Részvételi szabályzat

2021. szeptember 19. 18:55

Az M-RTL Zrt. (1222 Budapest Nagytétényi út 29.) (továbbiakban: RTL), valamint a Telekom New Média Zrt. (1222 Budapest Nagytétényi út 29.) (a továbbiakban: TNM) által szervezett és “Álarcos Énekes” című televíziós műsorhoz (a továbbiakban: Műsor) kapcsolódó az “RTL 24” megnevezésű applikáción/alkalmazáson, valamint alapdíjas SMS szolgáltatáson keresztüli közvéleménykutatás/véleménynyilvánítás/tippelés szolgáltatásának leírása és szabályai.

A szolgáltatás lényege, hogy a nézők (résztvevők) az applikáció/alkalmazásban biztosított felületen keresztül a Műsorban elhangzott nyomozók válaszaival – ki van az álarc alatt - kapcsolatban véleményt nyilvánítanak; valamint az első és második adást követően a nézők (résztvevők) SMS-ben beküldött TOP3 tippel kiegészített névlistából választhatják ki azt a lehetőséget, amivel egyetértenek vagy azt a véleményüket, hogy a Műsorban álarcban szereplő nevét egyik lehetőség sem jelenítette meg. A Műsorban a szerkesztők folyamatosan információkat adnak az egyes szereplőkkel kapcsolatos információkról, valamint a Nyomozók válaszairól (Ki lehet az álarc mögött). A „KVIZ” felület addig elérhető az egyes adásokban, amíg ki nem derül annak az álarcos szereplőnek a személye, aki az adásban leveszi az álarcot.

Az applikáció/alkalmazás csak internetkapcsolat megléte esetén működtethető. Az applikáció/alkalmazás működtetéséhez létrehozott internetkapcsolat esetleges telefonos vagy adatforgalmi költségekkel járhat, melyekért sem az RTL, sem a TNM nem vállal felelősséget.

A szolgáltatás lényege, hogy az RTL 24 applikáció/alkalmazás keretrendszerében található "Belépés" elnevezésű funkcióban a regisztrációt követően be tudjanak lépni az applikációba/alkalmazásba, annak érdekében, hogy használni tudják a „KVIZ” funkciót és ezzel részt vegyenek a kvízben.

A „KVIZ” funkciót az applikáción/alkalmazáson keresztül csak az RTL MOST felületén regisztrált, vagy Facebook profillal rendelkező, vagy Google fiókkal rendelkező, illetve IOS rendszeren Apple ID-t megadó ÉS ezekkel a profilokkal belépett felhasználók tudják megtenni. A „KVIZ” keretében a résztvevők az általuk választott karakter személyéről a Műsor nyomozói által tippelt szereplő valós neve, illetve az EGYIK SEM opció kiválasztása után az ELKÜLD gomb megnyomásával tudnak véleményt nyilvánítani. Az érvényesen leadott, beküldött vélemények közül azok a résztvevők, akik helyesen foglaltak állást a szereplő valós kilétéről az adásban elhangzott tudásalapú és egyéb információk alapján, részt vesznek a nyeremények kisorsolásában. A szereplő valós kilétére az álarc levétele után derül fény a Műsorban. Nyereménysorsolásban a kieső szereplőre beérkezett érvényes impulzusok vesznek részt, a résztvevők azon nyereményre jogosultak, ami az adott szereplő kiesésekor bemutatásra kerül a műsorban.

Az alapdíjas SMS alapú szolgáltatás lényege, hogy minden résztvevő az egyes adásokat követő héten hétfőn adásba kerülő „Fókusz” c. műsorban történő felhívás után az adott héten szerda éjfélig SMS-ben a 06-30-44-44-200 hívószámra a saját véleményét el tudja küldeni az egyes karakterekről az Álarc – Név kombinációval. A adatok, valamint a beérkezett SMS vélemények összesítése után kialakult karakterenkénti TOP3 nézői „Álarc – NÉV” kombinációval az RTL24 applikációban, az adott hét csütörtökön történő Fókusz bejelentés után újra élesedik a „KVIZ” felület, kiegészítve karakterenként a TOP3 résztvevői listával, ahol a résztvevők az adott héten szombaton adásba kerülő Fókusz Plusz c. műsor végéig tudnak újra véleményt nyilvánítani.

