Híradó

130 millió forintot költött a Fidesz és holdudvara a közösségi médiában a főpolgármester elleni kampányra

Magyar ÉvaMagyar Éva

2021. szeptember 2. 19:47

Három hónap alatt csaknem 130 millió forintot költött a Fidesz és holdudvara a közösségi médiában a főpolgármester elleni kampányra.

A Telex birtokába jutott elemzés szerint a Facebookon összesen 126 millió forintért, a YouTube-on pedig 52 millióért hirdettek, az elköltött pénz nagy része tehát Karácsony Gergely elleni tartalmakra ment. A főpolgármester az első számú célpontja volt a politikai hirdetéseknek, a többi ellenzéki miniszterelnök-jelölttel, illetve Soros Györggyel és Brüsszellel jóval kevesebbet foglalkoztak a közösségi médiás reklámokban.

#Híradó#politika#fidesz#főpolgármester#karácsony gergely#soros györgy

Címlapról ajánljuk