Faképnél hagyta a Wizz Air a Budapestre készülő utasokat – volt, akinek a takarítónő segített kideríteni, hogy törölték a járatot
2022. június 25. 14:14
Egyik pillanatról a másikra törölték a járatot, semmilyen segítséget nem nyújtottak.
Otthagyta Párizsban a Budapestre készülő utasokat a Wizz Air anélkül, hogy szállást, segítséget vagy rendes tájékoztatást nyújtott volna nekik. A Blikk arról ír: amikor a késésről szóló SMS-eket küldözgették, már tudniuk kellett volna, hogy a járat soha nem fog elindulni.
A lapnak egy magyar utas panaszolta el az esetet, aki egy orvosi konferenciáról jött volna haza Budapestre péntek este.
Óránként kaptunk üzenetet, hogy a járat újabb órát csúszik. Este 20 óra után a táblára már ki sem volt írva a gép, más járatok utasait csekkoltatták be folyamatosan.
– mondta az utas. Beszámolója szerint a társaság alkalmazottai sem voltak a helyszínen, hogy tanácsot adjanak. „Végül egy reptéri takarítónő vitt minket oda egy kisebb monitorhoz, amelyen franciául volt kiírva, hogy a járatunkat már törölték. Ez fél kilenc körül volt, de a Wizz Air csak 22:07-kor küldött végül üzenetet arról, hogy törölve lett a gép.” Az utas végül egy szombaton induló gépre vett egy másik jegyet, és reméli, hogy arra fel is tud szállni.
Már többször is előfordult, hogy a légitársaság egyszerűen otthagyott utasokat egy-egy reptéren. Párizsban és Rómában is volt már ilyen eset.
Nyitókép: Patrick Pleul / dpa-Zentralbild / ZB /Getty Images