A Műsorral kapcsolatos nézői vélemények elküldése az alábbiak szerint lehetséges:

3. adás – adás alatt

Fókusz – SMS – hétfő- szerda éjfél

3. adás szereplőihez kapcsolódó szakasz: csütörtök- szombat

4. adás – adás alatt

Fókusz – SMS – hétfő- szerda éjfél

4. adás szereplőihez kapcsolódó szakasz: csütörtök- szombat

Nézői helyes tippnek, minden esetben azokat a KVIZ funkcióban leadott véleményeket tekintjük érvényesnek, amikor az adott lelepzett karakter valós személy nevére helyes válasz érkezett az adásban; illetve az azt megelőző utolsó hétközbeni tippelésben ahol a karakterre érvényesen lehetett vélményt nyilvánítani.

Az egyes szereplőkre leadott, hétközben beérkezett nézői véleményeket az adott szereplőnek egy következő adásba kerülésekor a nézői nyereménysorsolásnál figyelembe vesszük.

I. Alapfogalmak

1. „Álarcos Énekes: az elsősorban az RTL KLUB elnevezésű televíziós csatornán sugárzásra kerülő televíziós műsor, amellyel kapcsolatban többek között az RTL, valamint jelen szabályzatban foglalt kvízekhez kapcsolódóan a TNM, mint szervező jogosult kötelezettségeket vállalni.

2. Az RTL KLUB csatorna: országos vételkörzetű magyar nyelvű csatorna.

3.„Álarcos Énekes” című műsor indulása: 2021-09-05

4. A Műsor befejezése: Az „Álarcos Énekes”mindaddig tart, amíg a Műsorban szereplő produkciók (álarcos szereplők) közül ki nem derül a győztes személye.

5. Szereplő: azok a természetes személyek, akik álarcban produkciókat mutatnak be.

6. Felhasználó/résztvevő: Minden olyan természetes személy, aki az IOS és ANDROID alkalmazásáruházakból letöltötte az RTL24 applikációt és az applikációban található "Belépés" funkcionalitásnál található "Regisztrációs" folyamatot elvégezte vagy érvényes FACEBOOK vagy RTL MOST vagy Google fiók profillal rendelkezik; vagy IOS Apple ID megadásával belép, igénybe veszi a „KVIZ” funkcionalitást és ott véleményt nyilvánít.

7. „Álarcos Énekes Vélemény Kvíz”: A Műsorral kapcsolatos KVIZ szolgáltatás, elérhető az “RTL24” elnevezésű applikáción/alkalmazáson keresztül (azon belül az „Álarcos Énekes”) kiválasztásával.

Az “RTL24” applikáció/alkalmazás IOS és ANDROID platformok alkalmazásközpontjaiban található. Az applikáció/alkalmazás ingyenesen elérhető azon felhasználók/résztvevők számára, akik érvényes hozzáféréssel rendelkeznek az IOS és ANDROID platformok alkalmazásközpontjaihoz, valamint rendelkeznek INTERNET hozzáféréssel. Az ingyenesség minden esetben arra vonatkozik, hogy az applikáció/alkalmazás tulajdonosa az egyes áruházakból való letöltéséhez díjat nem szed be, az applikáció/alkalmazás használata közben keletkező adatforgalomra nem.

Az “RTL24” applikációban/alkalmazásban található menürendszer és információ eléréséhez regisztráció és belépés szükséges.

A “KVÍZ” csak érvényes regisztrációval rendelkező felhasználóknak/résztvevőknek érhető el a „Belépés” funkcióval.

Érvényes regisztráció/Belépés az applikációba/alkalmazásba:

7.1. Minden felhasználó/résztvevő, aki rendelkezik érvényes „FACEBOOK” regisztrációval, és a „Belépés Facebookkal” gombra lép, azonnal be tud lépni, abban az esetben, ha az eredeti beállításaiban engedélyezte ezt a funkciót a FACEBOOK oldalán.

7.2. Minden felhasználó/résztvevő, aki rendelkezik érvényes „RTL MOST” profilhoz kapcsolódó regisztrációval, és a „Belépés RTL MOST PROFILLAL” gombra lép, azonnal be tud lépni (email és jelszó megadása).

