Beperelné a Lidl a Tescót, több mint egymilliárd forint lehet a tét
2022. június 14. 13:51
Az üzletlánc szerint a Tesco átvette logójának négyzet alakú, kék hátterét, amelyben egy sárga kör helyezkedik el piros szegéllyel.
A Lidl be akarja perelni a Tescót, mert úgy gondolja, hogy versenytársa részben lemásolta vállalati logóját azért, hogy saját Clubcard vásárlói hűségprogramját reklámozza – írta a napi.hu a Retail Gazette híre alapján.
A diszkontlánc 2,35 millió fontot (közel 1,1 milliárd forintot) akar nyerni a pereskedésen.
A német vállalat szerint a Tesco átvette logójának négyzet alakú, kék hátterét, amelyben egy sárga kör helyezkedik el piros szegéllyel. Azt kérik a bíróságtól, hogy tiltsa el ennek a háttérnek a használatától a brit versenytársat, amely csak a piros szegély hiányában és szövegben különbözik a Lidl logójától.
A cég álláspontja szerint a Tesco szándékosan igyekszik kihasználni, hogy látvány a német vállalat jó ár-érték arányú kínálatára emlékezteti a szemlélőt.
Ezt egy felméréssel igyekeznek alátámasztani, amelyből kiderült, hogy a háttér a felirat nélkül valóban a diszkontláncot juttatja a fogyasztók többségének eszébe.
Nyitókép: Róka László/MTI