Gazdaság

Beperelné a Lidl a Tescót, több mint egymilliárd forint lehet a tét

rtl.hurtl.hu

2022. június 14. 13:51

Az üzletlánc szerint a Tesco átvette logójának négyzet alakú, kék hátterét, amelyben egy sárga kör helyezkedik el piros szegéllyel. 

A Lidl be akarja perelni a Tescót, mert úgy gondolja, hogy versenytársa részben lemásolta vállalati logóját azért, hogy saját Clubcard vásárlói hűségprogramját reklámozza – írta a napi.hu a Retail Gazette híre alapján. 

A diszkontlánc 2,35 millió fontot (közel 1,1 milliárd forintot) akar nyerni a pereskedésen.

A német vállalat szerint a Tesco átvette logójának négyzet alakú, kék hátterét, amelyben egy sárga kör helyezkedik el piros szegéllyel. Azt kérik a bíróságtól, hogy tiltsa el ennek a háttérnek a használatától a brit versenytársat, amely csak a piros szegély hiányában és szövegben különbözik a Lidl logójától. 

A cég álláspontja szerint a Tesco szándékosan igyekszik kihasználni, hogy látvány a német vállalat jó ár-érték arányú kínálatára emlékezteti a szemlélőt.

Ezt egy felméréssel igyekeznek alátámasztani, amelyből kiderült, hogy a háttér a felirat nélkül valóban a diszkontláncot juttatja a fogyasztók többségének eszébe. 

Nyitókép: Róka László/MTI

#Gazdaság#tesco#lidl#per#logó