7.3 Minden felhasználó/résztvevő, aki rendelkezik érvényes „Google” fiókhoz kapcsolódó regisztrációval, és a „Belépés Google PROFILLAL” gombra lép, azonnal be tud lépni (felhasználónév/email/telefonszám), ha az eredeti beállításaiban engedélyezte ezt a funkciót.

7.4 Minden felhasználó/résztvevő, aki rendelkezik érvényes „IOS Apple ID” azonosítással, és a „Bejelentkezés az Apple-el” gombra lép, azonnal be tud lépni (felhasználónév/email/telefonszám).

7.4. Minden felhasználó/résztvevő, aki sem a 7.1., sem a 7.2., sem a 7.3., sem 7.4. alapján nem tud belépni az applikációba, a „REGISZTRÁCIÓ” gomb segítségével érvényes regisztrációt tud generálni. A regisztráció minden esetben az applikációban, felugró ablakban jelenik meg, mely szintén adatforgalmat generál. A felhasználó a regisztráció után az 7.1, 7.2, 7.3, 7.4. pont szerint tud az applikációba belépni.

8.SMS saját vélemény: Bármely hazai vagy nemzetközi távközlési szolgáltató, bármely ügyfele, aki olyan előfizetői vagy kártyás csomaggal rendelkezik, melyről alapdíjas (azaz az előfizetői csomagjának megfelelő árazású) SMS üzenetküldésre van lehetősége, a szolgáltatást igénybe tudja venni. Abban az esetben, ha roamingon keresztül érkezik, az üzenetre az egyes országok roaming tarifái vannak érvényben.

II. A SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA

Álarcos Énekes Vélemény Kvíz 3. adás – 4. adás

Az Álarcos Énekes Vélemény Kvíz szolgáltatás célja, hogy a felhasználók/résztvevők az applikációban biztosított felületen keresztül a Műsorban elhangzott nyomozók tippjeivel – ki van az álarc alatt - kapcsolatban véleményt nyilvánítanak.

Nyomozói szuperkártya

SZUPERKÁTYA SZABÁLYISMRETETÉS

Mindegyik nyomozó kap egy úgynevezett szuperkártyát, amely lehetőséget ad arra, hogy a nyomozók azonnal leleplezzenek egy karaktert. Minden nyomozó a teljes műsorfolyam alatt egy kártyával rendelkezik, azaz mindösszesen 4 alkalommal fordulhat elő az azonnali karakter leleplezés.

A nyomozó csak akkor teheti meg, hogy használja a szuperkártyát, ha sikerül meggyőznie mindenkit, tehát mind a négy nyomozó azonos állásponton van; abban a tekintetben, hogy ki van a maszk mögött. Ha megvan az egyetértés a karaktert azonnal leleplezik!

Amennyiben a nyomozók tippje helyes, a karater leleplezi magát és kiesik a versenyből; és a helyét egy új karakter veszi át, aki úgyanúgy lelepleződhet az adás végén.

Amennyiben a tipp helytelen a karakter nem leplezi le magát, és versenyben marad; a szuperkártya elveszett.

Egy adásban egy szuperkártya használható fel.

 

A „KVIZ” felület lezárására a Műsor adott adása alatt akkor kerül sor, amikor az adott adásban kiderült annak a szereplőnek személye, aki leveszi az álarcot, szuperkártya felhasználás esetén automatikusan az új karakter jelenik meg a kiesett versenyzőre tippelni nem lehet

Mind az 3. adás, mint a 4. adás után a felhasználók/résztvevők SMS-ben beküldött TOP3 tippel kiegészített névlistából választhatják ki azt a lehetőséget, amivel egyetértenek vagy azt a véleményüket, hogy a Műsorban álarcban szereplő nevét egyik lehetőség sem jelenítette meg. A Műsorban a szerkesztők folyamatosan információkat adnak az egyes szereplőkkel kapcsolatos tippekről.

A hétköznap indított kiegészített „KVÍZ” minden esetben csütörtök – szombat időszakban elérhető. (csütörtök FÓKUSZ c. műsorban indulás – szombati Fókusz Plusz c. műsorban zárás).

