kiemelkedő népszerűségnek örvendett a hét utolsó napján a Fűre lépni tilos (2.5 % SHR) és a Nagyfröccs (2.3 % SHR) című zenés produktum is.
A Film+ némi gyengülést mutatott a nyár utolsó hetében: napi közönségaránya 4,8 százalék, főműsoridőben pedig 5,1 százalék volt. A csatorna legnépszerűbb filmje a Szökevény című amerikai akciófilm volt hétfőn este. (SHR: 7,3%)
Film+2 heti top filmjei a hétfő esti Árvíz (1 % SHR) című angol-dél-afrikai-kanadai katasztrófa film, a Dzsingisz kán (1.6 % SHR) japán életrajzi dráma és a szombat éjjeli A Midsomer gyilkosságok (5.8 % SHR) voltak.
A régebbi, ám de klasszikus sorozatok kedvelői a Sorozat+ csatornán A szállító (1.7 % SHR) szombati és a CSI (1.7 % SHR) keddi részét, valamint a Fedőneve: Puma ( 1.3 % SHR) szombat délutáni epizódját tartották a legérdekesebbnek.
Az RTLII-n a saját gyártású produkciók a legkelendőbbek, a csatorna top három műsora: a csütörtök esti Showder Klub (SHR: 3,2%), a kedd esti Híradó (2,5%) és a hétfő késő esti Barátok Közt (2,8%) lett. Az RTLII eredményei is kifakultak a nyárzáró hétén: napi és főműsoridős közönségaránya 1,5 és 1,3 százalék volt.
Forás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – a kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Kövess minket, és értesülj a friss hírekről a Facebookon is!
Követem