Gazdaság

Orbán Ráhel: Azt az anyukát képviselem, aki akkor dolgozik és ott, ahol tud

rtl.hurtl.hu

2024. június 18. 9:19

Orbán Ráhel azt mondta, hogy a BDPST Koncepttel sok értéket teremtenek, de sosem volt célja az, hogy celebbé váljon.

Kétéves lett Orbán Ráhel luxusbababoltja, az Odu Store, a születésnapi partin pedig a Blikk is ott lehetett. 

Orbán Viktor kormányfő lánya a lapnak azt mondta, hogy 

ő azokat az anyukákat képviseli, aki akkor dolgozik és ott, ahol tud. 

„Az időbeosztás szerintem a legnagyobb kihívás, amivel bármelyik anyukának szembesülnie kell, függetlenül attól, dolgozik vagy háztartást vezet-e. Nyilván szeretnék több időt tölteni az Oduval, mint ami 24 órába belefér, de én azt az anyukát képviselem, aki akkor dolgozik és ott, ahol tud” – fogalmazott.

Azt is megjegyezte, hogy nagyon büszke a bababoltja kezdeti eredményeire. „Az Odu nem csak egy bababolt, sokkal több annál. Egy hely, ahol lehet beszélgetni a kihívásokról vagy a boldog pillanatokról, és ahol tanulni is lehet szakemberek segítségével” – mondta. Célja, hogy az Odu közösségi térként is funkcionáljon.

„Nagyon fontosnak tartom, hogy ne tanácsokat osztogassunk, hanem a saját élményeinket és tapasztalatainkat osszuk meg. A tanácsok osztogatását veszélyesnek tartom, rendkívül sok kudarcot és nagyon megszégyenítő érzéseket lehet kelteni az anyukákban, főleg, ha az első gyerekkel vannak otthon” – mondta Orbán Ráhel.

Azt is elárulta, hogy nemrég az édesanyja azt kérdezte tőle, vásárol-e új iskolatáskát az éppen iskolai előkészítőbe járó unokájának. Orbán Ráhel erre elmondta, egyelőre nincs szükség újra, hiszen a nagyobb tesótól megörökölt régihez ragaszkodik a kislánya, mert az egyfajta biztonságot jelent számára.

„A BDPST Koncept a történetmesélésről szól, és szeretném a saját narratívámat én is elmesélni. Azt gondolom, elég sok értéket teremtünk, és nagyon jó dolgokat csinálunk ahhoz, hogy inspirálhassunk másokat, de sosem volt célom az, hogy celebbé váljak” – fogalmazott Orbán Ráhel.

Orbán Ráhel XII. kerületi bababoltja tavaly 80 millió forintos veszteséget termelt 131 millió forintos árbevétel mellett.

Nyitókép: Koszticsák Szilárd/MTI

#Gazdaság#Orbán Ráhel#odu store#bababolt#születésnap

Címlapról ajánljuk