A felhasználók/résztvevők a televíziós adásból értesülnek az előadókhoz, produkciókhoz tartozó elnevezésekről.

Nézői helyes tippnek, minden esetben azokat a KVIZ funkcióban leadott véleményeket tekintjük érvényesnek, amikor az adott lelepzett karakter valós személy nevére helyes válasz érkezett az adásban; illetve az azt megelőző utolsó hétközbeni tippelésben ahol a karakterre érvényesen lehetett vélményt nyilvánítani.

KVIZ ETAPOK az 3. és 4. adásoknál és további adásoknál

Első Etap:

Az egyes produkciókat követően elhangzott nyomozói tippek elhangzása után élesedik a KVIZ fülben az álarcos szereplő képére kattintva az összesített lista, a „4 Nyomozói tipp” és az „Egyik sem” gomb.

Az etap lezárása az adás alatt, az utolsó párbaj lezárását követően, a kieső szereplő (Álarc) megnevezésekor.

Minden esetben megjelenik az elérhető szuperkártyák mennyisége is.

Második Etap:

Fókusz c. műsorban az SMS küldési lehetőség lezárását követő összesítés után, csütörtöki adásbejelentést követően – szombat Fókusz Plusz c. műsor végéig.

Az egyes szereplőkre leadott hétközben beérkezett nézői véleményeket az adott szereplőnek egy következő adásba kerülésekor a nézői nyereménysorsolánál figyelembe vesszük.

Az egyes szereplőkre a nyomozók által kimondott tippeket, valamint az SMS Top3 nézői vélményeket az álarcos szereplőknél folyamatosan megjelenítjük a szereplő egy következő adásba kerülésekor.

 

A szolgáltatások igénybevételének időbelisége:

Minden esetben a Műsor során értesülhetnek a felhasználók/résztvevők azokról a produkciókről, amik szerepelnek az adott " KVIZ" szolgáltatásban.

A "KVIZ" indításának időpontja minden esetben a műsorvezető által kerül közlésre a Műsor során.

Az adott etap lezárása az adás alatt utolsó párbaj lezárását követően, a kieső szereplő (Álarc) megnevezése.

„KVIZ”  érvényessége

A „KVÍZ” időtartamának kezdete előtt és befejezése után (műsorvezetői közlés alapján, képi vagy szóbeli megjelenítés az indításra és a kieső alarcról szóló döntés előtt) érkezett vélemények érvénytelenek.

Az egyes szereplőre/álarcosra a felhasználók/résztvevők által az applikációban/alkalmazásban leadott vélemények a TNM által üzemeltetett technikai rendszerbe ténylegesen megérkeznek a meghatározott idő alatt.

Az RTL és a TNM nem vállalnak felelősséget azon esetekért, amikor felhasználó/résztvevő nem rendelkezik INTERNET hozzáféréssel, vagy a hozzáférés sebessége, az adatátvitel megszakadása nem teszi lehetővé, hogy érvényes véleményt adjon le.

Az érvényes résztvevői véleményekről részletes jegyzőkönyv készül. TNM az egyes véleményezési etapokról elkülönített adatbázist tárol.

 

III. A KVIZ EREDMÉNYEK FELÜGYELETE, RÖGZITÉSE

 

A “KVIZ”-ben a Műsor során a produkciókra leadott felhasználói/résztvevői vélemények menetét 3 főből álló bizottság felügyeli és dokumentálja, majd megállapításait jegyzőkönyvben rögzíti.

 

Az SMS saját vélemény beküldésnél hibás (pl. rossz név, kód tévesztés) vagy a szolgáltatás időtartamán kívül beérkezett véleményekért az RTL, valamint a TNM semmilyen felelősséget nem vállal. A jelen szabályzatban foglalt feltételeknek meg nem felelő vélemények érvénytelenek, és azok kizárásra kerülnek.

 

Az RTL, valamint a TNM a nyeremények tekintetében minőségi felelősséget nem vállal, a nyertes ilyen igényét jogszabályi keretek között a nyeremény gyártójával, illetve a szolgáltatás nyújtójával szemben érvényesítheti.

