Külföld

Justin Bieber cége hidratálja a katari futballszurkolókat

rtl.hurtl.hu

2022. december 6. 12:40

Az énekes Generosity nevén futó vállalatának termékei a katari vb-n debütáltak.

Justin Bieber egy fenntarthatósági kezdeményezést vezet, melynek célja, hogy kiváló minőségű ivóvízzel lássa el a lakosságot úgy, hogy fenntartható alapanyagokat használva újrahasznosítható flakonokba tölti az ivóvizet. A Grammy-díjas énekes a katari világbajnokságon indította útjára vállalata legújabb termékét, az ivóvízkutat.

Justin Bieber cége hidratálja a katari futball szurkolókat
Generosity ivóvízkútjai Al Dafna, Doha, forrás:: Chiefs of Content B.V.

A Generosity szerint a prémium lúgos vizet gyártó vállalat azáltal vált piacvezetővé, hogy olyan technológiát biztosít, amely bármilyen vízforrást prémium minőségű ivóvízzé alakít.

Azt akarom, hogy a világ hozzáférjen a legjobb vízhez. Azt is szeretném, ha az országok tudnák, hogyan védhetik legjobban népüket. A műanyag túlzott felhasználása árt nekünk, fenntarthatóbbnak kell lennünk

 – nyilatkozta Justin Bieber. Szerinte a Generosity célja nem csak az, hogy „a fogyasztók számára a legjobb vizet biztosítsa”, hanem az is, hogy az újratölthető flakonjaikkal csökkentsék a PET palackok használatát.

Justin Bieber és a cég alapítója, Micah Cravalho nemrég Katarban is járt, amiről a CNN számoltbe.

Justin Bieber cége hidratálja a katari futball szurkolókat
Forrás: Stephanie Cliffe/Qatar Museums

Nyitókép: Kevin Winter / Getty Images

#Külföld#justin bieber#generosity#cég#katar#vb#futball#termék#víz#tisztítás

Címlapról ajánljuk