„Az a fél korty, ami lement, kimarta a torkomat” – maró tejet adtak el egy piliscsabai üzletben több vásárló szerint
2023. augusztus 6. 20:02
A vevők szerint szó nélkül visszavették tőlük a tejet, miután visszavitték a boltba. Az RTL Híradónak nyilatkozó vásárló szombaton bejelentést tett a cégnél. A Nemzeti Élelmiszerlánc-Biztonsági Hivatal a Híradóval azt közölte, hogy a diszkontlánc saját hatáskörben megtette a szükséges intézkedéseket.
Sándor Judit rendszeresen a piliscsabai diszkontban vásárol. Legutóbb tejet is vett a kávéhoz, de kellemetlen megelepetés érte.
Otthon a reggeli kávémat ittam volna, és egy korty után leírhatatlanul rossz íz, és maró anyagot éreztem a számban. Azonnal kiköptem, de az a fél korty, ami lement az kimarta a torkomat
– mondta az asszony, aki egy egy másik dobozt tejet is felbontott, és ugyanezt tapasztalta. Felhívta az ügyfélszolgálatot, ahol állítása szerint megígérték, hogy vizsgálatot indítanak.
Azt, hogy egy bizonyos tejjel gond van, a közösségi oldalon is megosztotta egy helyi csoportban.
A hozzászólók között volt, aki arról számolt be, hogy két teljes dobozt dobott ki, mert a tejnek csípős utóíze volt, ami marta a nyelvét. Másnak a gyermeke ivott egy kortyot a tejből, és egy napig rosszul volt utána. Visszavitte az üzletbe, ahol szó nélkül visszavették.
Sándor Judit azt mondja, a maró ízt csak egyetlen sorozatnál érezték.
„Én ebben a gyártási sorozatszámban találtam olyan tejet, ami hibás volt, a kommentelők is ezt. Volt itthon készleten egy korábbi gyártás, ami kifogástalan minőségű”
Vasárnap délelőtt a Piliscsabai üzlet polcain már nem lehetett látni a problémás tejet. Más gyártási számú, és lejáratú dobozok voltak a raklapokon.
Kerestük az Aldit az ügyben, de nem kaptunk választ. A Nemzeti Élelmiszerlánc-Biztonsági Hivatal a Híradó kérdésére azt közölte, hogy az Aldi saját hatáskörben megtette a szükséges intézkedéseket, "az érintett tételt kivonta a forgalomból, ezenfelül részletes, laboratóriumi vizsgálatot is érintő kivizsgálást indított az ügyben".