 

IV. NYEREMÉNYEK, AZ EREDMÉNYEK KÖZZÉTÉTELE, NYERTES

1.A nyeremények

Azon felhasználók/résztvevők között, akik az applikációban/alkalmazásban a „KVÍZ” funkcióban az adások alatt érvényes véleményt adtak le a jelen szabályzatban foglaltak szerint (nyomozói tippet választottak, vagy nézői véleményt választottak vagy az „Egyik sem” gombot nyomták meg), nyeremény(ek) kerülnek kisorsolásra a televíziós adásban ismertettek alapján. A televíziós adásban a felhasználókkal/résztvevőkkel képpel és elhangzással ismertetjük az egyes nyereményeket. A nyeremények kizárólag a „KVÍZ” funkcióban  helyes véleményt nyilvánító felhasználók/résztvevők között kerülnek kisorsolásra.  A helyes válasz az a szereplőnek a valós neve, amennyiben szerepelt a karakternél  vagy az „Egyik sem” gomb.

Anyerteseket a TNM és/vagy az RTL emailen vagy Facebook üzenetben vagy telefonon értesíti nyereménye tárgyáról, illetve a nyeremény átvételének feltételeiről.

A hétközbeni „KVIZ”-ben leadott véleményeket az egyes szereplőkkel kapcsolatban, a szereplő egy következő adásban történő megjelenésénél figyelembe vesszük és érvényes véleménynek tekintjük, amennyiben helyes.

A „KVIZ” eredményéről, azaz arról, hogy melyik álarc képénél feltüntetett valós névre vagy az ’Egyik sem” gombra küldtek véleményt a felhasználók/résztvevők jegyzőkönyv készül.

A „KVIZ” érvényességi ideje lejártát követően beérkezett válaszokért az RTL és a TNM semmilyen felelősséget nem vállal. A jelen szabályzatban foglalt feltételeknek nem megfelelő felhasználói/résztvevői válaszok érvénytelenek, és azok a „KVIZ” eredményének megállapításakor nem vehetőek figyelembe. 

Azok között a felhasználók/résztvevők között, akik helyes formában adták le az RTL24 applikációban/alkalmazásban a “KVIZ” funkcióban véleményüket a TNM 3 fős sorsolási bizottság jelenlétében egy számítógépes véletlenszerű algoritmus segítségével kisorsolja a nyerteseket az adás követő munkanapon.

 

A nyereményekről a felhasználók/résztvevők a Műsor napi adásából értesülnek.

A nyertesnek a hiteles és teljes körű azonosítását követően az RTL vagy megbízottja juttatja el/adja át a nyeremény(eke)t. A nyeremény(ek) átadásáról televíziós felvétel készülhet, melyen a nyeremény átadása rögzítésre kerül, amely az RTL Magyarország portfóliójába tartozó csatornákon korlátozás nélkül bemutatható, amelynek időpontjáról az érintettek közvetlenül állapodnak meg.

Az RTL és a TNM a nyeremények tekintetében minőségi felelősséget nem vállalnak, a nyertes ilyen igényét jogszabályi keretek között a nyeremény gyártójával, illetve a szolgáltatás nyújtójával szemben érvényesítheti.

2.A nyertes definiálása

Nyertesnek ismeri el a TNM azt a felhasználót/résztvevőt, aki érvényes véleményt adott le a „KVIZ” során és

  • az alábbi azonosítási adattal kapcsolatban hitelesen tud nyilatkozni, arról információval rendelkezik:
  • RTL MOST internetes regisztrációt érvényes valós email címmel hozta létre; vagy
  • Érvényes és valós Facebook fiókkal rendelkezik; vagy
  • Érvényes Google fiókkal rendelkezik; vagy
  • Érvényes IOS APPLE ID-val rendelkezik; és
  • Regisztrált az Applikáción keresztül.

A nyertes kisorsolásával egy időben 2 pótnyertes is kisorsolásra kerül arra az esetre, ha a nyertes értesítése sikertelen vagy a nyertesnek a nyeremény nem juttatható el, vagy a nyertes nem veszi át a nyereményt a megadott határidőben. 

