Justin Bieber cége hidratálja a katari futballszurkolókat
2022. december 6. 13:40
Az énekes Generosity nevén futó vállalatának termékei a katari vb-n debütáltak.
Justin Bieber egy fenntarthatósági kezdeményezést vezet, melynek célja, hogy kiváló minőségű ivóvízzel lássa el a lakosságot úgy, hogy fenntartható alapanyagokat használva újrahasznosítható flakonokba tölti az ivóvizet. A Grammy-díjas énekes a katari világbajnokságon indította útjára vállalata legújabb termékét, az ivóvízkutat.
A Generosity szerint a prémium lúgos vizet gyártó vállalat azáltal vált piacvezetővé, hogy olyan technológiát biztosít, amely bármilyen vízforrást prémium minőségű ivóvízzé alakít.
Azt akarom, hogy a világ hozzáférjen a legjobb vízhez. Azt is szeretném, ha az országok tudnák, hogyan védhetik legjobban népüket. A műanyag túlzott felhasználása árt nekünk, fenntarthatóbbnak kell lennünk
– nyilatkozta Justin Bieber. Szerinte a Generosity célja nem csak az, hogy „a fogyasztók számára a legjobb vizet biztosítsa”, hanem az is, hogy az újratölthető flakonjaikkal csökkentsék a PET palackok használatát.
Justin Bieber és a cég alapítója, Micah Cravalho nemrég Katarban is járt, amiről a CNN számoltbe.
Nyitókép: Kevin Winter / Getty Images