3. A nyertes értesítése:

A kisorsolt nyertest, nyerteseket a TNM vagy az RTL képviselője telefonon, vagy emailben vagy a Facebookon értesíti nyereményük tárgyáról, illetve a nyeremény átvételének feltételeiről. A kisorsolt nyertessel/nyertesekkel minden esetben az informatikai rendszerben található hívószámon/azonosítón keresztül (ahonnan érkezett a vélemény) történik a kapcsolatfelvétel, a sorolást követően 72 órán belül.

Amennyiben a nyertes telefonon nem elérhető (nincs térerő, külföldön tartózkodik, ki van kapcsolva, nem veszi föl, stb), nem érvényes a felhasználó/résztvevő által az applikációban/alkalmazásban történő regisztráció során megadott, vagy az RTL MOST vagy a GOOGLE profiljához tartozó email cím, vagy a Facebook azonosítóval nem elérhető, az értesítést az RTL és/vagy a TNM operátorai 3 napon keresztül, napi két alkalommal, különböző napszakban kísérlik meg. Amennyiben az előbbiek szerint sikertelen a felhasználó/résztvevő értesítése, úgy a nyereményre való jogosultságát elveszti és a kisorsolt első pótnyertes válik a nyereményre jogosulttá.

4. A nyeremény(ek) átadásának feltétele:

A sikeres értesítés alkalmával beazonosított nyertes a személyes adatait az alábbiak szerint köteles megadni:

  • név; anyja neve; születési hely és idő;
  • személyi igazolvány szám és adóazonosító jel, nyilatkozat az adólevonásokhoz

 

A beazonosított nyertes személyesen vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással ellátott személy útján jogosult a nyeremény átvételére az egyeztetéseknek megfelelő formában és helyen.

5. A nyeremény-igény érvényesítésének időtartama:

A nyertes nyereményét a nyereményről szóló sikeres értesítést követő 30 napon belül veheti át az egyeztetéseknek megfelelő formában és helyen, azaz amennyiben az elért és értesített nyertes ezen idő alatt sem veszi át nyereményét, úgy az alábbi szabályok érvényesek:  

A nyertes nyereménye át nem vett nyereménynek minősül, a nyereményre az első, ezt követően a második pótnyertes válik jogosulttá.

IV. Adatkezelés

Felhasználó/résztvevő kijelenti, hogy az Európai Parlament és Tanács természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679/EU rendelete alapján a jelen szabályzatban foglalt adatkezelés alapjaként a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a.) pontját tekinti (az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása).

A felhasználó/résztvevő az applikációban/alkalmazásban történő regisztrációval vagy a FACEBOOK-profillal vagy az RTL MOST PROFILLAL vagy Google fiókkal vagy APPLE IDval az Applikációba történő belépéssel engedélyezi és önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló, kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy az RTL, valamint a TNM a kvízek szervezése és eredményes lebonyolítása céljából a felhasználó/résztvevő által megadott személyes adatait a jogszabályoknak megfelelően kezelje.

A felhasználó/résztvevő kijelenti/Facebook-profil, RTL MOST PROFIL, illetve Google fiók, vagy APPLE ID belépéssel, illetve az applikációba/alkalmazásba történő regisztrációval elismeri, hogy a Kvíz feltételeit megismerte, azokat elfogadta, a kvízhez kapcsolódó adatkezelés célját megértette és mindenre tekintettel, megfelelő tájékoztatáson alapuló, önkéntes és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy az általa megadott személyes adatokat az RTL, valamint a TNM a kvízek lebonyolítása érdekében nyilvántartsa, kezelje és feldolgozza.

A felhasználó/résztvevő az applikációban/alkalmazásban történő regisztrációval, vagy a FACEBOOK-profillal vagy az RTL MOST PROFILLAL, illetve Google fiókkal, vagy APPLE IDval az Applikációba történő belépéssel engedélyezi és önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló, kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy amennyiben részére nyeremény kerül kisorsolásra a TNM és/vagy az RTL emailen vagy Facebook üzenetben vagy telefonon értesítse nyereménye tárgyáról, illetve a nyeremény átvételének feltételeiről.

A felhasználó/résztvevő az applikációban/alkalmazásban történő regisztrációval, vagy a FACEBOOK-profillal, vagy az RTL MOST PROFILLAL, illetve Google fiókkal vagy APPLE IDval az Applikációba történő belépéssel engedélyezi és önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló, kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a nyeremény(ek) átadásáról televíziós felvétel készüljön, melyen a nyeremény átadása rögzítésre kerül, amely az RTL Magyarország portfóliójába tartózó televíziós csatornákon korlátozás nélkül bemutatható.

A Facebook-profillal történt regisztráció során megadott profilkép felhasználására adott engedéllyel felhasználó/résztvevő tudomásul vette, hogy képmásának az applikációhoz/alkalmazáshoz kapcsolódóan történő felhasználásához hozzájárul és a felhasználásáért ellenszolgáltatásra nem jogosult. Felhasználó/résztvevő továbbá tudomásul veszi azt is, hogy sem az RTL, sem pedig a TNM nem köteles a képmása megjelenítésére.

A Felhasználó/résztvevő az RTL-től, valamint a TNM-tól bármikor tájékoztatást kérhet adatai kezeléséről, és kérheti azok helyesbítését, törlését. Abban az esetben, ha a felhasználó/résztvevő adatai jövőbeli felhasználáshoz mégsem kíván hozzájárulni, nevének és lakcímének megadásával írásban bármikor korlátozás nélkül és ingyenesen kérheti adatai törlését a nyilvántartásból az RTL, valamint a TNM alábbi címén vagy elérhetőségén: Bp. XXII. Nagytétényi u. 29. sz. email: Help@rtlmost.hu vagy adatvedelem@rtl.hu

Az adatbázis harmadik félnek nem kerül átadásra.

Az RTL a hatályos szabályozással összhangban, ezen adatokat mindaddig kezeli, amíg az adatkezelési cél fennáll, illetve amíg a felhasználó/résztvevő a hozzájárulását vissza nem vonja.

A TNM a hatályos szabályozással összhangban, ezen adatokat mindaddig kezeli, amíg az adatkezelési cél fennáll, illetve amíg a felhasználó/résztvevő a hozzájárulását vissza nem vonja.

A TNM adatkezelési szabályzata az alábbi internetes linken érhető el:

https://www.telekomnewmedia.hu/doc/adatvedelmi_tajekoztato.pdf

Az RTL adatkezelési szabályzata az alábbi internetes linken érhető el:

https://www.rtl.hu/kviz-adatvedelem

V. A SZOLGÁLTATÁS technikai kivitelezése

A „KVIZ” önálló számítástechnikai rendszeren fut.

A szolgáltatás a Telekom New Média Zrt (1222 Budapest, Nagytétényi út 29.) és az M-RTL Zrt. (1222 Budapest, Nagytétényi út 29.) által üzemeltetett egyedi fejlesztésű műszaki, informatikai rendszereken keresztül érhető el.

A szolgáltatáshoz kapcsolódó kvízek előírásoknak megfelelő lebonyolítását a TNM a mindenkori hatályos törvények és egyéb jogszabályok betartásával szavatolja.

A hivatalos szabályzat hozzáférhető a műsor honlapján, a : https://rtl.hu/rtlklub/alarcosenekes/szabalyzat oldalon, illetve a TXT 765. oldalán. Az RTL és a TNM fenntartja a Szabályzat egyoldalú módosításának jogát, amely a fenti szerinti helyeken kerül közzétételre.

VI. Ügyfélszolgálat, információk, elérhetőségek

A szolgáltatással kapcsolatban a TNM a +36 (1) 372 49 50 -es telefonszámon elérhető ügyfélszolgálatánál lehet érdeklődni, a beérkező hívásokat a TNM rögzíti. A TNM a beérkező kérdéseket, észrevételeket feldolgozza és az egyes hívókat minden esetben visszahívja, a beérkező észrevételekről, kérdésekről a TNM ügyfélszolgálata egyedi sorszámmal ellátott listát vezet. TNM ügyfélszolgálata a hívó által megadott hívószámon hívja vissza az ügyfeleket.

Kelt: Budapest, 2021.szeptember 15.

M-RTL Zrt.

1222 Budapest Nagytétényi út 29.

Telekom New Média Zrt.

1222 Budapest Nagytétényi út 29.

 

#Álarcos Énekes#RTL Klub#rtl